1.Bölüm

198 11 0
                                    

Ben Gong Pal.
Kısa kulak hizasında kesilmiş kahverengi saçlara,burnumun üstünde ve yanaklarımda olan çillere sahibim.Doğduğumdan beri babamla birlikte Busanın küçük bir köyünde,bir çifliğin içindeki iki odalı hizmetkar kulübesinde yaşıyoruz.Çiftliğimizin sahibi Seoul'de iki tane teknoloji şirketi olan ama hastalığı sebebiyle doğal ortamda bulunması gerektiği için seneler önce buraya yerleşmiş Bay Kim Jung So.
Karısı Bay Kim'i buraya taşınacağı için terk etmiş.İki kızı,bir oğlu var ama sadece yılda bir iki kez geliyorlar.İki kızıda evli ve şirketlerin başında onlar duruyor.Küçük oğluna gelirsek.. Babası onu şirketlerin başına geçirmediği için,senelerdir Bay Kim'le konuşmuyormuş.Babasının ona bıraktığı görünürde olan tek şey bu çiftlik.Gerçekten komik değil mi? ㅋㅋ
O aptal çocuğa bu güzelim çiftlik bile fazla ama.Eskiden burada kalıyordu.Ben 8-9 yaşlarındayken.O da benden bir yaş büyüktü.Beraber oyunlar oynardık,eğlenirdik tek arkadaşım oydu. Taa ki benim bitanecik,annemin yavruyken aldığı benimde büyüttüğüm köpeğimi öldürene kadar..
Köpeğimi soğuk suyla yıkamış,sonra köpeğin inlediğini ve titrediğini görünce korkudan ona biz insanların içtiği bir şişe ilaç içirmiş.Annemden bana kalan tek şeyi aptallığıyla öldürmüştü.Sonra ben onunla hiç konuşmadım,o aptalda yaptığından pişman olmamış bir kere bile özür dilememişti.Hem aptal,hem ukela..
Bu olaydan bir iki ay sonrada Seoul'e annesinin yanına gitmişti.
O günden beri buraya iki-üç kez gelmiş ama hiç görmedim.

Ben ise doğduğumdan beri Seoul'e üç-dört kez gittim.Seoulun karmaşık hayatından,hayatları sadece akıllı telefonlar,bilgisayarlar olan insanlarından,güzellik yarışı için kendilerini bıçak altına yatıran kızlarından,sahte ve samimiyetsiz ilişkilerinden kısacası herşeyinden nefret ediyordum.Busan öyle değildi,Busan insanı samimiydi,seni sen olduğun için severlerdi,havasını içine çektiğinde nefes aldığını hissedebilirdin,geceleri gökyüzüne baktığında binlerce yıldızı parlak bir şekilde görür,güneşin doğuşunu ve batışını denizin kızıllığıyla birlikte izlerdin.Köyüm benim için huzurun kendisiydi,çiftlikte öyle..

Şey birde...Yan çifliğin sahibi Byun Baekhyun'da benim huzurumdu.Ailesi Seoul'de yaşayan,popüler bir televizyon kanalının sahibi. Üç yıl önce geldi buraya.O da Bay Kim'le aynı hastalığa sahipti.Onunki başlangıç seviyesinde olduğu için geçen sene hastalığını atlatmıştı.Ama burayı çok sevdiği için gitmemişti.Geldiği yıl çiftliğinde çalışan kimse olmadığından Bay Kim'den bahçesine bakması için bir yardımcı göndermesini rica etmiş Bay Kim'de benden istemişti.Byun Baekhyun benden iki yaş büyüktü.Bebeklerden daha güzel bir suratı,samimiyetle dolu neşeli bir kişiliği ve tüm ülkeyi huzurla doldurabilecek mükemmel bir sesi...Bunlar ona aşık olmam için güzel sebebler değil mi?
Bir yıl kadar yanında çalıştıktan sonra bedenim iki çiftliğin işlerine koşmaya dayanamadığından bırakmıştım.Ama biz o bir yılda gerçekten samimi iki arkadaş olmuştuk..Aşık olduğun adamla arkadaş olmak..Ahh gerçekten kulağa çok acı verici gelmiyor mu? Ama duygularını açıklayabilecek bir insan olmadığımdan bu böyle devam edecekti..Olsun.Onun yanında olmak,beni arkadaş olarak sevdiğini söylemesi bile bana yetiyordu.Hala bahçesindeki meyveleri ve sebzeleri kontrol etmek için gidiyorum.Benden başkasının baktığı bahçenin ürünlerini yemek bile istemiyormuş.Ah..Benim bebek yüzlü Byun Baekhyunum..Umarım bir gün benim sevgimi farkedersin..
12.07.2015

Bay Kim doğum günümde bana şirin mi şirin bir defter hediye etmişti.Bende uzun zamandır boş boş beklediğinden birşeyler yazayım dedim ve kendi hayatımı tanıtacak bir giriş yaptım.Günlük tutmayı seven biri değilim,sadece içimden birşeyler yazmak gelir ve yazarım..
Saate baktığımda on ikiye geliyordu.Güneş doğmadan yarım saat önce kalktığımı düşünürsek 5 saatlik bir uyku uyuyacaktım.Köyün temiz havası sayesinde 2 saat uyusan bile uykunu alabilirdin.
Hemen gece lambamı kapattım ve yorganımın içinde kıvrılarak uykuya daldım.

Umarım güzel bir giriş olmuştur kicibeler,diğer bölümler hazır bir şekilde bekliyor ama bende vote ve yorumlarınızı bekliyorum heveslenip yayınlamak için:))

Yeşilin KızıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin