פרק 1: The Last Snow- השלג האחרון

260 27 0
                                    

היי לכולם, הנה הפרק הראשון של הפאנפיק שלנו, השמש המאירה.

עבדנו על זה המון זמן ואנחנו מקוות שתאהבו <3 אל תשכחו להצביע ולהגיב. ב20 הצבעות יעלה הפרק הבא :)

המשך יום נעים וחג שמח לכולם <3


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


כשהשלג האחרון של החורף הכה בחלונו ורוח עזה שרקה בין החריצים של החלון, הוא ידע.
הוא ידע שסופו קרב וזה רק עניין של זמן עד שליבו יפסיק לפעום וגופו יהפוך לאבן.
כאבו היה מתמשך ובלתי נסבל, מחלה ארורה זרמה בעורקיו. אבל הוא ידע. הוא תמיד ידע -
גופו ייוולד וימות כבן אדם.

מַרְקוּס אֵדְמוֹנְד ג'וֹנְסוֹן, ה"לִידֶר" של מחוז מרכז- מחוז מידסן, מנהיג בני האדם, יודע שהוא עומד למות וצריך למנות אחריו יורש. בעודו שוכב על המיטה הגדולה שלו, מפית מלאת דם בידו ועיניו בוהות בשלג שמחוץ לחלונו, מתעבה על הקרקע ויוצר שמיכה ענקית ולבנה, הוא החל לחשוב על משפחתו ונזכר באירועים המרגשים בחייו.

שנת 2481, בכל עיתון בעיר התפרסמה הכתבה השנייה הכי מרעישה שקרתה בשנים האחרונות "מרקוס ג'ונסון ורעייתו, אליזבת ג'ונסון, מביאים לעולם את היורשת השנייה שתנהיג את בני האדם בבוא הזמן". בכל עיר במחוז נשמעו קריאות שמחה וצהלה, אנשים פצחו בריקודים וצעקות "יחי המנהיגה החדשה".

קרן אור קטנה, שמש מאירה. היא נולדה בדיוק בזריחה הראשונה שלאחר החורף, כשהשמש מכוסה מעט בעננים אבל נוצצת ושולחת את קרניה לכל עבר.

אמיליה אדלייד מריה ג'ונסון, זהו שמה המלא של ילדה כל כך קטנה בעלת שיער חום שוקולד, עיניים חומות וגדולות בגוון קרמל ושפתיים עבות ואדומות כדם. היא הייתה כל כך יפהפייה וכל בן אדם שראה אותה התאהב בה ממבט ראשון.

לקח לה המון זמן להתרגל לעובדה שהיא בת למשפחה של מנהיגים ולעולם לא התחייבה להתנהגות הולמת שכזו. היא הייתה מופרעת ואהבה לשחק בבוץ, היא הייתה משתוללת ברחבי השכונה, מושכת לגברים במכנסיים ולנשים בשמלות המהודרות של אותה תקופה. היא הייתה מלאה בשמחת חיים, אופטימיות ואושר אין סופי, אם כי האנשים ששירתו אותה ידעו בדיוק איך להתנהג בסביבתה וניסו לגרום לה להפסיק לרוץ בכל מקום ולצחקק במהלך הנאומים של אביה.

מרקוס תמיד ידע שיש בה משהו מיוחד אבל לא ידע עד כמה, לעומת אחיה הגדול, מת'יו, שתמיד היה חרוץ בעבודתו והתנהג בדיוק בצורה שביקש ממנו אביו להתנהג, הולם, מכובד וראוי להנהיג את העם. מַתְ'יוּ צ'ארלס הֶנְרִי ג'וֹנְסוֹן, היה אמור להיות היורש הראשון של אביו, אך תאונה קשה ומכאיבה בילדותו, שיתקה אותו לכיסא גלגלים ותפקיד היורש נלקח ממנו במהירות. הוא לא היה עצוב, הוא ידע שככל הנראה אחותו תוכל להנהיג את העם יותר טוב ממנו וידע שהגורל אינו ניתן לשינוי.

Sun Is ShiningWhere stories live. Discover now