Alex
- De ce intodeauna trebuie sa ne certăm, de ce nu încetezi, de ce riști din nou? ma întreabă Beatrice cu lacrimi în ochi
- O fac pentru noi iubirea mea, pentru a ne fi bine, pentru a mă calma, a uita de stres, e un mod de a mă relaxa... spun eu cu capul plecat și simt ca lacrimile mi se adună în ochi..
- Eu nu mai rezist asa, nu mai vreau viața aia, nu mai vreau sa participi la curse! Voi pleca, ne despărțim Alex! spune iubirea mea, sufletul meu, cea după care am plâns luni la rand, cea cu care am ani grei, a ales sa pună stop.. Încerc sa o opresc, nu reușesc, își arunca miște haine în geamantan și pleacă, o privesc pe geam cum iese în trombă din garajul subteran cu Audi.ul său A4 sport și se pierde de privirea mea. Mă așez turcește pe pat, îmi pun capul în palme și încep sa plâng, ea este cea pentru care trăiesc, cea care m.a făcut sa simt iubirea și fericirea.. Îmi șterg lacrimile, îmi aprind o țigară, iau o sticlă de vodka Absolut Blue și plec înapoi în cameră. De când stau în Medgidia, pe lângă melodiile de dans, vesele, am descoperit și cele de jale, supărare. Sunetele formației lui Salam răsună în camera! Ma afund în băutură și țigări, lumea mea parcă s.a sfârșit!Beatrice
De ce mereu mă răneste, de ce nu înțelege ca îl iubesc, ca pentru el mi.as da viața? Nu vreau sa îl pierd din nou, nu vreau. Îmi șterg lacrimile și intru pe autostrada, câteva zile la vila părinților mei din București îmi va prinde bine.
Alex
După câteva sticle de vodka îmi iau o pereche de blugi lungi slim, un tricou negru mulat și Converse ca încălțări. Intru în garaj pe șapte cărări, și mă îndrept spre mașina care e acoperita. Dau copertina jos și privesc sper M3.ul meu GTS portocaliu, mașina mea preferata. Mă asigur că am cheile în buzunar și mă urc la volan. Calc accelerația la podea și noroc ca am tras stânga în ultima clipă altfel mușcam din peretele garajului. Ies pe bulevard și mă îndrept spre centru. Mă opresc la mini market Grand, îmi iau doua sticle de vodka și țigări. Pornesc spre plaja, deja e seară..
După 4 zile.
Sunt pe malul marii, privesc apusul soarelui și îmi înec amarul în alcool, fumez un joint plin. Totul pare ireal, muzica mașini îmi sparge timpanele, fumul cuiului îmi inunda plămâni, alcoolul stomacul, viața mea nu mai avea rost. După câteva minute simt o atingere pe dosul palmei, o mana mă strângea, muzica era oprita.. Deschid ochi și o vad, Beatrice, avea lacrimi în ochi și mă privea tristă, mă strânge în brate și simt cum lacrimile sale îmi udă tricoul, suspinul ei mă face să tremur, sunt un prost.. O strâng mai tare în brate, îi șterg lacrimile și pornesc mașina. Mă tine de mână în tot acest timp.. Ajungem acasă și intram împreună. În toată casa bezna, întuneric, aud pași și pun mâna la spate, scot pistolul și o strâng mai tare de mână ținând-o aproape de mine. Caut întrerupătorul, nu aprind eu lumina, ci altcineva, ceea ce vad în mijlocul casei mă terifiaza și în același timp îmi întoarce stomacul pe dos, Darius, negrul ce ne.a ajutat în distrugerea lui Bill traficantul, acum zăcea mort cu toate oasele zdrobite, și plin de gloanțe. Beatrice mă strânge puternic și își ferește privirea de ceea ce se afla în casa noastră. Pun mâna pe telefon și îi sun pe toți membri familiei, în secunda următoare Gustav intră plin de sânge și înarmat în dormitor, restul pazei sunt morți. Peste câteva minute curtea casei și interiorul este plină mascați. Pe cadavru a fost găsit un bilețel " Vin după tine Glonț, te voi distruge".
CITEȘTI
Bullet [+18]
ActionO poveste ce implica moartea și viața. O agenție secreta, o viață ascunsă, curse ilegale de mașini și crime în moduri cat mai violente. Personajul principal este pus în a alege, de a începe o noua viata, de a ucide și a rămâne mereu ascuns. "- Băi...