השנה 2011
טאטסויה;
"הויי, הויי דאנו!" הכאב מתחיל להיטשטש, קול מוכר עד כדי עצבים קורא בשמי "דאנו, אתה שומע אותי ?" נסתי להיזכר של מי הקול אבל ראשי היה ריק. אני עדיין לא בטוח מה קרה ואיך הגעתי למצב הזה. "תחזיק מעמד". קול של גבר, אני משוכנע בזה, אבל מי? ולמה התחלתי להרגיש אי נוחות פתאום? זה לא היה יד הימין שלי פוקמאצ'י,אותו דווקא חיבבתי חוץ מזה הוא תמיד קרא לי בשמי. ואיקואו, מאז היינו ילדים במארובה הוא פנה אלי רק בדרך אחת,"טאצ'אן..." קול נוסף מסתנן למחשבותיי. 'איקואו?' אני עושה מאמץ ופוקח את העיניים. הדבר הראשון שנתקלתי בו הוא אור לבן ומבט מצומצם מאחד האנשים הכי פחות חביבים עלי, הבלש צ'ונו מהמחלקה הראשונה של משטרת שינגוקו, עכשיו נזכרתי של מי היה הקול המעצבן.
_____________________________________________
2008
צ'ונו שניצ'י הוא בלש וותיק במחלקה הראשונה של שינגוקו וככזה היה לו ידע רב במארב וניסיון לכידה של אותם דגים שמנים וחמקמקים, היאקוזה. הוא כבר הצליח לפענח את שיטת הפעולה שלהם ופעמים רבות גם להביא את חלקם לדין. אבל הודות לקשר הפוליטי והחברתי שלהם מעולם לא ממש הצליח להפיל את ראשי הארגון עצמם רק את סגניהם. הבעיה עם היאקוזה היא שממש כמו ההידרה המיתולוגית, לא משנה כמה פעמים תחתוך את הדרג התחתון עם הראש במקום הם יצליחו לחזור ויותר מאיימים מהפעם הקודמת. למרות זאת הבלש צ'ונו לא וותר, הוא עקב בעקשנות אחרי כל רמז, כל חלק בפזאל שיקרב אותו אל חלומו, עולם נטול יאקוזה. הייתה רק בעיה אחת, בעיה חיוורת וחמקמקה כנחש, דאנו טאטסויה. חבר במשפחת היאקוזה של איביקו והאחד שעומד בראשה של מטסויה גומי, שהייתה בן הקבוצות החזקות של הארגון ושלטה בכל רובע שינגוקו ומחוצה לו. למרות היותו רק סגן שלישי , לטאטסויה היו כוח והשפעה כמעט כמו לראש הארגון עצמו ומעל הכל תעוזה וחשיבה יצירתית שהפכו אותו תוך פחות מחמש שנים לאחד הנכסים היקרים של המשפחה וכאב ראש גדול למשטרת המחוז והמטה הכללי שעשו הכל כדי למצוא דרך להפיל אותו ויחד איתו את כל משפחת איביקו. אותו כאב ראש שצ'ונו נשבע לעקור מהשורש ולא משנה כמה זמן זה ייקח או מה יידרש להקריב. לכן, כשבתחנה החלה להסתובב שמועה על הקשר של מטסויה גומי לסוחר בנשים סוטו נישי, שנלכד לאחרונה מיהר הבלש צ'ונו לחקור את המקרה "הפעם הזאת אני אתפוס אותך דאנו" מלמל לעצמו בעודו הולך ברווחי התחנה גאה כטווס שהבחין בבחור צעיר וגבהה מתקרב אליו היה זה ריאוזקי איקואו, מי שרבים קרו לו ה'אס' של הלשכה השנייה. כמו תמיד הוא נראה מרושל ואפילו מעופף דבר שגרם לצ'ונו לתהות איך הבחור הזה יכול היה להיות 'אס'. איקואו הבחין בבלש הוותיק וקד בפניו "עבודה טובה, צ'ונו סאן" החל בחיוך מנומס. "גם לך" השיב צ'ונו קצרות בוחן את הבלש הצעיר שמהר ללכת משם. זה כבר תקופה ארוכה הייתה לו התחושה שריאוזקי איקואו היה הרבה יותר מסתם ילד מבוהל עם פנים יפות ושאיכשהו, הסיבה בגלל הפך לשוטר הכי טוב בלשכה השנייה הייתה דווקא בגלל עסקיו הלא חוקיים עם היאקוזה. ותחושת הבטן שלו אף פעם לא טעתה, רק שאת המקרה הזה היה קשה מאוד להוכיח ממש כמו את המעורבות שלו עם דאנו טאסויה.
YOU ARE READING
הפכים נמשכים
Fanfiction#מתעדכן# "אורובורוס,הנחש בעל שני הראשים שבולע את זנבו. הוא המפיח חיים במוות ומוות בחיים,סמל הנצח והאין סוף" דאנו טאטסויה וריאוזקי איקואו, גדלו זה לצד זה בבית היתומים 'מארובה'. למרות שלא הייתה להם משפחה "אמתית" השניים חייו באושר יחד עם מנהלת בית הי...