Singura răspundere adevărată este faţă de propriul tău potenţial, faţă de propria ta inteligenţă şi conştienţă, faţă de acţiunea conformă cu ele.Am avut revelaţia că în afară de Dumnezeu nu există adevăr. Mai multe adevăruri, zic eu, raportate la Dumnezeu, este egal cu niciun adevăr. Iar dacă adevărul este unul singur, fiind transcendent în esenţă, sediul lui nu e nici în ştiinţă, nici în filozofie, nici în artă.
Dacă ar trebui să-mi rezum în puţine cuvinte experienţa mea, aş spune că jocul m-a dus
mereu tot mai departe, tot mai adânc în real. Şi filozofia mea s-ar reduce la o singură dogmă: Joacă-te!!Joacă-te cu mintea umană,manipulează,distruge tot în calea ta.
Fii o cățea fără scrupule și milă,și o doamnă cu clasă.Pe această lume,nu avem pe nimeni aproape,nu există prieteni,nu există sprijin,nu există eternitate.
Fiecare este pe cont propriu,iar eu,Heaven Blue Wood,recunosc că aș face orice,dar orice, pentru a-mi atinge scopurile.
Mereu mi s-a spus aceeași vorbă "Cea mai mare glorie nu o dobândeşti atunci când nu eşti doborât niciodată, ci atunci când te ridici după ce ai căzut. "Dar eu nu.
Heaven nu cade.Heaven nu se ridică.Heaven e Heaven și ei nimic nu îi stă în cale.
-Auch!!
Okey,nimic nu îmi stă în cale înafară de papucul de care m-am împiedicat acum.
Revenind.
Eu funcționez așa :•Îmi câștigi respectul.
Sau
•Îmi câștigi ura,iar apoi mori cu un glonț în cap.Și cum nimeni nu mi-a câștigat respectul...mai greu de înțeles.
Cat despre răposatul meu tată,este singurul pe care l-am iubit și doar lui îi datorez totul,pentru că dacă nu era el,nu ajungeam aici.
Înafară de el,sora mea,geamănă,Deaven,pot spune că mi-a câștigat simpatia.Și nu pentru că suntem surori,pentru că îmi place felul ei de a fi.
Este ciudat stiu.
Singura funcţie a minţii este de a diviza la nesfârşit. Rolul inimii este de a vedea ceea ce uneşte, lucru de care mintea nu este deloc capabilă. Mintea nu poate să înţeleagă ceea ce se află dincolo de cuvinte; ea poate să înţeleagă numai ceea ce este corect din punct de vedere lingvistic, ceea ce este corect din punct de vedere logic. Ea nu este preocupată de existenţă, de viaţă, de realitate. Mintea este, ea însăşi, o ficţiune. Poţi trăi şi fără minte. Însă nu poţi trăi fără inimă. Şi cu cât existenţa ta este mai profundă, cu atât este şi inima ta mai implicată.
Eu am niște principii bine 'înțepenite'.Și nimeni nu mă poate distrage de la ele.Desigur,fata cea rea,sunt unde mă duc și sunt bine cunoscută ca fiind măreața fiică a mafiotului Brooks Milosh Wood.Tata a fost unul din cei mai respectați,acesta fiind șeful întregului clan.
Aproape nimeni nu vorbește cu mine,de frică sau de teama de a nu primii un glonț în creier și capul lui să devină strecurătoare.
Dar asta nu e o laudă nici de cum.
Am și eu momente cand vreau sa fiu ca restul.
Dar imi revin rapid.
Deși,mereu am vrut să nu fiu respectată pentru că am fost fiica șefului,ci pentru personalitatea și abilitațile mele.
Și așa am ajuns unde sunt.
Și de aici....povestea începe.
CITEȘTI
She is stronger
De Todo~Când norii plâng şi când copacii Îşi plâng pierduta boltă verde, Îar câmpul gol îşi plânge macii, Eu râd... că nu mai am ce pierde.~ Heaven trăiește după propriile principii și reguli.Nu ascultă de nimeni,de nimic și cu atât mai mult ea,împreună cu...