DAVETSİZ MİSAFİRLER

284 26 18
                                    

Kapının çalmasıyla uyandım. Saate baktığımda daha yediydi. Acaba sabahın bu saatinde kim gelmişti. Acele edip hemen kapıyı açtım kardeşim ve onun iki arkadaşıydı. Kardeşim adı Aygül. Bende biraz kısa. Aynı benim gibi gözleri mavi. Bu yıl 12. sınıf oldu. Arkadaşlarıyla ise çocukluktan beri çok yakınız. Kardeş gibi büyüdük. Birinin adı Çağla. Kardeşimle aynı yaşta. O neredeyse benim boyumda. En son gördüğümde (2 ay önce) saçları uzundu şimdi kestirmiş. Gözleri ise ela. Diğeri ise Nurgül. Onlardan bir yaş küçük. Onun boyuda Çağla'dan biraz kısa. Gözleri ve saçları koyu kahve. Hepsinin elinde valiz vardı. Doğrusu şaşırmadım diyemem. Ne arıyorlardı burada. Gözümü ovuşturup esnedim. Çağla bana gülerek "Seni uykudan uyandırdık galiba." dedi. Bende telaşlı bir şekilde "Siz ne yapıyorsunuz burada?" dedim ve içeri geçirdim. Nurgül "Ne oldu? Bizi gördügüne sevinmedi mi?" dedi. Aslında sevinmiştim ama evde Exo vardı ve onlar Exo'yu tanımıyorlar. Acaba nasıl bir tepki verecekler. Ben "Sevinmez olurmuyum hiç, hiç de... Neyse siz içeri geçin." dedim. Oturup konuşmaya başladık. Ben "Eee niye geldiniz." dedim. Aygül "Sıkılırsın diye düşündük." dedi. Bende "Hmm eminim öyledir. Yarın yapılacak olan One Direction konserine geldiniz demi." dedi. Üçüde saçıyla oynayarak "Yo, hayır..." gibisinden cevaplar verdiler. Sonra Çağla "Banyo ne tarafta?" dedi. Bende "Kolidorun sonundaki kapı." dedim. Çağla o tarafa doğru yürümeye başladı. Nurgül "Eee derslerin nasıl gidiyo?" dedi. Bende "İyi fena değil." dedim. Aygül "Öğleden sonra" diye başlayan cümlesini bitiremeden içerdin Çağla ve Baekhyun'un çığlıkları geldi. Hepimiz bir anda kafamızı çıglığın geldiği yöne çevirdik. Sonra koşar adımlarla banyonun önüne gittik. Baekhyun ve Çağla şaşkın şaşkın birbirlerini süzüyordu. Bizim kızlarda şaşkın şaşkın Exo'ya bakıyordu. Çağla "Sende kimsin? Ne arıyorsun burada?" diye bağırdı. Ben hemen araya girip Çağla'ya "Sakin ol onlar benim misafirlerim." dedim. Sonra Baekhyun'a dönüp "Çok üzgünüm. Evde birilerinin olmadığını bilmiyordu. Bir anlık şaşkınlıkla bağırdı." dedim. Baekhyun'da "Önemli değil." dedi. Aygül "Abla bize bir açıklama borçlusun." dedi. Bende "İçeri geçelim anlatıyım." dedim. İçeri geçtik. Herkes oturdu ama ben, Xiumin, Lay, Sehun ve Kai ayakta kaldık. Bende içerden sandalye getirmeye gittim. Kai'de benim peşimden geldi. Sandalyeleri taşırken bana bir gülümseyişi vardı. Yanlışlıkla elimdeki sandalyeyi düşürmüşüm. Neyseki o çoktan içeri gitmişti. Yani sandalyenin düştüğünü falan görmedi. Sandalyeleri yerleştirip oturduk. Nurgül, Çağla ve Aygül'den ingilizce konuşmalarını rica ettim. Onlarda başlarıyla onayladı. Nurgül "Artık başla!" dedi. Bende anlatmaya başladım "Onlar Koreli bi grup şarkıcı. Grubun ismi Exo. Çıkış yaptıkarından beri hayranım Exo'ya ve tanışnayı çok istiyordum. Şans eseri dün karşılaştık ve otelleri yandığı için burda kaldılar." dedim. Bence gayet güzel bir açıklamaydı. Çağla anlamasınlar diye Türkçe konuşarak "İyide bunlar kıza benziyo. Sen bunlara mı hayransın?" dedi. Aygül ve Nurgül de başıyla onayladı. Bende sinirli bir şekilde "Sen ne dediğinin farkında mısın? Seni gebertirim." dedim. Exo üyeleri bana şaşkın şaşkın bakıyordu. Bende onlara dönüp gülümsedim. Luhan "Eee bizi misafirlerinle tanıştırmayacak mısın?" dedi. Bende elimle işaret ederek "Bu Aygül. Benim kardeşim. Bu Çağla. Arkadaşım ve buda Nurgül. O da arkadaşım." dedikten sonra Exo'ya döndüm "Ve bunlarda Exo." dedim ve elimle işaret ederek devam ettim " En büyükleri Xiumin; vokaller Baekhyun, Chen, D.O. ve Luhan; mükemmel dansçılar Kai ve Lay; repçi Chanyeol; dövüş sanatlarıyla ilgilenen Tao; Maknea Sehun; liderler Kris ve Suho" dedim. Tao bizim kızlara bakıp "Tanıştığıma memnun oldum kızlar. Ceren sanırım ben biraz acıktım." dedi. Kris "Şimdi sırası mı Tao?" dedi. Bende "Önemli değil ben şimdi gider hazırlarım. Gelin kızlar." dedi. Biz mutfağa geçtik. Bir yandan kahvaltı hazırlarken diğer yandanda konuşuyorduk. Aygül " Evine nasıl başkalarını alırsın!" dedi. Bende bi düşünsene kapına ünlü birinin geldiğini sen almaz mısın?" dedim. Çağlada "Tabiki alırım." dedi. Bende "Eee o zaman." dedim. Bir müddet sessizlikten sonra ben "Aralarından en çok kimi beğendiniz." dedim. Nurgül ordan direk "Şu uzun boylu ve yüzü hep gülümseyen varya" dedi. Bende "Chanyeol." dedim. Nurgül de "Evet o. Yaşıklı bence." dedi. Aygül "Lider varya" dedi. Bende "Suho mu, Kris mi?" dedim. Aygül de "Suho." dedi. Çağla da "Bence Kris. Aralaırından en erkeksi o." dedi. Sonra devam etti. "Eee senin en sevdiğin kim?" dedi. Bende "Kai" dedim. Onlarda "Kai?" dedi. Bende "Şu benim yanımdaki sandalyedeki çocuk." dedim. Nurgül "Sarı saçlı olan mı?" dedi. Ben "Hayır. Kahverengi saçları olan." dedim." Güzelce kahvaltıyı hazırladık. Yemek yedikten sonrada masayı topladık. Exo da bize yardım etti. Öğlen olunca Nurgül "Biz dışarı çıkıyoruz. Yarınki konser için kıyafet alacağız." dedi. Bende "Tamam." dedim. Sonra Baekhyun, Chanyeol ve D.O. yanımıza geldi. Baekhyun "Bizde size eşlik edebilir miyiz? Bir şeyler alacağız." dedi. Kızlar biraz istemsiz olarak kabul etti. Sonra Suho gelip " Biz Kris'le otele bakmaya gidiyoruz." dedi. Ben "Tamam." dedim. Tao, Xiumin, Lay aşağıdaki atari salonuna indiler. Kai, Sehun, Luhan, Chen ve Ben kaldık evde. Oturup dizi izliyoduk. Ama baya sıkılmıştık. Luhan bana "Hep birlikte sahile inelim mi?" dedi. Sehun da "Bubble teade içeriz o zaman." dedi. Ben "Aslında iyi olur" dedim. Sonra hep birlikte sahile inip yürümeye başladık. Luhan "Biz gidip pamuk şekeri alacağız Kai." dedi ve Chen ile Sehun'u alıp gitti. Kai "Şey o müzedeki kaza için üzgünüm" dedi. Ben "Hayır asıl ben özür dilerim." dedim Luhan Chen ve Sehun geri dönüyordu ellerinde pamuk şekerler vardı. O anda biri hızlıca çantamı kapıp kaçtı. Chen koşarak adamın peşinden gitti. Bende dengemi kaybedim suya düştüm sorun şu ki yüzme bilmiyordum. Panik içindeydim. Neredeyse boğulacaktım. Son olarak gördüğüm şey Kai'nin suya atlamasıydı.

HAPPINESS STEPHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin