Chapter 4

108 12 8
                                    

M-am decis că ar fi bine să fac un mic tur al campusului,ceea ce pare o idee excelentă.Până acum am văzut elevi drogându-se..doi sarutându-se de mama focului..alții învățând și tot așa.

Îmi trag hanoracul gros în ciuda căldurii de afară mai în jos și așezându-mi noii ochelari de vedere,mă așez la umbra unui copac,pe iarba moale.

-Hei,bruneto,ia-ți tălpășița de pe locul nostru.aud o voce groasă și-mi ridic privirea spre muntele de om din fața mea.

-Ai face bine să nu mai îmi spui ce să fac că de nu..

-Că de nu,ce?O să iei dicționarul și ni-l dai de cap?se aude o altă voce cunoscută din spate.

-Poate așa v-ar intra măcar ceva în căpățâna aia ..

Înainte să termin sunt întoarsă brusc de o mână fermă,spre crețul din spatele meu.

Asta nu miroase a bine.

Herrold.HERROLD STYLES.Adica Harry.Am cautat despre el pe internet.Cat de mult il pot urî.

Băiatul de la cimitir.Băiatul care o agresa pe acea fată.Băiatul care m-a tăiat în palamă.Băiatul care m-a lovit.Băiatul care mi-a spart buza.Băiatul căruia i-am spart nasul.E în fața mea și mă strânge de braț al naibii de tare.

Pentru un moment toată infantilitatea falsă din privirea mea dispare,reîntorcându-mă la atitudinea mea de fata șefului mafiei.Dar doar pentru un moment.Îmi amintesc scopul meu și cum trebuie să mă prefac că sunt o tocilară.

-Herrold.

-De unde dracu îmi știi numele tocilaro?

-El chiar nu știe cine sunt.Iar eu nu am de gând să profit de asta.

Îmi dau ochelarii jos pentru o secundă,ca apoi să îi pun la loc.E deajuns că a văzut el cine sunt.

-Prefer Heaven crețule.Plăcerea e de partea mea să te întâlnesc a treia oară.

Îmi dau ochii peste cap,eliberându-mi mâna din strânsoarea lui,aruncându-le celorlați priviri ucigașe și plecând din locul lor blestemat.

Dacă și el va fi aici,planul meu e dus de râpă total.

trebuie să scap de ei,și până voi face asta,trebuie să evit orice contact .

***

Îmi dau laptop-ul jos din brațe și-mi mut toată atenția spre nebuna mea colegă Allison.

-Ally,dacă dai muzica mai tare o să ne arunci în aer.E prea tare!țip.

-Cee?Nu te aud,muzica e dată prea tare.

Îmi dau ochii peste cap și arunc sandaua,nimerind butonul de oprire.

-Wow,ce țintă bună ai.

Mă uit la ea pe deasupra ochelarilor mari și îmi închid laptopul.

-Eu ies până la magazin.Până vin,să nu dai foc la cameră,să nu atingi laptopul,să nu atingi nimic din partea mea de cameră de fapt,să nu aduci băieți,fără alcool,și fără droguri.Ok?

-Bine tată.spune ea strâmbându-se și aruncându-i o ultimă privire ucigasă ies,strecurându-mi țigările ușor în buzunar.

Uau,mă simt parcă m-aș ascunde de mama.

O iau încet spre magazinul campusului care uh..e la două străzi distanță,băgându-mi căștile în urechi,și trecându-mi fesul peste ele.

-Hei păpușa,o plimbare?

Oprește o masina langa mine.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Nov 01, 2015 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

She is strongerUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum