7. Dio "hrabrost"

20 2 0
                                    

Nakon iznenadnog napada Japanaca SAD je konačno objavio rat što su neki nazvali 'buđenje diva'. Mene su sa Pearl Harbura vrarili u početnu bazu u Americi. Nakon 11 mjeseci boravka u bazi dobila sam zahtjev da pomognem britanskoj vojsci u drugoj bitci kod Al Alameina. Prva bitka koja je trajala negdje oko mjesec dana rezultirao je pobjedom saveznika. Odmah nakon što sam doputovala iskrcala sam se u Sjevernoj Africi i pošla u rat. Bitka u kojoj sam se ja borila zvala se Operacija Supercharge koja se dogodila 3. studenog 1942. godine. Pripadala sam 8. armiji kojoj je zapovijedao general Montgomery. Naša zapovjed bila je da uništimo posade njemačkih topova Flak 88 koji su razarali britanske crusader tenkove. Njemci su postavili još i anti-tenkovske mine koju su britanci nazvali 'đavoljim vrtovima'. Neki tenkovi nisu bili te sreće pa su nagazili. Gubotaka je bilo na obe strane. Napredujući sa svojom skupinom rame uz rame srela sam Michaela. Zadnji put sam ga vidjela kad sam pošla na neuspjelu prijavu za West Point. Nije se puno fizički promijenio, ali njegova umišnjenost ostala je ista. "Michaele otkud ti ovdje?" - upitala sam. "Zašto ja nebih mogao biti ovdje. Ovo je ionako mačji kašalj za mene." - odgovorio mi je onako pun sebe. Zakolutala sam očima. Ha, mačji kašalj možeš mislit. Biće tako želi sakriti svoj strah. Bah baš me briga za njega. Potrčala samnaprijed i počinjala ubijati Njemce po rovovima i bunkerima. Inače sam bila običan vojnik, ali jurišala sam naprijed poput narednika. U grupi u kojoj sam bila ja slučaj je bio obrnut. Moj narednik bio je među zadnima dok sam mu ja 'čistila' put. Srećom, nije bilo toliko teško pa sam lako i napredovala. Hodala sam uz naše tenkove ujedno štiteći od neprijateljske paljbe. Došli smo do malog sela koji je označavao pobjedu Saveznika. Vratila sam se s lijepom pobjedom u bazu u SAD-u gdje sam sa svojom hrabrošću u bitci pomaknuta u kaplara.

Ljubav ili ratTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon