Öncelikle bu yazıyı okuyan arkadaşlarımdan özür diliyorum. Ama uzun bir süredir paylaşım yapamadım ve uzun bir süre de yapamayacağım.
Eğer bu yazıyı okuyorsanız lütfen bu vatan uğruna canını veren daha 20 yaşında olan şehitlerimiz için birer Fatiha okuyun lütfen.
Şu an evde askerlerinin haberlerini bekleyen bir çok ailenin arasında ben de varım. Canım dan çok sevdiğim 2 insan orada ve onlar sırf bizim için orada aç kalıyorlar.
Ölen askerlerimiz sırf günlerce aç kaldıkları için erzak almaktan geri dönerken ölüyor.
Belki bir şey yapamayız ama en azından hiç olmazsa onlar için dua edin. Çünkü ben buna şahit oldum bir gece babam askerken annem anlatmıştı gece yarısı kalmışım ve annem ile erkek kardeşimi uyandırıp babam için dua etmelerini onları rüyamda çok kötü gördüğümü söylemişim.
Ailem ile ben o gece babama dua ederken babam ve arkadaşları şırnak beste de dağ başında uyuya kalmışlar. Eğer babam o zaman uyanmamış olsa imiş şu an hepsi ölü olacaktı. Babam rüyasında beni görmüş ona uyanması gerektiğini ve ona ihtiyacım olduğunu beni bırakıp gitmemesini söylemişim.
Ama o sırada babam uyanın ca çatışma yaşamışlar ve babam kolundan vurulmuş. Biz bunu daha sonra öğrendik.
Hala her fırsat ta bir duanın o kadar insanın hayatını kurtardığını söyler babam. Lütfen ayırdığınız en fazla 5 dakika olacak.
Ama belki kurtardığınız bir çok can.
Belki o dua ile annesi uyandırdığı zaman ona "of anne 5 dakika daha" diyecek bir çok can kurtarmış olacaksınız.
Bir şehit annesinin de dediği gibi VATAN SAĞ OLMASIN, OĞLUM SAĞ OLSUN.