Acı Acı Acı..

6.3K 22 5
                                    

Acı kavramı ne kadar kısa bi sözcük olsada hayatımızdaki anlamı tam aksi fazlasıyla büyüktür. Mesela onsuz geçen sıradan bir günü ele alalım. Onsuz geçen bir gün önemli bir şey olmadığı sürece geç başlamaya mahkumdur. Uyanıldıktan sonrada bir süre yataktan çıkılmaz. Bu sürüçte telefondan onu sosyal paylaşım sitelerinden takip edersiniz 'acaba benimle ilgili birşey var mı?' umuduyla. Bulamayacağınızı bile bile bakarsınız. Bulamayıp yataktan çıkarsınız. Nereye mi ? Hop hop durun evdesiniz. Genelde kısa bi kahvaltı yapıp hemen bi sıgara yakarsınız. Alttan kısık seste bir müzik çalarsınız ve durduk yere efkarlanırsınız. İçinizden küfürler yağdırırsınız. Sigaranız bittikten sonra ne yapsam düşüncesine kapışırsınız. Aklınıza arkadaşlarınız gelir. Belkide en iyi şeyi yapıp arkadaşlarınızla dışarıya çıkarsınız. Etkili olur mu ? Olmaz. Neden mi olmaz ? Durun anlatayım. Örnek veriyorum. Yanınızdan geçen herangi birisinin parfümü size onu hatırlatabilir. Bu ihtimali geçtik diyelim. Biryerden gelen bir müzik var ve siz bu müziği onunla beraber dinlemiştiniz. O müzik size onu hatırlatabilir. Hadi bunuda geçtik diyelim. Gördüğünüz bir çiftin samimi hareketleri illaki size onunla eskideki anılarınızı hatırlatacaktır. Bunuda geçelim. Hiç mi beraber geçtiğiniz sokaktan geçmeyeceksiniz ? Yine sizi hatırlatacaktır. Bunların hepsini geçin. Hangi birimiz uğruna ölebileceğimiz insanın ismini rehberden silebildik ? Rehberden sildiysek bile hangimiz zihnimizden silebildik ? Yada hangimiz mesajlarını silebildik veya fotoğraflarnızı silebilen oldu mu ? Diyeceğim tek şey var ki; Bunları yapabildiyseniz eğer siz canınızı verebilecek kadar çok sevmemişsinizdir yada size harbi harbi helal olsun.

Sonu BilinmezHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin