Λ:-μου πηρε την παρθενια.
Μαι:Δεν ξερω τι να πω.
Ο Μαικλ πηγε να φυγει αλλα το αρπαξα το χερι.
Λ:Περιμενε!Μην φυγεις ακου.Ειπα στον Καλουμ πως μου αρεσες και ηθελε να με βοηθησει γιατι δεν ηξερα τιποτα απο σχεσεις.Λοιπον πηγαμε μαζι στην παραλια για ενα ραντεβου για να κανω εξασκηση και...Δεν ξερω τι μας επιασε.Απλα ο Καλουμ με...Φιλησε.Ενιωσα κατι.Κατι που δεν εχω νιωσει ποτε στην ζωη μου.Κατι διαφορετικο.Ηταν κατι που δεν θα ξεχασω ποτε.Τελος παντων.Μετα απο αυτο το "Ψευτικο Ραντεβου" καταλαβα πως ενιωθα κατι και για τους δυο σας και δεν ηξερα τι να κανω.Anyway λιγες μερες μετα ο Καλουμ μου λεει πως πρεπει να ξεχασουμε αυτο που εγινε.Συμφωνησα.Μετα ομως μου ειπε πως για να τα φτιαξω μαζι σου πρεπει να ξερω απο σεξ και...Δεν ηξερα.Ο Καλουμ ειχε μια ιδεα.Θα εκανε σεξ μαζι μου απλα για να μου διξει.Τον εμπιστευτηκα και εκανα την σωστη επιλογη.Δεν ηθελα να κανω σεξ με καποιον που δεν ηξερα πολυ καλα.Προτιμησα να κανω σεξ με τον κολλητο μου.Αυτα.
Μαι:Καταλαβαινω.Συγνωμη.Το ξερω μου αρεσει πολυ το σεξ.Σε ολα τα αγορια αρεσει.Εχεις απολυτο δικιο.Δεν το πιστευω που θα το πω αυτο αλλα καλα εκανες και εκανες σεξ με τον Καλουμ αντι για εμενα.Ο Καλουμ θελει σεξ αλλα ειναι και γενικα καλος με τα κοριτσια.Ειναι ρομαντικος και τα σχετικα.Εγω απλα θελω σεξ.Αυτο μονο.Και αν μου αρεσει παρα πολυ ενα κοριτσι τοτε τα φτιαχνω μαζι της αλλα γενικα δεν ασχολουμε με σχεσεις.
Λ:Καταλαβαινω.Ελπιζω να μην παρεξηγηθηκες.Συγνωμη.
Μαι:Μην ανησυχεις.Δεν πρεξηγηθηκα.Σε αγαπαω Λορεν.Να το ξερεις αυτο.
Λ:Κι εγω σε αγαπω Μαικλ.Φιλοι?
Μαι:Φιλοι;)
Λ:Ωραια:)
Πηγαμε και οι δυο διπλα στον Καλουμ.
Κα:Γειαα.Που χαθηκατε εσεις?
Λ:Απλα συζητουσαμε.
Μαι:Ναι.
Κα:Οκευ τοτε:)
Λ:Οκευ no more shopping!Στοπ.Βαρεθηκα:')
Μαι:Κι εγω λιγο:')
Λ:Εε θελετε να ερθετε και οι δυο σπιτι μου?
Κα:Βεβαια:)
Λ:Ωραια παμε.
Πηραμε ενα ταξι και φυγαμε.Μετα απο λιγα λεπτα φτασαμε και μπγκαμε μεσα στο σπιτι.
Μαι:Ο Αστον που ειναι?
Λ:Εχει βγει εξω με την Χολλη.
Κα:Το περιμενα.Παντα οταν ο Αστον ερωτευεται ενα κοριτσι τοτε κολλαει πανω της.
Μαι:Παντα αυτο κανει.Τεσπα.
Λ:Ωραια τι θελετε να κανουμε?
Κα:Θελετε να φωναξουμε τον Λουκ?
Λ:Δεν μπορει.Εχει βγει ραντεβου μαζι με την Ασλη.
Μαι:Ελεος!Ολα τα ζευγαρακια λυπουν!
Κα:Ναι:/
Μαι:Καλα θα διασκεδασουμε χωρις αυτους.
Κα:Ναι:')
Λ:Θελετε να συζητησουμε?
Κα:Οκευ γιατι οχι?
Καθησαμε στον καναπε.
Λ:Λοιπον για ποιο πραγμα θελετε να συζητησουμε?
Μαι:Εμ..Δεν ξερω.
Κα:Εχω μια ιδεα.Ας συζητησουμε για το μελλον.
Μαι:Για το μελλον?
Κα:Ναι δηλαδη για το τι θελουμε να κανουμε στο μελλον.
Μαι:Ααα οκ.
Κα:Λοιπον...Λορεν τι θες να κανεις στο μελλον?
Λ:Βασικα δεν ξερω.Λατρευω τα αθληματα αλλα λατρευω και την μουσικη.
Κα:Κι εγω!Μην το πειτε αυτο στους γονεις μου αλλα δεν ξερω αν θελω να ασχοληθω μονο με το ποδοσφαιρο.Θελω να ασχοληθω και με την μουσικη.
Λ:Τελεια:)Εσυ τι θες να κανεις στο μελλον Μαικλ?
Μαι:Εμ..Θελω να γινω ηλεκτρολογος.Βασικα οχι ακριβως.Θελω να γινω video game designer.Θελω να δημιουργησω πολλα video games.
Κα:Κουλ.Ωραιο.
Μαι:Θενκς μπρο.
Λ:Χαχα παιδια αυτο ειναι περιεργο αλλα δεν θα ηταν τελειο να γινομασταν famous μια μερα?
Κα:Βασικα θα ηταν λιγο περιεργο αλλα δεν θα με χαλαγε.
Μαι:Ουτε κι εμενα.Παντως πρεπει να παραδεχτω πως και εμενα μου αρεσει πολυ η μουσικη.Μου αρεσουν συγκροτηματα οπως οι Green day,Good Charlotte,Blink 182...Τα λατρευω αυτα τα συγκροτηματα!
Λ:Κι εγω!
Κα:Κι εγω!
Μαι:Παντως παμε πισω στο θεμα μας.Υπαρχουν πολλοι ανθρωποι σαν κι εμας που θελουν να γινουν διασημοι σωστα?Μονο οι 50 απο τους 600 γινοται διασημοι κι αν.Και αυτοι να φανταστειτε εχουν πολυ ταλεντο.Εμεις τι εχουμε?Εχουμε ταλεντο?Μπορει να εχουμε αλλα καμια σχεση με τους Green day.Καταλαβαινετε?
Κα:Ναι καταλαβαμε.Ναι αστο βλακεια ηταν η ιδεα:/
Λ:Ναι:/Τεσπα.Θελετε να δουμε ταινια?
Κα:Οκ!
Μαι:Ωραια ποια?
Λ:Δεν ξερω οποια θελετε.
Μαι:Pokemon!Σε παρακαλω να δουμε Pokemon??
Λ:Εμ..Οκ?:')
Κα:Ο Μαικλ εχει κολλημα με τα Pokemon.Τεσπα ας βαλουμε την ταινια.
Λ:Οκευ:')
Αρχισαμε την ταινια.Χευυ;)Καντε vote αμα σας αρεσε:)Τι νομιζετε οτι θα γινει?Πειτε μου στα comments:)See ya guyz!<3
YOU ARE READING
ΑΛΛΑΓΕΣ
FanfictionΗ Λορεν,ενα κοριτσι 16 χρονων,ζει τα ιδια και τα ιδια.Εχει βαρεθει την ζωη της.Ολη της την ζωη κανει παρεα με αγορια.Θελει επιτελους να ειναι ενα κανονικο κοριτσι που κανει παρεα με κοριτσια αλλα δεν θελει να παψει να κανει παρεα με αγορια.Θα κανει...