Chapter 2

125 12 7
                                    

Mă mai uit o dată în oglindă absolut indiferentă.O pereche de blugi rupți și un maieu deasupra buricului îmi acoperă corpul și aceasta e îmbrăcămintea mea pentru sfârșit de an,ultimul an de liceu.Pentru bal.Știu că sunt fete cu rochii pompoase,altele care visează la coroană de când aveau 10-11-12 ani,dar pe mine sincer nici că mă interesează chestia asta mai mult decât m-ar interesa o ședință de *făcut nevoile* a câinelui meu.

Îmi apuc telefonul nou,care îl înlocuiește pe cel spart ieri și o sun pe Ellen.

-Sunt în fața casei idioato.De o jumătate de oră.

-Taci din gură mămăligo!îi închid în nas,ieșind în fața blocului și urcându-mă în mașină.

Alături de ea,4 băieți își fac prezența,îmbrăcați la costum.

-Boys,ea e

-Ea e Blue.Toată școala o știe.zâmbește unul din băieți.

-Oh,si eu sunt încântată să vă cunosc.-le zâmbesc sarcastic-Și cine dracu ți-a spus să îmi spui Blue?Heaven pentru restul,mersi frumos.-Mă strâmb-.

Scorpia reintră în acțiune.

Restul drumului a fost enervant,băieții vorbind despre tâmpenii,mai ceva ca țațele din piață.

La destinație,unul din băieți îmi deschide ușa,iar eu îmi dau ochii peste cap împingându-l la o parte și trântind portiera în urma mea.

-Bolovanilor.le șoptesc și intru în sală încrezătoare.

Ca de obicei.Muzică lentă,rochii cu 100 de metri de trenă,domnișoare cu mânuși albe ca la curtea reginei,baieți care nu vor altceva decât să atragă mai multe domnișoare în cușcă,nimic altceva.

Distracție 0.

În fine,asta nu e ca și cum știu eu ce este distracția,nu prea am fost la petreceri și chestii de genul,în ciuda reputației mele impunătoare.

Oamenii se dau relativ în părți,formând un culoar micuț în fața mea.Îmi dau ochii peste cap a suta oară și ies afară din clădire.

Formez singurul numar la care pot apela în astfel de situații și astept sa raspunda.

-Hei Heav,s-a întâmplat ceva?aud vocea răgușită și somnoroasă din telefon a lui Jack.

Jack este unchiul meu,fratele tatălui meu și în același timp șeful meu.
-Jack,am nevoie de o favoare.

-Aș fii onorat să îi îndeplinesc dorința nepoatei -

-Nu mai îmi spune așa!Sunt Heaven și ești șeful meu.Am nevoie de o petrecere pe plajă,ocupă-te.Ai jumătate de oră.

Merg rapid spre Ellen căutând-o cu ochii peste tot,ca să o găsesc sărutându-se de mama focului cu un roșcovan pistruiat.

O trag de rochia ei pompoasă câțiva metrii mai încolo și ea se smiorcăie.

-Petrecere la plajă în jumătate de oră,toată lumea e invitată.

Ea chițăie de bucurie și fuge să spună mai departe în timp ce îmi rotesc ochii și iau cheile ei de la mașină pe care m-a rugat să i le țin,plecând înspre plajă.

***

îmi place să simt valurile atingându-mi picioarele și să simt briza rece ce-mi flutură părul în voia sa...îmi amintește de nopțile petrecute cu tata când eram mai mică...cum îmi zicea el mereu:~Ocean sa fii. Sa pastrezi amintiri din toate izvoarele~.
Cred că până acum doar marea mă mai poate liniștii.Este prima dezlantuire a sufletului cosmic.Virtutile se pierd in interesul egoist asa cum raurile se varsa in mare și dacă  există un spectacol mai maret decat marea, acesta este cerul; daca exista vreun spectacol mai maret decat cerul, acesta este interiorul sufletului omenesc.

She is strongerUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum