-3-

230 12 2
                                    

''Sen kimsin?"
Evet sanırım cesaret patlaması yaşıyorum.
"Demek beni dinledin, ne o yoksa bana aşıksın ve beni takip mi ediyorsun?" Ne diyordu bu çocuk?
"Nereden çıkardın seni takip ettigimi hah bir de sana aşıkmışım bana bak Uraz mısın nesin, adından başka birşey bildiğim yok nereden aşık oluyormuşum sana? Deli misin nesin ya sen? Sadece neden gözlerime öyle baktın? Kimsin sen?" Bir şeyler mırıldanmıştı fakat ben duymamıştım.
"Hmm beni dinledigini söylüyorsun yani neyse sen diyorsun ya işte Uraz' ım ben, gizlice takip ettiğin hani."
"Ya gizlice dinlemedim ben tamam mı? Sahile inmiştim her zamanki yerime oturmuşsun sen. Bende gidecekken sende şarkı söylüyordun bende böylece duydum işte. Hem soruma cevap vermedin. Gözlerime neden öyle baktın?"
"Beni dinledigini kabul ettin aşık olduğunuda kabul edersin elbet bir gün."
Ne demeye çalışıyordu bu? Birde piç gülüşü var suratında, tövbe yarabbim. Oşok oldoğonodo kobol odorson olbot bor gon. Allah allah nerden aşık olacakmışım ben ona? Tamam Uraz' ın boyu bir erkek için idealdi, deniz mavisi gibi gözleri vardı insanın içini ısıtan bir duygu yaratıyordu ve saçları kumrala yakın sarımsı renkteydi. Tamam kabul herkesin isteyebileceği bir yakışıklılıktaydı hakkını yememek lazım ee atalarımız sonuçta yiğidi öldür ama hakkını yeme demişler. Ama ben istemezdim ki başta herkesin beğendiği şeyi sevememe gibi bir huyum vardı ve ben kıskanç biriyim Uraz' ın peşinde bir sürü kızlar var biz sevgili olsak sürekli kavga ederdik benim kıskançlığım yüzünden. Off ben bunları neden düşünüyorum ki Uraz'a aşık olacak kadar aptal bir insan değilim ben.Umarım her zaman olduğu gibi olmaz genelde ben büyük sözler söylerim asla yapmam falan derim ama dönüp bir de bakmışım ki yapmam dediğim şeyin merkezindeyim.
Tam ağzımı açmıştım ona saydıracaktım ki Batu' nun sesi ile duraksadım.

"Uraaaaz bittiyse gel ar- aa şey selam Minel, ne işin var burada?"

"Sahne alıyorum canım burada, o işim var sen ne yapıyorsun hem? Asel' in haberi var mı burada olduğundan?"
"Zaten şuan Asel'in yanından geliyorum.Beraber burda bi kafedeydik bir işi çıktı gitti"
Allah allah Asel, Batu'nun sevgilisi benim ikizim olan Asel Batuyla buluşuyor ve işi çıkıp gidiyor çok şaşırdım.
"Ne işi vardı ki onun seni bırakıp gittiğine göre çok önemli bir işi vardı bana niye haber vermedi ki?"
Gerçekten şaşırmıştım zaten şaşkınlığım sesime de yansımıştı. Asel bu Batu'yu çok sever onu bırakıp gitmez asla.Batu'da hem şaşırmış hemde üzülmüş olmalı ki her daim gülen şebek Batu' nun şuan suratı asıktı. Saatte geç olmuştu eve gitmem lazım annemler barda çalıştığımı bilmiyorlar sadece Asel biliyor.Şuan Asel evde olmadığına göre kesinlikle hemen eve gitmem gerekir. O Uraz denilen ukala çocukta gitmiş fırsat buldu tabii hemen kaçmış.Olsun ben o çocuğu mutlaka öğreneceğim, elbet bir gün.

"Batu benimle birlikte yürümeye ne dersin saat geç oldu eve bırakırsın beni hem seninle de biraz konuşuruz neler oldu anlatırsın."
"Oturuyorduk Buğlem aradı---"
" NE? BUĞLEM Mİ? O kız için mi seni bırakıp gitti inanamıyorum Asel' e.''

"Ya kızım bir dinle daha sonra yorum yap işte ağlamış telefonda lütfen yanıma gel Asel işte sana çok ihtiyacım var senden başka derdimi anlatabileceğim biri yok çok kötü durumdayım gelmek zorundasın yoksa herkese söylerim falan filan demiş ama neyden bahsettiğini bilmiyorum hiç boşuna sorma."

"Yaaa neyi söyleyecekti ki çok merak ettim şimdi ben tabii bizim Aselde hemen Buğlem olunca kabul edip gitti anlamıyorum onu Buğlem' e karşı çok iyi davranıyor benim ondan nefret ettigimi bile bile konuşmaya devam ediyor."
"Sen baya baya sevmiyosun Buğlem'i. Nereden geldi bu nefret anlamadım."
"Bende anlamıyorum nerden geldiğini ama şuan önemli olan bu değil neden gitti."
"Bilmiyorum dedim ya Minel neler olduğunu bende çözemedim ama yakında çıkar kokusu bakalım."
"Çıkacak eve gelince onu sorguya çekeceğim. İlk sorguya çekilecek insan benim aslında nerde kaldın nerdeydin kimleydin ne yaptın klasik anne sorgusuna çekileceğim."
"Batuyla birlikteydim dersin yarısı doğru yalan söylememiş olursun sadece yarım anlatmış olursun."
"Haklısın aslında aman ben süper zeka aklımla bulurum bir şeyler."
"Yine egoistleştik bakıyorum da senin şu egoların Everest' i bile solladı artık."
"Normal bir şey çünkü benim her şeyim üstün." Gülerek söylemiştim bunu. Oda güldü ve;
"Hadi hadi çok konuşma da gir eve öğren bakalım Asel hanımımızın benden önemli ne işi varmış!"
"Oldu bil sen hemen öğrenirim ben"
"Beni ara neymiş bakalım" "Görüşürüüz"

Hafıza KaybıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin