אולי אני לא חיה בעולם שבו יש בתולות ים, מכשפות, שדים או גמדים. אבל ערפדים היו בהחלט זן מכריע שכבש כמעט חצי מהעולם.
בני האדם נותרו ללא רכושם, וכל מה שנותר להם לאחר הפלישה- נלקח.
בתים, ילדים, כסף, ולמעשה, כל חייהם.
כל מה שעבדו בשבילו והשיגו למען מטרות בסיסיות של הישרדות, הכל נלקח.כדי שלא ייוצר כאוס מוחלט ותוהו ובוהו בין הזנים, הועלו לשלטון חמישה מנהיגים. ארבעה ערפדים, ואנושי אחד.
מאז הפלישה, נוצרו מקומות אסורים שבהם אסור לדרוך, חצויים מן העולם החיצון, אף אחד לא ביקר שם אי פעם וכל מי שכן, לא חזר!
השטח שנותר, חולק בין חמשת המנהיגים, יש האומרים באופן שווה, ויש האומרים שלא.אבל בינתיים, חמשת המחוזות חיים בניהם בשלום יחד עם הסכמים שמונעים מהם לעשות כרצונם.
המנהיגים חייבים להוות דוגמה לנתינים שלהם, אבל שלטונות יכולים להתפרק בכל כך הרבה צורות, שיטות ודרכים. ולמעשה, אף אחד לא יכול לבחור מנהיג מפני שכל המנהיגים באו משושלות מלוכה, אנשי צבא ואנשי דת שמהוות כבוד ואצולה.
מנהיג הצפון, שחי תמיד בשלג, הארי סטיילס, נבחר בשנת 2123, כ-123 שנים לאחר הפלישה. במחוזו שורר חורף תמידי והוא ידוע בשמו "סְנוֹאוּטֶיינְס", בשל הריו המושלגים והשלג הטובעני המאיים והמרתק, שהמדענים עדיין לא הצליחו לפענח.
מנהיג הדרום, שחי מתחת לשמש , לואי טומלינסון, נבחר בשנת 2145, כ-145 שנים לאחר הפלישה.
מחוזו מאופיין בחום השולט ובשמש הקודרת, וידוע בשמו "סְקוֹרְפְיוֹ-סָנְד", הודות לעקרבי החול המצויים באזור.מנהיג המזרח, שחי בין יערות וצמחיה, נייל הורן, נבחר בשנת 2138, כ-138 שנים לאחר הפלישה.
מחוזו שרוי באביב תמידי והפריחה האביבית לא מפסיקה לרגע, כך שהיא נותנת לאזור את גוון הירוק של הצמחים והיערות שצומחים בו. ידוע גם בשמו "רֶנְיוּרוֹז" בגלל התרבות זני הורדים שצמחו במהלך השנים, ובייחוד הורד השחור הנדיר שצומח אחת לכמה שנים.מנהיג המערב, שחי מתחת לעלי השלכת, ליאם פיין, נבחר בשנת 2151, כ-151 שנים לאחר הפלישה. מחוזו, "וּוֵסְטְלִיבְס", נשלט על ידי עונת הסתיו, שמביאה עמה את עלי השלכת והצבעים המרהיבים שניתן לראות רק בעונה זו, רק במחוז זה. אך, סכנת הטורנדו תמיד נמצאת באופק.
ואחרונה, מנהיגת המרכז, או יותר נכון כמעט מנהיגה, אני, אמיליה אדלייד מריה ג'ונסון, העומדת בראש מחוז בני האדם,מחוז מִידְסֵן, שנהנה מכל עונות השנה ומכל הצמחים, החיות והמאכלים שיכולים לעלות על הדעת. זה ידוע שמחוז מרכז הרבה יותר מפותח משאר המחוזות אך כולם מעדיפים לחיות חיי אלמוות, לרוץ מהר, לחשוב מהר, להיות ללא הגבלת יכולת, ופשוט להיות ערפדים מאשר למות בגיל צעיר בגלל שפעת או תאונה. זו הסיבה שבני האדם בעולם מתמעטים ומעדיפים לחיות במחוזות הערפדים.
גם כשהעולם התפלג למחוזות, המלחמות עדיין לא פסקו וערפדים היו רוצחים ערפדים אחרים ובני אדם ותוהו ובהו שרר עד להסכמי השלום העולמיים בשנת 2161 שהשקיטו את העניינים והעולם חזר לקדמותו, מפולג ושקט.
כשהשנים חלפו והטכנולוגיה התפתחה, פותחו שיטות מיוחדות שיקשרו בין המנהיגים עצמם, לבין הנתינים שלהם שנמצאים כמובן בשטחים המותרים. המעבר בין המחוזות הוא אסור, אבל בכל חומה יש פרצה ובכל פרצה יש אנשים שיעברו בה.
לארבעת הכיוונים, ארבעת המנהיגים, יש נקודה אחת ויחידה שבה הם נפגשים. הנקודה המרכזית של הצפון, הדרום, המזרח והמערב. הנקודה שתמיד תהיה באמצע.
אני הנקודה הזו.
ואני נבחרתי על ידי אבא שלי והתקבלתי על ידי העם שלי, בני אדם ובנות חווה, להיות הנקודה המרכזית שמקשרת בין המנהיגים.
הם טוענים שאני זו שתוכל לגשר בין הערפדים לבין בני האדם רק בגלל מעמדי בחברה. רק בגלל שאבי, לפני מותו, היה מנהיגם של קהילות בני האדם לאחר סבי בשושלת.
הם לא מבינים שברגע שאני אדרוך בארמונות המלוכה, החיים שלי עומדים להשתנות;
אני נוצלתי,
נחשפתי לרוע
נחשפתי לנבזיות ושקרים
נחשפתי לכאב
נחשפתי לדם
נחשפתי לכוח שלא תמיד פעל לטובתי
ונחשפתי לאהבה.
איך אשא על המצפון שלי את האלימות, הכאב והרוע שקיבלו הקהילות העצומות של בני אדם שרק רצו שאתן להם שלום ואחווה בין ערפדים וכל מה שנתתי להם היה.. פחד! ועוד שנים של התרחקות ומלחמות בין הזנים.
גם במקום הכי קר, מושלג, אפור וקודר,
רציתי להכניס קצת אור, חום ואהבה מבעד לחומות האפלות והשערים הנעולים של ליבו של ערפד.
כי בסך הכל, אני זו השמש המאירה, וזהו תפקידי...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
מקוות שתאהבו את הפאנפיק, עבדנו עליו קשה.
ונשמח אם תעזרו לנו לפרסם את הפאנפיק :)
פרק ראשון יעלה בקרוב,
אוהבות מאוד, שלי ורביד.
YOU ARE READING
Sun Is Shining
Fanfiction"And we're gonna be alright, Dry your tears and hold tight. Can't you tell? I got news for you: Sun is shining and so are you!" מהיוצרת של Kiss The Devil, בשיתוף פעולה עם שלי פלדמן: SUN IS SHINING -השמש המאירה Harry Styles fanfiction - פאנפיק על ה...