M-am terzit buimaca.
- De ce? soptesc pierita inca incercand sa-mi capat vederea simtind ca totul se invarte odata cu mine. Inca mai traiesc? ma ridic indurerata in sezut. De ce?
Era noapte si singura sursa de lumina era un bec ce atarna deasupra me intr-o lustra de portelan negru. Eram singura si simteam cum sunt cuprinsa de linistea si tacerea muribunda din jurul meu. Aveam perfuzii in maini iar inima imi era conectata la aparate. Simt o greata teribila cum ma cuprinde asa ca incerc sa ma ridic. Cand picioarele mele ating podeaua rece simt un fior cum ma strabate si o prezenta familiara. Ma intorc si dau de o oglinda. De Itami, mai exact. Plangea. M-am apropiat de oglinda si mi-am intins mana spre sora mea. Cand ating oglinda aceasta se sparge si se prabuseste la picioarele mele. Brusc simt o presiune mare in piept asa ca ma prabusesc la pamant, peste cioburi, si incep sa tusesc violent. Imi acopar gura dar cand simt un lichid cald mi-o feresc. Sange. . . Imi tuseam sangele. . . Mi-am lasat mana moale aceasta cagand peste oglinda sparta ce incepea sa-mi intre in piele. Sangele mi se scurgea peste podea. Nu ma durea. Doar ca simteam un gol imens in suflet. Trupul imi devenea din ce in ce mai greu si incepeam sa-mi pierd echilibrul. Ma prabusesc extenuata pe gresia rece incepand sa imi pierd constiinta.
. . . . . .
~ Nu respira!
~ Nu are puls!
~ Incarcati-l. . . LIBER!
~ Tot fara puls! Mai incercam o data!
~ Liber!
~ Nu e bine! Inca o data!
~ Liber!
~ . . . Fara puls . . . Se declara! . . . Ora decesului... 02:06! Am incercat!
Deci chiar s-a terminat! Am murit? Tsh! . . . Patetic! spun trezindu-ma intr-un ocean de intuneric in care ma scufundam din ce in ce mai mullt.
- Shi! Trebuie sa te trezesti! spune Itami care ma prinde de mana si ma trage spre suprafata.
- De ce? Insfarsit suntem impreuna! spun prinzandu-i cealalta mana si oprind-o din 'inot'.
- Nu intelegi! Daca tu pieri si eu voi disparea! Sunt si intotdeauna voi fi alaturi de tine! Prin tine! Si prin Yui!
- Yui? Ce legatura are Yui cu tine?
- Cand m-am dus! Am implorat toti ingerii sa ma lase sa-ti fiu alaturi. Asa ca au ales-o pe Yui sa-mi fie copie fidela si sa te cunoasca si sa-ti fie alaturi. Ai simtit ceva special la ea. Eu eram. Pe mine m-ai simtit!
- Nu inteleg!
- Nici nu trebuie! Acum trebuie sa te trezesti si sa traiesti! Pentru amandoua!
- Dar. . . si nu termin ca o lumina orbitoare ne strapunge.
Deschid ochii si vad ceva alb. Un cerceaf? Ma ridic in sezut si feresc materialul trezindu-ma in aceea si camera ca mai inainte. Oglinda inca era sparta. Deci nu visasem! Chiar murisem! Ma dau jos din pat si incep sa merg prin camera. Eram destul de energica pentru cineva care tocmai inviase. Ma uit la ceas si vad ca este 4 dimineata. Ies tiptil din camera si ma strecor pana la camera mea. Intru usor, fara zgomot si realizez ca Kage era pe canapea. Dormea si parea foarte deprimat. M-am dus in camera si am luat plapuma de pe pat apoi ma intorc si il invelesc. Cand ma apropii mai mult de el, imi dau seama ca planse. Wow! Asta ma facut sa ma simt mai bine. Il sarut scurt pe frunte si merg inapoi in dormitor. Imi iau niste haine negre -maieul decoltat si larg fara modele cu o gluga foarte mare, o fusta scurta, neagra, simpla- o rola intreaga de pansamente, centura cu pumnale, un Revolver Magnum negru-metalic si katana mea favorita cu lama de 75 de cm. Merg in baie unde ,cu un pumnal, ma ciopartesc bine apoi fac un dus si ma pansez. Ma imbrac si ma armez acum fiind 6 dimineata. ~F*ck! Trebuie sa ies inainte sa se trezeasca Kage~ Las baia intr-un haos total, imi pun gluga in cap si ma indrept spre sala de antrenament. Am de gand sa ma razbun pe curva aia infecta.
Tavanul era super inalt asa ca nu m-am putut catara singura pe el. Am folosit franghia de antrenament ca sa ajung la grinzile acelea enorme din fier. Am sarit de pe una pe alta pana am ajuns intr-un colt mai intunecat. Am asteptat sa vina la ore. Il vad pe Kage cum intra in urma lui fiind urmatoarea mea victima.
- Kage! Kage! Te rog! Nu mai fii suparat! il trage de maneca.
- Mai taci! se smulge si o priveste urat.
- De ce esti supatat pe mine? Nu e vina mea ca Shi e moarta! se pisiceste ea pe langa el.
- Ceva imi spune ca da! o impinge usor ceilalti incepand sa apara.
- O haide!! Priveste partea buna! Acum ca nu mai e poti sa sa-ti indrepti atenti spre cineva care chiar te place! spune si-i fura un sarut. ~Cum indrazneste?! Cum poate?! _simt cum sunt cuprinsa de furie iar ochiul gri imi devine rosu_ Esti moarta, nenorocito!~ Kage o impinge dezinterest si spune serios.
- Poate! Acum treci in fata si fa incalzirea pana pregatesc cursa cu obstacole!
Gegoasa aia ii face cu ochiul si merge in fata. Inainte sa inceapa ceva arunc Katana fix in fata ei speriind-o.
- Ce mai?! spune departandu-se.
- Ti-a fost dor de mine? spun cazand in picioare la cativa metrii de ea.
- Cine dracu esti?! se ridica manioasa incercand sa vada pe sub gluca ce-mi acoperea jumatate din fata.
- Deja m-ai uitat?! ranjesc stiind ca e singurul lucru pe care il poate vedea la chipul meu.
- Nu. . . E imposibil!!!! ...AM VAZUT CU OCHII MEI CAND AI MURIT! AM FOST ACOLO!!
- Tin sa te anunt ca ai uitat ceva! . . . imi dau jos gluga si imi las ochii la vedere socandu-i pe toti cei prezenti inclusiv pe Kage.
- Ce?! spune terifiata.
- Eu ... Intotdeauna ... Castig!! spun si arunc cateva pumnale inspre ea reusind sa-i strapung doar unul din umeri. Unde fugi? spun sticand incuietoare de la usa cu un pumna cand vad ca vrea sa fuga.
M-ai iau cateva pumnale si le arunc spre ea acestea intrandu-i in maini si picioare. Inca mai putea sa fuga curva.
- Shi!! Opreste-te! il aud pe Kage dar nu-i dau importanta.
Satupa de atata alergatura, ii prind un picior in podea. Cateva cutite ii strapung pieptul facand-o sa scuipe sange.
- N-Nu s-s-a t-termin-at! spune indurerata.
- Ba sa sti ca da! spun scotandu-mi pistopup si indesandu-i in gura apasand mai apoi pe tragaci. Sangele acela efectiv a explodat stropind totul inclusiv pe mine.
-Shi!! De ce ai facut asta? ma intraba Kage usor speriat.
Ignor complet intrebarile lui si incep sa scot cu cida pumnalele din curva aceea moarta.
- SHI!! Ma asculti macar? isi pune mana pe umarul meu dar avand deja un pumnal in mana, ii-l infin in mana. Ma ridic absenta si-l privesc in ochi cu cruzime.
- "Poate!" spun imitandu-i vocea ca atunci cand i-a raspuns acelei ,actuale, mortaciuni si plec inapoi in camera.
Heii minaaa!!!!!!! Ce mai faceti? Bine? Ok!!! Iata si acest capitol nu prea interesant!
Gomen'ne pt gramatica, pt expresivitate si pt alte greseli! Promita sa fac lucrurile mai interesante si momentan, pasterz ca secret daca Shi mai e sau nu 'pura' ! Vedeti mai incolo ce si cum!
Pana data viitoare...
Kisu e mata ne minaaa!!!!!!!!!!
YOU ARE READING
It's painful 🇷🇴
Novela Juvenil" Moartea nu inseamna un final! Ci un nou inceput! O noua viata! Avem impresia ca putem controla ceva din viata noastra, dar ne inselam amrnic! Suntem niste marionete controlate de destin. Dar eu mi-am taiat firele! De cand am pierdut-o pe ea, am ju...