O sa schimb linia de dialog,cu " . "
Enjoy.După ce am semnat ce era de semnat și am trecut peste formularitați,iată-mă alături de directoare în fața noii mele camere din campus,chiar pe punctul de a-mi cunoaște colega.
Sper să fie liniștită,astfel,planul meu de a face pe adolescenta tocilară,și liniștită,va pica și îmi voi face următorii ani amari.
"Scumpo,ți-am dat orarul și tot ce ai nevoie,mult succes."
Dau din cap înainte să plece doamna Stillmen și apăs mânerul ușii ,încrezătoare,dar păcat că rămân șocată la ce se prezintă în fața mea și încerc să îmi adun maxilarul relaxat de pe covor și să îmi iau o pungă de popcorn mintal asistând la spectacol.
O fată practic cu părul jumătate roz,jumătate verde,peste un tip,ambii dezbrăcați.
"La dracu."spune ea dându-se jos de pe el,iar eu ies,închizând ușa și dându-le timp să se îmbrace.Sau măcar pot spera că asta vor face.
Încă șocată,stau lipită de ușă,parcă desprinsă de realitate.
"Hei,ești ok?"observ abia acum mâna unui tip fluturând prin fața mea.
"Uh..da da scuze,eu doar.."
"Eu sunt Niall"..zâmbește el strâmb ,sprijinindu-și mâna de ușă,deasupra mea."Eu sunt Heaven,mai pe scurt Heav pentru prieteni,sau poți să mai îmi zici Ven.."
Frate,chiar vorbesc mult câmd sunt stresată...și de ce naiba sunt stresată?
Uh ar trebui sa incetez sa mai vorbesc cu subconștientul meu.
"Păi..sper să ne mai întâlnim Ven.."
Spune acesta făcându-mi cu ochiul în timp ce se îndepărta.Ugh,dacă flirta,asta e dezgustător.Și ce e și mai dezgustător este că eu sunt drăguță cu oamenii.Ellen nu a sunat deloc...oare cum o fi la ea?îmi șoptește subconștientul.Eu sunt în aripa A iar ea în B.Ceea ce e ciudat este că aripa A este pentru seniori,anul II,dar pentru că Ellen a luat ultimul loc la juniori...o să mă descurc cu ăștia mari.
Ușa se deschide ceea ce mă întrerupe de la gândurile mele aiurești.
"Hei,tu trebuie să fi Heaven,colega de cameră cea ciudată,toată aripa A vorbește de tine,ești singura norocoasă care stă în partea seniorilor.Eu sunt Allison."
"Iar eu sunt obosită."îi spun în timp ce intru pe lângă ea și îmi trântesc geanta pe patul curat,care se pare că e al meu.
Dacă ea pare atât de neconștiincioasă,nu ar trebui să o fac pe fata dulce cu ea.Cu atât mai bine,mă prefac mai puțin.
Cu siguranță nu o să îmi fie ușor dar dacă nu vreau să fiu exmatriculată și din facultate,trebuie să par fata conștiincioasă și tocilară.
Capitol naspa,stiu,dar trebuia sa introduc cumva inceputurile actiunilor ce se vor intampla,multumesc ca cititi.
Ly❤️
CITEȘTI
She is stronger
Rastgele~Când norii plâng şi când copacii Îşi plâng pierduta boltă verde, Îar câmpul gol îşi plânge macii, Eu râd... că nu mai am ce pierde.~ Heaven trăiește după propriile principii și reguli.Nu ascultă de nimeni,de nimic și cu atât mai mult ea,împreună cu...