ΣΧΟΛΕΙΟ

253 19 24
                                    

Παρτ 1:
Ιδιο σχολειο,ιδιοι φιλοι,ιδιοι καθηγητες...Τα εχω βαρεθει.Θελω να αλλαξει λιγο η ζωη μου.Αλλα οχι...Δεν θα αλλαξει τιποτα.Αυτο γινεται παντα.Εγω η Λορεν ειμαι ενα αγοροκοριτσο που ποτε στην ζωη της δεν ειχε φιλες.Ειχα παντα φιλους.Κανενα κοριτσι δεν με εκανε παρεα επειδη εκανα πολλα αθληματα και εκανα παρεα συνεχεια με αγορια.Δευτερα λυκειου.Ελπιζω ολα να αλλαξουν.Καλα οχι οτι θελω να ξεφορτωθω τα αγορια αλλα θελω να ειμαι ενα κανονικο κοριτσι.Οχι οτι δεν ειμαι αλλα καταλαβαινετε και στο μεταξυ μονο μια φορα τα εχω φτιαξει με αγορι.Ντρεπομαι.Τελος παντων.Σημερα ειναι η πρωτη μερα του σχολειου.Εβαλα μια κοντη φορμα,με ενα ασπρο τοπ και τα μαυρα μου αθλητικα παπουτσια.Πηρα και μια γκρι ζακετα μηπως χρειαστει.Κατεβηκα κατω και ειδα τον αδελφο μου τον Αστον στην κουζινα.Αναρωτιεμαι τι να εφτιαχνε για πρωινο σημερα.
Α(στον):Καλημερα μικρη!Πως κοιμηθηκες;
Λ(ορεν):Πρωτον ειμαστε ιδια ηλικια!Δευτερον κοιμηθηκα μια χαρα.Τι φτιαχνεις;
Α:Φτιαχνω αυγα αλλα εχω κανει κατι λιγο διαφορετικο.
Λ:Οχ.
Α:Λοιπον οταν εβραζα τα αυγα εβαλα λιγο τοστ μεσα για να βρασει μαζι με τα αυγα.Δηλαδη τα αυγα θα εχουν μεσα και λιγο τοστ.
Λ:Ρε πας καλα; :')Εγω θα παθω δηλητηριαση οταν το φαω αυτο.Κατσε αν εβρασες τα αυγα πως θα εχουν μεσα και τοστ;
Α:Δεν θα παθεις δηλητηριαση!Εσπασα την φλουδα απ'εξω.
Λ:Ααα τελεια -_-
Α:Ειναι ετοιμο το φαγητο!
Λ:Τελεια:(
Καθησα κατω και προσπαθησα να φαω αλλα δεν μπορουσα.
Λ:Αυτο δεν τρωγεται:')
Α:Θα σε βοηθησω.
Εβγαλε ολη την φλουδα και ειδα ενα χαλι μεσα στο αυγο.
Λ:Θα παρω κατι απο το κυλικειο.
Α:Καλα οτι θες.
Λ:Παντως εισαι ο καλυτερος αδελφος του κοσμου!Προσπαθεις να μου φτιαξεις τα καλυτερα φαγητα αλλα δυστυχως αποτυχενεις:')
Α:Χαχα ναι.
Μου εδωσε μια μεγαλη αγκαλια.
Α:Ουτε κι εγω θα φαω:').
Λ:Οκ τοτε.Να φυγουμε;
Α:Ναι παμε.
Πηρα την τσαντα μου και ο Αατον πηρε την τσαντα του και φυγαμε.Το σχολειο δεν ηταν μακρια.Ηταν μονο 10'λεπτα περπατοντας.Ελπιζω να με περιμενει κατι καλο.

ΑΛΛΑΓΕΣWhere stories live. Discover now