Arkadaşlar medyada derin in resmi var.Karakterleri hem Türk hem de yabancı yapmayı planlıyorum.Beni destekleyip mail atan okuyucularima çok tesekkur ediyorum.
**
Raflara boş boş bakarken ne almaya geldiğimizi bile bilmedigimi farkettim.Gamze kasadaydı gerçi hemen yanına gittim.Ivır zıvır falan almıştı.Parayı ödedikten sonra marketten çıktık.Şuan Derinlerin evinin tam önündeydik.Oha bu nasıl ev.Bildiğin saray inşa etmişler.Şuan aklıma iğrenç espiriler geliyor ve bunları hemen Gamze yle paylasicam.
-Vay be millet Adidas biz adododis
Gamze nin watsapa eklenmesi gereken tam olarak emoji bakışı görülmeye değerdi (-_-)
-Sanırım şanslı gününde değilsin
-Hı hı
-Çok erken konuşmuşum.
derken Gamze 32 dış gülüyodu.Baktığı yere bakınca Derin'in evin önünde annesiyle ayakta durduğunu gordum. Oha o ne boy o ne pos. Allahım bu çocuktaki baklavalar babamın dükkânında yok.Yakından bakınca çok daha meteor olduğunu net olarak gorebiliyodum.Kumralligin en güzel tonuna sahipti.Göz rengini burdan tam olarak goremiyodum ama şuan Gamze nin kolumu morartıcak kadar çok sıktığını ve Derin in gözünü ayırmadan bana baktığını farkettim.
Hasiktir.*
Gamze dişlerinin arasından konuşuyordu.
-Berill annesi bize doğru geliyo doğal davran bi pot kırma
-Doğal davran ne
-Sen sacmalama yeter.
-Merhaba kızlar
-Merhaba hanımefendi
Yılışık Gamze
-Bu mahallede oturuyorsunuz sanırım.
-Evet ikimizde bu sokakta oturuyoruz.Ne güzel hepimiz aynı sokaktayiz
Yılışık Gamze #2
Gamze kadınla lafı kaynatırken ben ağzımı açmadan kadını inceliyodum.Kate moss un yerli haliydi sanki.Yüzünü boya kovasina batırıp çıkaran zenginlere taş çıkartacak ince sade bi makyajı vardı.
Saçları güzel ve iddialı bir şekilde maşaliydi.Boyu deve kadardı.1.76 falandır heralde.Üzerinde çok şık siyah bir elbise vardı.taşlı babetleri kadına farklı bir tatlılık katıyodu.Gozlerim kolundaki takılara kaydı.Of of of.O ne be.3tane harikulade bilezik.İçinde adını bile bilmediğim onlarca değerli taş.Gamze nin sesiyle kadını süzmeyi biraktim.
-Beril duymuyor musun?
-Kusura bakmayın dalmisim duymadım.
Kadın konuşmaya başladı.
-Arkadasinla baya tanistik seninle de tanışmak isterim tatlım
Benle tanışmak istiyo.İlginç
-Merhaba ben Beril.
-Bende Yeşim canım
-Çok memnun oldum Yeşim Hanım
-Bana abla diyebilirsiniz.
Bismillah ne bu samimiyet
-Kaç yasindasiniz bakalım
-17
-aa oglumla yaşıtsıniz desenize iyi ilişkiler doğuyor
İnş be ablacim
-Biz de kardeslerimi bekliyoruz.yeni evimize yemeğe geliyorlar.
Biraz durdu
-Siz de yemeğe kalsanıza
-Yok tesekkur ederiz belki sonra
-peki ısrar etmiyim.Ama bir gün bekliyorum ailelerinizle beraber.
Biz konuşurken Derin in ara vermeden beni izleyen bakışları çok rahatsız ediciydi.Neden baktığını gerçekten anlamıyorum ama mutlu olmuyor değilim yanı.Kim olsa mutlu olur.
-Bizi merak ederler dönelim.İyi akşamlar Yeşim abla.
-İyi akşamlar kızlar
Başımızı onaylar şekilde salladiktan sonra Gamzenin koluna girdim ve istemsiz şekilde gülmeye başladım
-Beril bu çocuk sana karşı bir şeyler hissetmiyosa şurda odun olim
-Yok canım ne alakası var
-Görmedim sanma durmaksızın sana bakıyordu.
Öyleydi gercekten. Gamzelerde biraz lafladıktan sonra kendi gecekondumuza doğru yurumeye basladim. Saate baktim.11 di.Hayır olamaz çok geç kaldım annem öldürücek beni.Evin önünde telaşla bekleyen annemi gordum.
-Nerdesin sen? Haber vermeden çıkıp gidiyosun ne telefonunu açıyosun ne bir şey söylüyosun. Beril sen beni oldurucek misin
-Anne tamam sakin ol
Annemin sıcak tokadını yuzumde hissetmem çok uzun sürmedi.
-ne demek sakin ol kızımın başına bir şey gelse ne nereye gittiğinden haberim var ne kimle olduğundan
-anne sadece gamzeyle lafladik biraz
-Bir daha dışarı çıkmak yok küçük hanim. Senin iplerini çok gevsettik.baban evde olsa ne yapıcaktın?
-Tamam anne her şeyi çok abartiyosun sadece şarjı bitmiş telefonumun.
-Ben anlamam şarj yoksa evde doldur cık.
Of anne sohbetine doyum olmuyo.odama girip kapıyı nazikçe kapattim.yorganimin altına girdim ve karşı koyamadan kendi kendime gülmeye başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DERBEDER
Teen Fiction-Ne zamandan beri -Onu ilk gördüğüm günden beri -O kadar önemli mi senin için -Onu tanıdıktan sonra başka bir şeyin önemi kalmadı,hep böyle kaldım. -Nasıl ? -Böyle darmaduman,derbeder