O furtuna porni si fetele se ghemui si isi acoperi ochii, dupa ce furtuna se opri, cand deschise ochii...
-Ce sa intamplat? Unde suntem? Unde a disparut totul? Intreaba Chavi speriata in timp ce se uita in jur si nu vedea decat nisip, toate ruinele disparura..
-Nu stiu ce sa intamplat..
-Amuleta unde este?
Anippe se uita in jur, pe jos.
-Nu stiu unde este, inainte sa inceapa furtuna o aveam in mana.
-Ce ti-am spus eu? Iar am intrat in bucluc, vom ajunge la inchisoare.
-Chavi, nu cred ca e timp pentru asta
-De ce?
-Uite! Ii arata Anippe cu degetul..
In departare se vedea venind ceva.
-Anippe, ce este aia? Masina?
-Nustiu...dupa ce se mai apropie vazu ca era un car de lupta codus de cineva si din urma lui doi oameni calare pe cai il urmareau, cand ajunge suficient de aprope de car, trage o sageata in cel ce conducea carul de lupta, in momentul ala carul se rasturna, si asasinii se intoarse si pleca.
Fetele astepta putin sa vada ce se intampla, dupa care se Anippe se ridica si alerga spre locul in care carul se rasturna.
-Stai, Anippe, nu e sigur.
Anippe se apropie si se aseza langa baiatul ranit, chavi o urma.
-Este ranit, ma poti vedea?
-Cine esti? Intreba tanarul cu greu.
-Esti ranit, sangerezi, trebuie sa opresc sangerarea poti suporta?
Tanarul incerca sa spuna ceva dar lesina.
-Nu il atinge, inca nu inteleg ce se intampla, uita-te ce fel este imbracat.
-Trebuie sa il salvam indiferent cine este. Ii raspunde Anippe in timp ce ii examina trupul cu atentie.
-Dar nici nu stim unde suntem.
-Cauta in geanta ta ceva sa il bandajez..
-Nu cred ca mai este nevoie.
-Ce vrei sa spui?
-Uite acolo. Chavi Ii arata in zare ceva.
-Sunt soldati? Se ridica Anippe sa vada mai bine, soldatii se apropie de ei.
Un om din acei soldati, care parea a fi general se apropie de baiatul ranit.
-Faraonul meu, trezeste-te, cine sunteti?
-Fetele inca socate nu raspunde nimic.
Soldatii il lua pe tanarul ranit si il duce in trasura.
-Luati-le si pe ele. Porunci generalul.
Fetele ii urma..
Alaiu porni. Fetele care erau in spatele trasurii faraonului inca socate urmareau fiecare miscare din jurul lor.
-Ce sa intamplat? Intraba chavi speriata.
-Nu mai vorbi in engleza, vorbeste limba antica, nu ai observat ca se vorbeste limba egipteana antica.
-Da, dar nu am dat atentie. Si de ce sa vorbim limba antica?
-Nu vreau sa par absurda dar cred ca calatorit in timp.
-Da, sigur, si trebuie sa ma astept sa vad dinozauri si dragoni....ii raspunde Chavi ironică.
-Vorbesc serios.
-Sa presupunem ca este adevarat, in ce perioada suntem?
-Nu stiu exact.
-Si unde ne duc acum?
-Cred ca la palat.
-La palat! Super! E prea tariu sa nu te ascult si sa fug?
-Este vina ta, trebuia sa ma opresti. Ii da replica putin ironica Anippe.
-Asta este chiar culmea. Tot eu
sunt vinovata.
Din vorba in vorba alaiul ajuge la palat.
Cand alaiu intra in palat si fetele vazu palatul ramase uimite.
-Asta confirma teoria mea. Afirma Anippe in timp ce se uita in jurul ei. Parca vrajita de maretia palatului, dar momentul este de scurta durata, soldatii care le insoteau le ceru sa ii urmeze, le conduse intr-o incapere, inde generalul le astepta.
-Voi ati vrut sa il omorati pe faraon? Le intreba genralul care statea sprijinit intr-o secure.
-Sigur ca nu, noi ne-am ratacit si cand am vazut ca el era jos ranit am vurt sa il ajutam. Ii raspunde Anippe cu vocea putin tremurandui.
- Generale, Generale. Se aude o voce. dupa cateva secunde un servitor intra speriat.
-Ce sa intamplat? Intreba furios si iritat de faptul ca este deranjat.
-Faraonul este in stare critica. Si medicul nu il poate ajuta.
-Eu il pot ajuta. Internevi Anippe.
-Ce crezi ca faci? Ii sopti chavi.
-Daca vrei sa iti pastrezi capul pe umeri taci. Ii sopti Anippe inapoi.
-Daca medicii spun ca nu il pot salva cum ai putea tu sa il salvezi?
-Am un leac care il poate salva, duceti-ma la el.
-Cum pot avea incredere in tine?
-Daca medicii spun ca nu are nici o sansa, nu aveti nimic de pierdut, si daca nu il pot salva ne puteti omora.
-Ai inebunit, parca era vorba sa ne pastram capul pe umeri. Ii sopti chavi iar la ureche dar de data asta cu o voce mai nervoasa dar Anippe o ignora.
-Bine te las sa il tratezi, dar daca nu il vindeci vei muri in chinuri.
-Sa ne grabim.
Toti se grabira sa ajunga in dormitorul regelui, cand ajunge medicii erau toti adunati acolo si cautau prin papirusuri.
-Dormitorul este este mai mare decat toata casa mea. Afirma Chavi uimita.
-Ce a spus? Intreba generalul nedumerit
-Nu ii dati atentie. Ii raspunde Anippe ironic.
Anippe se aseza pe pat langa faraon si se uita cu mila cum faraonul se zvarcolea in somn.
-Spune-ti servitorilor sa plece, ramane-ti doar domnia voastra.
Generalul le facu semn sa plece.
Chavi scoate din geanta bandaje. seringa si Anippe ii facu o injectie si ii bandaja rana dupa ce o curata.
-I-am facut o injectie care ii va trata infectia si ii va scadea febra si pana diseara isi va reveni.
-Bine sa va conduc in camera in care veti locui pana se trezeste faraonul.
In camera lor servitoarele inca aranjau camera, cand ele intra, doua paturi din lemn aurit, statui ale faraonilor din aur, flori, cufere. Si tot felu de comori impodobeau camera. Anippe se apopie de fereastra si privea de sus palatul, in zari Nilul cu o corabie mareata isi faceau aparitia.
-Arheologii chiar nu sau insealat, Teba chiar este mirifica.
-Ai dreptate uite cat aur..ii raspunde Chavi in timp ce mangaia statuiile de aur uimita
-Materialista ca de obuicei, ar trebui sa te las aici, sigur ai fi bucuroasa.
-Referitor la asta ti-ai dat seama cum putem pleca.
-Inca nu, inca cred ca visez.
Conversatia lor este intrerupta de un soldat.
-Ce sa intamplat? Intreba Anippe speriata.............va urma!!!!!
CITEȘTI
Blestemul
Romance,,Moartea va atinge cu aripile ei pe cel care îl va tulbura pe faraon.,, La prima vedere a acestui blestem cele doua fete se amuza. dar calatoria inapoi in timp in timpul faraonului Tutankhamon, le face sa realizeze ca blestemul se adevereste, vor...