"Buđenje" - derao se meni neki nepoznati muški glas koji je označavao početak moga treninga. Pogledala sam u sat koji je označavao 5 sati. Zar tako rano. Iza sna nisam baš bila pri sebi, pa sam malo teturala do kupaonice. Jednostavno sam se osjećala pjano, jer nisam se navikla dizati tako rano. Obukla sam vojničku uniformu, umila sam se, oprala zube i krenula u kantinu na doručak gdje se svi obično okupljaju za doručak. Sjela sam pokraj Alison koja je sjedila sa jednim dečkom. "Došla si. Da vas upoznam. Ovo je moj prijatelj Ryan. Ryane ovo je moja nova prijateljica Elizabeth koja je jučer došla." - rekla je dok sam ja pružila njemu ruku. "Drago mi je." - rekla sam dok je on prihvatio moju ruku i rekao: "I meni." Primjetila sam da je sramežljiv u ženskom društvu, ali to pokušava sakrit. Zatim sam upitala: "Šta je na jutarnjem meniju?" "Pa, kako čujem danas je ponuđen švedski stol." - rekla je Alison. "To mi se sviđa." - rekla sam. Poslije doručka išli smo trčati po okolici. "Je'n, dva, tri, čet'ri" - galamio je trener naše grupe. U grupi nas je bilo negdje oko 15 stoga da sam ja bila sa Alison i Ryanom među zadnjima. Pričali smo dosta dugo, dok nam mije neko zapucao iza leđa. Ja sam skriknula i otrčala prema prvom grmu. A onda je trener rekao: "Neprijatelj ne oprašta pričanje, ni strah, ni ništa! Ovo je automatska puška MP40 koju uz poluautomatsku Gewehr naš neprijatelj najviše koristi. Zvuk ove puške morate dobro zapamtiti!" - derao se na nas. Izašla sam iz grma te mi se narednik obratio. "Čuo sam da si nova ovdje pa ću ti progledat kroz prste. Ubuduće nema skrikova i ženskih ispada u vojsci moraju i žene postati muškarci, jer neprijatelj ne gleda da li se vi muškarci ili ste žene!" - derajući se gledao je čas u mene, čas u ostale. Nastavili smo trčati, a onda smo došli na odjel za pucanje. Ponudili su nam M1 Garand puške. Isprva mi nije išlo znala sam promašiti i po cijelu metu, jer ovo mi je prvi susret sa oružijem. Kasnije, što sam više vježbala gađala sam metu nedaleko od središta. "Završite svi sa gađanjem mete!" - derao se. Tada smo svi stali, a on je nadodao: "Sada počinjemo penajti se po konopima, preskakti pod punom opremom!" - obraćao se svima. Navuklo smo teške ruksake i nosili puške malo smo trčali okolo, zatim smo ostavili puške i počeli smo se penjati po konopima. Bilo je užasno teško. Pošto mi je bilo prvi put nisam mogla više nego dopola, ali me je narednik tjerao da idem skroz do vrha. Malo sam odmorila i potom se natjerala i došla sam do vrha. A onda sam se morala spuštat. Kad sam se spustila sjela sam na travu i kratko odmarala, zatim je došao narednik do mene i rekao: "Ajmo diži se nema odmora. Neprijatelj će vas ubit dok vidi da odmara!" Neprijatelj, neprijatelj, neprojatelj zar ne more ih prestat spominjat. Aaaaa već mi je digao živce s tim svojim neprijateljima. Došla je večer a ja sam se pružila koliko sam duga i široka preko kreveta. Dan je bio užasno naporan.
YOU ARE READING
Ljubav ili rat
RomanceRadnja je smještena prije i za vrijeme 2. Svjetskog rata. Elizabeth Stone mlada devetnaestogodišnjakinja ide od kuće u želji da upiše West Point, ali ne uspijeva. Zatim se upisuje na akademiju Henry gdje se uspije upisati. Međutim, kad krene u rat ž...