8. Dio "tijek rata"

20 2 0
                                    

Te godine Božić kao i Nova Godina bili su mi užasno dosadni. Provela sam ih u bazi, ali ja sam blagdane proslaviti sa svojom obitelji. Otac nije za mene želio ni čuti kako sam mogla pročitati iz pisma moje majke, tako da mi nema smisla vraćati se, a to sam žarko željela. Jedino društvo koje sam imala bila je Alison. "Daj razvedri se nije smak svijeta." - rekla je. Na to sam se nasmiješila jer sam se sjetila da ona ni nema obitelj. "Tebi bi trebalo bit gore nego meni jer ti ni nemaš obitelj." - rekla sam negledajući je u oči. "Istina, ali to ne znači da ću cijeli svoj život biti nesretna." - rekla je zagrlivši me pa opet nadodala: "Zato imam tebe. Svoju najbolju prijateljicu." Na to sam se još više našmješila i zagrlila ju. To je bila jedina osoba uz moju majku koja me upotpunjavala. Ubrzo je stigla večer, pa je ona otišla, a ja sam ostala sama sa svojim mislima. Baš se pitam koja je sljedeća bitka u koju će me poslati. Slušajući vijesti čula sam da su Saveznici pokorili Sile Osovine u Sjevernoj Africi.To je značilo da je rat u Africi gotov, ali ne u svijetu. Bitka kod Kurska koja je vođena od 5. srpnja do 23. kolovoza bila je najznačajnija tenkovska bitka ikad vođena, gdje su Sovjeti kao Saveznici pobijedili Nijemce. Pet dana poslije početka bitke kod Kurska Saveznici su iskrcavali svoje trupe. Malo po malo osvajali su Italiju koja je uskoro pala u ruke Saveznika. U međuvremenu fašističke su vlasti svrgnule i uhitile Mussolinija, a nova vlada odmah je započela tajne pregovore o kapitulaciju. Ukratko u toj godini nisu se vodile nikakve značajnije bitke osim one kod Kurska. Razmišljajući o tome polako sam počimala tonuti u san.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Sep 28, 2015 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Ljubav ili ratWhere stories live. Discover now