AWKWARD

96 14 0
                                    

Μαζεψαμε τα πραγματα μας και φυγαμε.Εγω και ο Καλουμ δεν κοιταχτηκαμε καθολου στο ταξι.Δεν το πιστευω οτι το εκανε αυτο.Με φιλησε...Μαλλον η Μαλι ειχε δικιο αλλα απο την αλλη μπορει απλα να το εκανε επειδη ηθελε να μου διξει πως να φιλαω τον Μαικλ...Μπα!Το περιεργο ειναι ομως οτι το φιλι μου αρεσε.Πολυ.Ημουν πολυ μπερδεμενη.Δεν ημουν σιγουρη αν μου αρεσε ο Καλουμ.Παντως ακομη μου αρεσε ο Μαικλ.Δεν ξερω τι να κανω:/Αλλα το ερωτημα ειναι του Καλουμ του αρεσω;Ή απλα ξεφυγε λιγο;Παντως πρεπει να παραδεχτω πως ηταν πολυ ρομαντικη αυτη η στιγμη.Το ηλιοβασιλεμα...Μπορει απλα να μην σκεφτηκε οτι φιλησε εμενα αλλα ενα αλλο κοριτσι που του αρεσει.Σιγουρα αυτο θα ηταν.Τεσπα μετα απο λιγη ωρα φτασαμε σπιτι μου.Το ταξι εφυγε.Εγω και ο Καλουμ ημασταν απ'εξω απο το σπιτι μου.
Κα:Λορεν;
Λ:Ναι.
Κα:Συγνωμη.Δεν επρεπε να το ειχα κανει αυτο.Σου αρεσει ο Μαικλ.Και δεν καν ξερω αν μου αρεσεις.Ειμαι πολυ μπερδεμενος.
Λ:Μην ζητας συγνωμη!Ναι μου αρεσει ο Μαικλ αλλα κι εγω ειμαι μπερδεμενη.Δεν ξερω αν μου αρεσεις.Παντως το φιλι μου αρεσε...
Κα:Αληθεια;
Λ:Ναι.
Κα:Οκ εχω μια ιδεα.Λοιπον θα φιληθουμε παλι.Απλα για να δουμε πως νιωθουμε.Δεν θα σημαινει τιποτα.Οκ;
Λ:Οκ τοτε.
Ο Καλουμ ηρθε κοντα μου,επιασε την μεση μου και με φιλησε.Δεν σταματησε ομως.Συνεχισε να με φιλαει.Με εβαλε και στο τοιχο μεχρι που σταματησε.
Κα:Νομιζω πως...Μου αρεσεις.Και μου αρεσουν και τα φιλια σου.Παντως δεν ειμαι και σιγουρος.Αλλα αυτο που εκανα ηταν λαθος.Επρεπε να σε ειχα βοηθησει με τον Μαικλ.
Λ:Θενκς Καλουμ.Εγω ειμαι πολυ μπερδεμενη.Παντως παντα θα σε θεωρω σαν μπρο μου.Δεν ηταν λαθος.Απλα...Δεν ξερω:/Και με βοηθησες με τον Μαικλ!Ειναι μονο η δευτερη φορα που φιλαω αγορι!Τα αγορια τα θεωρω μπρο μου.Οχι και ετσι οπως νιωθω για τον Μαικλ και μπορει και εσενα.Παντως λεω να ειμαστε απλα φιλοι για τωρα.Φιλοι;
Κα:Φιλοι:)Παντως χαιρομαι που σε βοηθησα.
Λ:Χαχα.Οκ παω πανω γιατι σιγουρα θα με περιμενει ο Αστον.Bye Cal;)
Του εδωσα μια μπουνια στον ωμο του και αυτος εκανε το ιδιο.
Κα:Κατσε πριν φυγεις θελω να σε ρωτησω κατι!
Λ:Τι;
Κα:Εισαι παρθενα;
Λ:Ναι ειμαι...
Κα:Οκ.Απλα για να ξερω...Bye babe.Με την φιλικη εννοια παντα;)
Λ:Χαχα bye baby τοτε;)Ευχαριστω για το "ψευτικο ραντεβου".
Κα:Τιποτα:)
Του εδωσα μια αγκαλια και μπηκα μεσα και ανεβηκα πανω.
Α:Βρε βρε βρε κοιτα ποιος ηρθε!Που ησουν;Αα και ειναι τελειο το μαλλι σου;)
Λ:Θενκς:)Αα και απλα εκανα βολτες μονη μου...
Α:Τιποτα:)Ελα Λορεν!Ειμαι αδελφος σου!Μπορεις να μου λες την αληθεια.
Λ:Καλα καλα.Πηγα σε ενα "ψευτικο ραντεβου" με τον Καλουμ.
Α:Κατσε.Τι εννοεις "ψευτικο";
Λ:Ο Καλουμ ηθελε να με βοηθησει να τα φτιαξω με τον Μαικλ και επειδη δεν εχω και πολλες εμπειριες με αγορια πηγαμε στην παραλια για να κανουμε πικ νικ και αυτος εκανε σαν να ηταν ο Μαικλ.
Α:Μαλιστα...Και τι εγινε;
Λ:Τιποτα...
Α:Ελα ρε!Μιλας στον αδελφο σου!
Λ:Δεν θελω να σου πω.Ειμαι πολυ μπερδεμενη.
Α:Καλα θα μιλησω στον Καλ αυριο και ελπιζω να μου πει αυτος!
Λ:Οκ...Ββ αδελφε παω για υπνο.
Α:Καληνυχτα Λορεν.
Ο Αστον εφυγε απο το δωματιο μου και εκλεισε την πορτα.Εβαλα τις πιτζαμες μου και πηγα στο κρεβατι μου.Εκλεισα το φως.Περιμενα...Δεν μπορουσα να κοιμηθω:/Πηρα το κινητο μου και μπηκα στο Twitter και εκανα τουιτ:My life is so complicated:/





Λοιπον;Τι λετε να γινει;Η Λορεν θα τα φτιαξει με τον Μαικλ ή τον Καλουμ ή με κανεναν;Πειτε μου στα comments:)Ββ γκάιζ<3
Αα και επισης διαβαστε:
Injured by fame(korinamavr)
Goodbye(korinamavr)
Αδιαφορια(korinamavr)
The new broken scene(korinamavr)
P.S I hate you(maryhelen5sos)
New life M.C(santaki5sos)
Different(korinamavr)
Our rise to fame with 5SOS(phoebz5sos)

ΑΛΛΑΓΕΣWhere stories live. Discover now