-1-

413 20 2
                                    

  'Ve hayat öyle acımasızdır ki en mutlu olduğun anda vurur en acı hamlesini..'

08.11.2014

-Minel-

"Aseeeeeel, hadi artık yine geç kalacağız.''

"Tamam be kızım geldik patlama, rujumu tazeleyip geleceğim." 

"Lan senin rujunu tazelemen demek benim yarım saat daha beklemem demek. Bekleyemem ben sevgilimi özledim." Sevgilim. Söylemesi hala garip geliyor. O benim olmayacağını bildiğim hayalimdi. Öyle beyaz atlı prensim demeyeceğim tabii ki ama gerçekleşmesi en imkansız isteğimdi. -Çikolata dolu odadan sonra.- Uzun zaman oldu çıkalı yaklaşık 8 ay ama hala garipsiyorum. Yani her gece uyumadan Allah'a onun sizi sevmesi için yalvardığınız kişi sizi seviyor. O o gerçekten çok yakışıklı. Ne yazık ki peşinde bir sürü kız var. Bende o kadar güzel değilim. Çirkinim demiyorum güzel kızım ama öyle dikkat çekecek derecede değil. Onun peşinde ise hem fiziği hem de kendi güzel o kadar fazla kız var ki. İmkansızdı. Beni fark etmesi, sevmesi imkansız. Düşüne düşüne gelmiştim buluşacağım yere. Sıkı durun söylüyorum, SAHİLE! Evet ne kadar şaşırtıcı. İzmir' de başka yer yokmuş gibi her buluşmamız sahilde. Henüz sadece Batuhan ve Merih gelmiş.

"Batuhan ve Merih. Sevgilim nerde benim?"

"İyiyim yenge sağol sen nasılsın? İyisindir inşallah. Ha Uraz'ı mı sordun. İşi vardı gelir o." Her zaman ki bizim zevzek Merih.

"Aman, ne yapayım be uyuzlar sevgilimi özlemiş olamaz mıyım? O yüzdeeeeeen susun. Ee nasılsın enişte?"

"Bekliyorum, bekliyorum, bekliyorum." Ay kıyamam ben bu çocuğa.

"Bakın ben size diyorum bekarlık sultanlık diye. Ne bekleme derdi var ne hediye! Yok bugün tanışma yıldönümümüzmüş, yok özel günündeymiş. Ooo birde tribi var. Çekemem abi. Bakın ne kadar rahatım ben." Kendinden beklenen performansı gösteren canım arkadaşımız, Merih'e bir alkış.

"Ulan, bir sus be bir sus. Ee Baldız nerde benimki?"

"Abi Asel' den bahsediyoruz. Yüzüne boya badana yapardır kesin."Her şeye atlayıp cevap vermese iyi çocuk aslında bu salak.

"Oo Semih ve Emre hoş geldiniz kardeşim." Batuhan'ın söylemesiyle fark ettim geldiklerini. Off Uraz hala yok. Ne işi var benim sevgilimin ya? Herkes kendi arasında konuşurken sonunda bitanecik ikizim Asel de geldi. Eveet şu an tek eksik benim sevgilim. Nerede bu çocuk yahu meraktan çatlayacağım.

"Selam gençler, naber aşkım?" Ay aman iyi ki bir sevgilin var.

"İyiyim aşkım, özledim be nerdesin sen?" Lan daha dün birlikteydiniz, sabaha kadar konuştunuz da uyuyamadım sizin yüzünüzden ne özlemesi insafsızlar? diyemedim tabi ki. Asel zaten onu beklemediğim için sinirli boğar beni vallahi.

"Batuhan mal mısın sevgilim? Dün buluştuk ya daha."

"Bak aşkım sonra bana öküz dersin. Mesela sen bende özledim diyip boynuma sarılsaydııın sonra ben seni öpseydiim sonra belediyeye gitseydik. Asel Kılıç olarak geri gelseydin buraya ne güzel olurdu." LAN!? NE KILIÇ'I ?

"Höst ulan ben evlenmedim daha." Evet bunu içimden söylemem gerekiyordu. "Kiminle evleniyorsun bakalım sen?" Lan! Uraz' ın sesi bu. Tam gelecek zamanı buldun sevdiğim ya. O kadar bekledim gelmedin şimdi mi gelinir?

Hafıza KaybıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin