Al internat

106 7 0
                                    

Amb aquell cotxe fosc vaig arribar a una escola diferent. Plovia, el cel estava enobolat. La Marta tremolava de por, però el que mes li preocupava era la lectura. Em deixerian llegir? Es preguntava la Marta cada dia. En baixar del cotxe, el cotxe es va retirar, i la Marta tot decidida entrà a l'internat. De cop i volta una senyora amb un vestit negre se li presentà al davant.

- Voste deu ser la senyoreta Marta, veritat? - Digue en malhumorada.

- Si! - contestà la Marta

La senyora es presentà.

Sóc la directora de l'internat Wester, em dic Carme, i si fa no fa treballo aqui durant molts anys, apròximadament 20.

- Moltes gràcies.- digué la Marta.

La senyora, li mostra un llarg camí que mai s'acabava. Al final va girar a la dreta i es va tornar a veure un passadis molt llarg. Pasavem davan de moltes habitacions. Fins que varem arribar a la de girls fun forever. La senyora li mostrava l'habitació, i ràpidament s'en va anar. La Marta entra. Totes les nenes amb grans rialles es presentaven hi havien 3 nenes assentades damunt d'un llit.

- Hola! Em dic Laia. (era rossa, alta i molt guapa. Li destacava els ulls grans i blaus, era simpàtica)

- Bon dia Marta, per si no ho sabies... em dic Mar. (la Mar era difernet, portava unes ulleres negres i rodones, semblaven dels anys seixanta, els cabells eren curts i castanys i li tapaven l'ull esquerre)

- Benvinguda, Marta, em dic Ingrid, segur que t'ho passaràs molt bé amb nosaltres! - assegurar l'Ingrid, alta com una girafa. L'ingrid tenia uns cabells foscos, més aviat negres, com quan es fa fosc.

-Moltes gràcies nenes, estic molt contenta, de segur que tot anirà molt bé. -digué la Marta totalment decidida.

Les nenes li ansenyaren l'internat. Li explicaren que la directora de l'internat, era molt amargada i no li solia agradar els alumnes, en canvi la professora de menjador era realment amable.

LliureOù les histoires vivent. Découvrez maintenant