-Bize şöyle şık ve ucuz neyiniz varsa çıkarın.
-Bu kıyafetler çok uygun.Denemek isterseniz kabin sağ tarafta.
-Tamam teşekkürler.
Ben olanlara hâlâ inanamiyorken Gamze ikimize kıyafet bakmaya devam ediyordu.Derin'in annesi tanışmak amaçlı benim ve Gamze nin annesini yemeğe çağırmıştı bu akşam.Biz de Gamzeyle 3 sokak boyunca önümüze çıkan tüm butiklerdeki kıyafetleri denemiş ancak bize ve butcemize uygun pek bir şey bulamamıştık.Gerçi o kadının yanında bu bütçeyle ne giysek sönük kalcaz ama ...
*
Yaklaşık 1 saat sonra yan sokagimizdaki uygun bir mağazadan ellerimiz dolu olarak cikabildik.Gamze kendine kumaş pantolon üzerine şık beyaz bir gömlek almıştı bende kendimi cici kız pozlarina atarak dizüstü pembe bir elbise aldım.Aslında şuan aklım elbiseden çok Derin deydi.Bildigin onların evine gidiyodum.Her kızın hayalindeki erkeğin tam olarak karşılığı olan Derin in evine.İnanılır gibi değil.Eve kendimizi attığımızda çok yorgunduk.İkimizde birer koltuğa iki seksen uzandik.Gamze telefonunda biriyle konusuyodu.Telefonu kapattıktan sonra istemeyerek Gamze yı soru yagmuruna tuttum.
"Sence gittiğimizde Derin evde olucak mı?
Annelerimiz kadınla anlaşır mı?
Derin bizi gorunce ne der acaba?
Zorla kendimizi davet ettirdigimizi falan mı dusunur yoksa?"
-Ay Beril bi sus Allah aşkına
-Ya napim gerçekten heyecanliyim.
-Onu anladık.E tabi sende haklisin.sevdigin çocuğun evine gidiyosun sonuçta.Daha flörtlesme asamasini bile bitirmeden hemde.Ama çocuk senden hoşlandığı için sorun yok.Farkindasindir umarim şuanda mahalledeki tüm kızlar senin yerinde olmak için can atıyorlar.Değerini bil kekocum
Gamze ağzında motor var gibi bunları ekstra hızlı söylüyordu.Of Gamze ya zaten heyecanimdan ölüyorum bide sen gibi bir deli var karşımda.
*
Kapıyı çaldığımız anda Yeşocuğumun
neşeli sesini duyduk.Annemin icinden "aa manyak mı ne o niye oyle cırlıyo "
seslerini duyabiliyordum.
Gamze hemen boynuna atladı kadinin.Niye böyle bu kız.Gorusmeler bittikten sonra kadın bizi salona aldı.
..2 dakika sonra Gamze çenemi zorla yukarı doğru ittiriyodu.Gerçek anlamda ağzım açık kaldı.Çok güzel evleri vardı kocaman.Yarım saat annemlerin Yeşim'le olan klasik kadın tanışma muhabbetlerini dinledik.Derin hiç ortalıklarda yoktu.
Gamzenin fısıltıyla
-Gözün hep kapıda biraz ağırdan al bari kadın anlamasin.diyip iğrenç siritisina maruz kaldım.
Onca muhabbetten sonra kadın sonunda bizi masaya davet etti.Masanın nasıl olduğunu anlatmama gerek yoktur heralde.Tek kelimeyle kusursuz,4 kelimeyle kuş sütü bile var.Masadaki yemekleri hayvan gibi yemem 5 dakikamı aldı.Hayatımda yedigim en leziz yemeklerdi.
Masadan kalkıp tekrar koltuklara dondük.Kahvelerimizi içerken Yeşim abla çok ilginç bir öneride bulundu.
Ben bile duyunca "cidden mi "dedim yani.Ama oy birliğiyle hepimiz,sessiz sinema oynamayı kabul ettik.Zenginler böyledir iste bizim gibi evde bulaşık çamaşır derdi yokki.Tüm gün eglenmelerine bakıyorlar.İlk kurban ben secildim.Gamze,ben ve Derinlerin ev hizmetçisi Yaren Teyze bir gurup,annem Gamzenin annesi ve yeşim abla bir gruptu.Gamze bana anlatacağım şeyi soylicekti.Biraz düşündükten sonra "Maymunlar Cehennemi"nde karar kıldı.Pis Gamze yaptı yine yapacagini.Maymun taklidi yapmak isteyecegim en son şeydi.Süre azalıyodu. Bu yüzden mecbur tam anlamıyla sırtını kasıyıp odanın içinde tur atan bir maymun oldum.Tam taklidimi yaparken gözüm kapıya kaydı.Oo hayır hayır bu olamaz.Derin yüzünde "anne eve maymun da mı aldin "der gibi bir gülümsemeyle kapıda dikiliyodu.Gamze sonsuza kadar affedilmiceksin.
-Anne ben odama çıkıyorum .
-Misafirlerimize bi merhaba demicek misin Derin
-merhaba hoşgeldiniz derken bana baktı ve tekrar gülmeye basladi ve odasına çıktı
-Çok üzgünüm Beril bilemezdim böyle olacağını
diye kulagima fısıldadı salak Gamze.
-Yeşim ablacım biz Beril le evi gezebilir mıyız?
-Ay kaybolmayın ablası
Çok saol fakirligimizi yüzümüze vurdugun için.
-Şaka canım şaka.Tabi gezin
Şakalarına doyum olmuyo yeşimaskm.
Gamze kolumdan tuttuğu gibi beni merdivenlere çekti.
*
Derin bizi görür görmez elindeki bavulun üzerine oturdu telaşla.Ay hiç anlamadik bir şey sakladığını
-Bu numaraların tarihi geçmedi mi ya?
-Ne dedin?
Sesli düşünmüşüm töbesteyşın.Ne dicem şimdi
-Kusura bakma senin burda olduğunu bilmiyoduk.
-tamam çıkabilirsiniz
-Evet tabi.dedi Gamze
Gamze çıktı.Derin beni kolumdan kavradigi gibi kapıyı uzerimize kapadı.
-Napıyosun bırak beni
Kolumu çok şiddetli bir şekilde sıkmaya devam ediyordu.O kadar sert bakıyoduki her seferinde gözlerimi kaçırmak zorunda kalıyodum.
-Bırak kolumu canımı yakıyosun.
-Bilerek yaptığınızı biliyorum beni cezalandiramicaksiniz.
-Anlamıyorum ne dediğini gercekten. Bırak artık beni.
-Bırakın peşimi yoksa ben hepinizin hakkından gelicem.
Lahavle.ne diyo ya bu.
-Benim seninle aynı sokakta oturmam dışında hiç bir baglantim yok.
Sonunda kolumu bıraktı.Morarmisti.Acıyla kolumu ovusturdum.
-Beni biriyle karıstiriyosun heralde Derin.
-Adımı bile bildiğine gore benim hakkımda çok şey söylemişlerdir sana
-Annen aşağıda sana Derin diye seslendi.YANIMIZDA,DUYACAĞIMIZ BİR ŞEKİLDE.
Malesefki onla konuşurken tam olarak dikkatimi toparlayamıyodum.Benim yerimde hangi kız olsa dikkatini toparlayamaz zaten.
-Adın ne senin?
Keske bunu normal bi zamanda sorsaydin
-Beril
Kapıyı actı.Gamze korkuyla bana ve koluma bakiyodu.
Tam çıkarken Derin kulağıma egilerek şu cümleyi fısıldadı
-Seninle işim bitmedi pembe maymun
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DERBEDER
Teen Fiction-Ne zamandan beri -Onu ilk gördüğüm günden beri -O kadar önemli mi senin için -Onu tanıdıktan sonra başka bir şeyin önemi kalmadı,hep böyle kaldım. -Nasıl ? -Böyle darmaduman,derbeder