Kaçıp Katile Tutunmak

40 0 0
                                    

3 ümüzde koşarak uzaklaştık ordan. Cesedli yere gelmiştik bile korkudan ama arkamıza döndüğümzde selçuk yoktu aanki Burak Selçuğuda almıştı. Düşünecek vaktimiz yoktu Sevimle beraber koşarak barakaya çıktık kapı açıktı evet çok şaşırmıştık ama açılmış kapı çıkmaktan başka çaremizde yoktu. Çıktık kapının önünde bir yaşlı amca vardı elinde balta bize yaklaştı. Korkmuştuk. Evladım bu baraka yıllardı kitliydi nasıl girdiniz içeri dedi. Sevgiyle göz göze geldik ve iyice korkmuştuk. Amca bizi evine davet etti. Bizde ormanda kaybolduğumuza göre mecbur gidecektik. Eve geldik tuhaf bi evdi heryerde boyanmış deri hayvan derisi olamazdı buradakiler şüphelenmeye başlamıştı. Neyse en azından vugün burda kalmalıydık. Gece Sevgiyle koltukta yattık. Tıkırtı gelmişti. Gözümü kısık bi şekilde açtım karşımda Burak Selçuk ve Mine vardı evet Mine de ordaydı. Kendi aralarında konuşuyolardı kısık sesle. Yarın Sevgiy i ve oğlanı bize getir çaltırmadan demişti Burak. Mine telaşlıca nerde nasıl yapacaksınız gelmezlerse diyordu. Burak bişey olmaz kaçamazlar zaten diyip çıkmışlardı evden. Sabah erken vakitte kalktım ve amcanın telefonundan jandarmayı aradım. Telefonu izleyip bizi kurtarcaklardı. Amca yanımıza gelip gelin hadi kahvaltılık bulalım diyip hayvan avlamaya diye çıktık. İlerlediğimiz yolda bianda her yer karardı gözümün önünü göremiyordum. Sadece düştüğümü hatırlıyorum. Sevim de yoktu nerdeydi Sevgi tek kalmıştım. O ağrıyla uyumuşum gözümü açtığımda karşımda Sevgi çıplaktı benide soymuşlardı. Ve Burak Selçuk Mine karşımızda gülüyolardı. Sevime bağırarak nası arkadaş edindin beni de bu duruma getirdin lanet olsun sana diye bağırdım. Burak Sevgiye yaklaşarak elindeki bira şişesindeki birayı yavaşça boynundan aşağı döktü. Sevgi irkilmişti. Pislikler diye bağırıp sadece ağlıyordu. Sevime bağlı bir şekilde sırayla tecavüz ettiler. Sevgi bayılmıştı. Bende gözlerimi kapatmıştım beni böyle görünce onlar işkence olsun diye Sevgiyi benim üstüme oturttular ve sende yapacaksın yoksa Sevgi ölür dediler. Mecburen yapmıştım. Sevimin yüzüne bidaha nasıl bakardım ben. Ama tabi yaşayabilirsek. İşleri bitince Sevgiyi kucağımdan aldılar ve dikenli sopayla vura vura öldürdüler gözümün önünde. Sonra sıra bana gelmişti. Ensemde bi ağrı hissettim. Kalktığımda Sevgiyle benim cesedim yerdeydi nasıl olur biz öldük mü diye düşünmekten çıldırdım. Ve Sevgide karşımda sıra bizde biz onlara oyun oynayıp bizde işlence edecez demişti. Şaşırmıştım nasıl oldu bu cesetlerimiz yerde ama biz burdayız nasıl olur ve bizi göremiyolar nasıl oluyor bu. Sevgi yanı yaklaşarak intikam alma zamanı takip et dedi...

Yaşanmış Korku OlaylarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin