מקוות שאתם אוהבים את הסיפור עד כה, נשמח ללייקים ותגובות :)
קריאה מהנה וחג שמח <3
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
קול תרועה של חצוצרות נשמע בכל אזורי חצר המלוכה ומבטיהם של כל התושבים באזור, שניקו את השלג לאחר הסופה האחרונה, הופנו אל שערי הארמון שהחלו להיפתח לאט. המודיע של מחוז מידסן יצא ממכוניתו השחורה והנוצצת וקרא בקול: "עליי להודיע הודעה אישית למנהיג מחוז סנואוטיינס, הארולד אדוארד סטיילס."
שלושה שומרים רצו אל המודיע והשתחוו לפניו, כאות כבוד כפי שהיה מקובל בחוקי הארמון.
לאחר מכן, הובילו את הנער אל תוך הארמון הגדול והמפואר של הארי והכניסו אותו אל תוך אולם הכניסה, שם ניצב כסאו המכובד של המנהיג ועליו ישב הארי.
המודיע הסתכל בפנים חיוורות על הארי, העיף את מבטו המודאג אל היועצים ומיהר להשתחוות לפני שהחל לדבר. "אדוני המנהיג..." החל לומר המודיע בקול שבור, "זה בקשר למרקוס ג'ונסון, מנהיג מחוז מידסן" קולו רעד. הארי מיד קם ממקומו ועיניו נצצו למשמע השם. הוא הנהן קלות אל היועצים, מסמן להם לצאת. לאחר שנותרו רק שלושה שומרים בתוך האולם, המודיע אמר "עליי להודיע כי מצבו של מרקוס ג'ונסון החמיר בשעות הלילה המאוחרות ומותו נקבע לפנות בוקר". עיניו של הארי נפתחו לרווחה והוא צעד הלוך ושוב בחדר הגדול, תוך כדי שהוא תופס בשיערו, מתנשם במהירות וממלמל לעצמו בקול חלש.
"הוכרז על הקונטור החדש של מחוז מידסן". המודיע המשיך.
"מי?" הארי שאל והפנה את ראשו אל המודיע. מבטו נראה כועס.
"זו קונטורית." השיב הנער בגמגום. הארי הרגיש את הפחד של המודיע הצעיר, שבסך הכל ביצע את המוטל עליו.
"אמיליה?" דאגה נשמעה בקולו והוא עצר בפתאומיות באמצע החדר, מביט אל הנער המסכן אל תוך העיניים וגורם לו לפחד עוד יותר.
"אמיליה אדלייד מריה ג'ונסון היא הקונטורית החדשה של מחוז מידסן," הצהיר המודיע "בצוואתו של מרקוס, הוא ביקש בכל לשון של בקשה שהיא תבוא לכאן לתקופה קצרה, על מנת שתוכל ללמוד יותר על תפקידה ולהבין את האחריות העומדת מאחוריו. מרקוס גם ביקש שאתה בעצמך תדריך אותה."
"מתי?" הארי שאל וקולו מודאג אף יותר.
"ביום ראשון בבוקר."
"הקרוב?" הארי נשמע מבוהל.
"כן." הנער אישר את חששותיו של הארי.
"אבל זה בעוד יומיים." הארי השיב וכתפיו נשמטו.
"אני מצטער." הנער הניד בראשו והשפיל אותו לרצפה.
הארי הבין שהברית שלו עם מידסן עלולה להיפגע, עכשיו כשיש מנהיגה חדשה,והוא יודע שהוא צריך לכנס את כל יועציו לשיחה דחופה בלשכתו.
YOU ARE READING
Sun Is Shining
Fanfic"And we're gonna be alright, Dry your tears and hold tight. Can't you tell? I got news for you: Sun is shining and so are you!" מהיוצרת של Kiss The Devil, בשיתוף פעולה עם שלי פלדמן: SUN IS SHINING -השמש המאירה Harry Styles fanfiction - פאנפיק על ה...