o kişi ise gajeel idi...
5 gün sonra.
Gajeel yavaşça kapıyı ittirdi ve loncaya adımını attı. Son günlerde kendini hiç iyi hissetmiyordu. Kalbi ağrıyor bazen nefesi bile kesiliyordu. Ayakları yürüme yetisini kaybettiğinde yere düştü Gajeel. Aynı zamanda kalbi sökülüyormuş gibi bir acı bedenini sardı. Hissettiği dayanılmaz acıyla bağırmaya başladı. Bir süre sonra loncada ki tek ses Gajeel'in nefes sesi oldu.
"g-gajeel"dedi Levy korkakça."o sen miydin". Bu sırada mühür kırılmıştı. Gajeel Yere bakıyor ve derin derin nefesler alıyordu.
"bendim."dedi Gajeel nefes nefese. Gajeel yavaşça ayağa kalktı. Herkes geriye doğru gitti. Natsu ona baktı. Aynı hatayı yapmak istemiyordu. Fakat Gajeel'den korkuyordu.
"beni dışlayacağınızı biliyorum. Ve bu umurumda değil."dedi Gajeel. Lonca işaretini sildi.
"seni dışlamayacağız"dedi erza. O bile korkuyordu. Gajeel güldü.
"gihihi. Bunu söylerken bile korkuyorsun. Nasıl korktuğunuzu da anlamıyorum. Küçüklüğünüzden beri yanınızda en güçlü şeytanla yaşadınız"dedi Gajeel. O sırada Lucy ve Gray loncanın kapısından girdi.
"ovvv. Bu kadar mı korkuyorsunuz abimden. -kan bağı yok-."dedi Lucy gülerek.
"bize açıklama yap gajeel!"dedi Mira. Ne kadar sert söylemeye çalışsa da korktuğu belliydi.
"ha... Açıklama?"dedi omzunun üzerinden onlara bakarken. Herkesin ciddi ve korkmuş bakışları Gajeel'i, Lucy'yi ve Gray'-i güldürmüştü."içimde mühürlü bir güçtü."diye devam etti Gajeel.
"hadi gidelim gajeel"dedi Lily.
"Sen benden korkmuyor musun?"dedi şaşkınca Gajeel.
"Niye korkayım ki. Yine aynı Gajeel'sin"dedi Lily gülerek.
"Ovv. Bende exceed istiyorum. Gray. Git bana exceed bul"dedi Lucy.
"Ben niye buluyorum ya"
"Tabi bulacaksın. Ben senin ablanım."dedi Lucy. Bunun üzerine Gray Lucy'nin üstüne atladı.
"Buz kafa"
"Böcek beyin"
"Kapayın çenenizi"dedi Gajeel.
"Sen sus zımba surat"Gray ve Lucy aynı anda bağırmıştı.
"Zımba surat?!"Gajeel de kavgaya başladı. O sırada Nela loncanın kapısında belirdi. Yanında den ve Hikari vardı.
"Ben Lucy'yi alırım"dedi Den. Bunun üzerine Lucy korkuyla kaçmaya başladı.
"Yardım ediiiin"diye çığlık atıyordu.
"Canım arkadaşım benim. Gel şuraya az"dedi ve siyah bir balon yaptı Den.
"Hayır. Den hayır. Yapma bunu ya"diyordu Lucy.
"İstersen kucağımda da gidebilirsin"dedi den gülerek. Bunun üzerine Natsu dişlerini sıktı. Den'e yaklaşmaya başlarken erza onun bileğinden tutup çekti.
"Hımm... Acıyla gitmek. Veya bir yakışıklının kucağında gitmek... "Diye mırıldandı Lucy."beni taşıyabilir misin?"
"Tabi güzelim bu kasları boşuna mı yaptık"diyip Lucy'yi kucağına aldı Den.
"Ohh. Lucy hanım rahat. Biz burada iple çekiliyoruz"dedi Gajeel.
"güzel olmanın şansı dostum."dedi Lucy gülerek.
"bu salaklar için özür dilerim Makarov-san"dedi Lena.
"heey"dedi hepsi Lena ya bakarak.
"selam gençler."dedi kapıdan giren usta.