Δυο μερες μετα...
Δευτερα
Λορεν'ς POV
Αρχισα να τρεχω.Ειχα αργησει για το σχολειο.Ειχα πολυ αγχος.Οχι μονο για αυτο,αλλα και για κατι αλλο.Σημερα θα επρεπε να εξηγησω στον Μαικλ και στον Καλουμ πως δεν ηθελα να ειμαι με κανεναν απο αυτους.Βασικα...Ηθελα να ειμαι με τον Καλουμ.Ομως δεν μπορω να κανω κατι για αυτο,γιατι και ο Μαικλ με θελει.Μα γιατι γινονται ολα αυτα σε εμενα?Φτανοντας
Χτυπησα την πορτα της ταξης.Ανοιξα λιγο την πορτα και ειδα την δασκαλα μου να μου κανει νοημα να μπω μεσα.
Δα:Γιατι αργησες κυρια Ιργουιν?
Λ:Συγνωμη απλα...
Ξαφνηκα ο Καλουμ πεταχτηκε απο την θεση του.
Κα:Εγω φταιω!Μα τι κανει?
Δα:Χουντ για πες μας την ιστορια σου.Γιατι αργησε η κυρια Ιργουιν?
Κα:Ειχα παει στο σπιτι της χθες και ηθελα να της κανω μια φαρσα.Γι'αυτο πηρα τον ξυπνητηρι της σπιτι μου για να μην ξυπνησει το πρωι.
Δα:Αα μαλιστα.Ωραια λοιπον.Χουντ θα σε παω μετα το μαθημα στον διευθυντη!
Λ:Οχι κυρια σας παρακαλω!Σιγα!Αργησα 5 λεπτα μονο.
Δα:Σε αυτο εχεις δικιο.Οκ Χουντ.Δεν θα σε παω στον διευθυντη αλλα την επομενη φορα θα δεις..
Κα:Σας υποσχομαι πως δεν θα υπαρχει δευτερη φορα.
Δα:Ελπιζω.Ωραια Ιργουιν κατσε στην θεση σου.
Πηγα και καθησα διπλα στην Ασλη και παρακολουθησα το μαθημα.Μετα απο 30 λεπτα χτυπησε το κουδουνι.Βγηκα εξω.Ηρθς η ωρα...Επρεπε να πω στον Καλουμ και στον Μαικλ πως δεν μπορουσα να ειμαι μαζι τους...Φτανει πια.
Εκανα το γυρω του σχολειου.Τελικα τους ειδα και τους δυο να καθονται μαζι σε ενα παγκακι.Καθησα διπλα τους.
Κα:Γεια σου Λορεν!
Λ:Γεια...Εμ.Παιδια ακουστε..Πρεπει κατι να σας πω..Καλουμ'ς POV
Ωχ..Ξερω τι θα πει.Αυτο που μου ειπε η Μαλι.Καλα δεν πρεπει να στενοχωριθω γιατι θα βρω στον Μαικλ αλλο κοριτσι.Την Μπελλα.Ομως αν δεν τους αρεσει η Μπελλα?Λ:Δεν μπορω να ειμαι σε σχεση με κανεναν απο εσας.
Κα:Καταλαβαινω...
Λ:Καταλαβαινεις?Μα τι ειπα?
Κα:Εμ.Ναι καταλαβαινω.Απλα δεν θες να εισαι με κανεναν απο εμας γιατι και οι δυο τσακωνομαστε ετσι?
Λ:Ναι αλλα πως το ξερες?
Κα:Μαντεψα.
Λ:Ουαου.Τελος παντων.Εχετε κατι να πειτε?
Μα:Παντα ηθελα να ειμαι μαζι σου αλλα αφου δεν θες..
Λ:Δεν ειπα οτι δεν θελω.Ειπα οτι δεν μπορω.Υπαρχει διαφορα.
Μα:Σωστα.Παντως αν αλλαξεις γνωμη ελα να με βρεις;)
Λ:Καλα οκ.Ο Μαικλ εφυγε.
Κα:Θυμωσε.
Λ:Που το ξερεις?
Κα:Ετσι παντα κανει οταν θυμωνει.Τον ξερω απο το δημοτικο.
Λ:Αα οκ.
Κα:Παντως νομιζω πως εκανες την σωστη αποφαση.
Λ:Ευχαριστω.Χτυπησε το κουδουνι.
Του εδωσα μια αγκαλια και πηγαμε μαζι στην ταξη.
Χευυ<3Πως ειστε?Εχω καιρο να γραψω.Παντως συγνωμη για την καθηστερηση:)Τι νομιζετε οτι θα γινει?Πειτε μου στα comments!Καντε vote,like και share.Τα λεμε συντομα❤
BINABASA MO ANG
ΑΛΛΑΓΕΣ
FanfictionΗ Λορεν,ενα κοριτσι 16 χρονων,ζει τα ιδια και τα ιδια.Εχει βαρεθει την ζωη της.Ολη της την ζωη κανει παρεα με αγορια.Θελει επιτελους να ειναι ενα κανονικο κοριτσι που κανει παρεα με κοριτσια αλλα δεν θελει να παψει να κανει παρεα με αγορια.Θα κανει...