1 saptamana mai tarziu, Faraonul, regina, Chavi, si un numar de servitori se indreptau catre port, pentru a se imbarca pe corabie pentru a pleca spre Amarna, in port o corabie era pregatita pentru cuplu regal, Faraonul era impreuna cu regina in trasura principala.
-Te simti bine? O intreba faraonul cand vazu ca regina incepe sa respire greu.
-Sunt bine, stai linistit. Ii raspunde regina in timp ce incerca sa isi controleze respiratia, faraonul vrea sa opreasca procesiunea.
-Nu face asta, poporul ne priveste, nu ii pot lasa sa vada ca nu ma simt bine, rezist pana in port.
-Regina mea, sanatatea ta este cel mai important lucru pentru mine.
-Stai linistit, ma simt bine.
-Bine regina mea.
Cand corabia se departa destul de port, faraonul o ia in brate pe regina si o duce in cabina, si o aseaza pe pat.
-Stai putin asa, vin medicii imediat.
-Nu este nevoie, a trecut, ma simt bine acum.
-Esti sigura?
-Da, sunt foarte sigura,nu este nevoie sa panicam oamenii.
Seara faraonul dormea cand regina coboara incet din pat si se duce punte si priveste luna, care se reflecta in apa, cand simti ca cinvea se apropie, nu se intoarce priveste in continuare in apa.
- Chavi!! Ti-am spus sa nu te mai furisezi pe la spatele oamenilor.
-Doar tu si ....Se opri regina.
-Am inteles, doar eu si printul ne furisam asa, dar tu ce faci aici?
-Simteam ca ma sufoc in camera si am vrut sa iau aer.
-Pe cine minti tu, esti ingrijorata pentru print, si de asta nu poti dormi.
-Ai dreptate, este singur acolo luptand cu cel mai mare dusman al meu, si nici macar nu voi putea sa il rasplatesc vrodata, profit de inima lui si il pun in pericol, cum sa dorm cand stiu ca poate muri oricand.
-Dar de ce nu ii spui faraonului despre faptul ca generalul a incercat sa va omoare pe toti trei?
-Nustiu daca ma va crede, si daca o face va folosi armata sa il prinda pe general si asta va da nastere le zvonuri, vreau sa rezolv totul in liniste.
-Imi este frica sa nu cumva dorinta ta de a face singura totul sa va indeparteze, crezi ca el nu vede ca esti mai rece, dar are incredere in tine, dar nu vreau sa stiu ce se va intampla cand se va satura de toate astea.
-Daca scap de general, totul va fi bine.
-Sper sa fie totul asa simplu.
Chavi pleca si o lasa pe regina singura, care continua sa priveasca reflexia lunii in apa.
Cateva zile mai tarziu corabia ajunge la Amarna. Regina cobora din corabie insotita de faraon.
-Deci asta este marele palat de la Amarna, de aici a condus Akhenaton, in acest palat a trait Nefertiti, obisnuiam sa privesc ruinele si sa imi imaginez ca ma plimb prin palat, si avum voi locui aici, asta este soarta, atat de imprevizibila.
Faraonul o cunduce pe regina la Casa Regelui, unde vor locui ei pe toata perioada sarcinii, regina admira maretul palat.
-Iti place? O intreaba faraonul.
- Da, imi place foarte mult. Faraonul o conduce in dormitorul principal sa se odihneasca.
Un dormitor mare cu un pat dublu din lemn imbracat in aur, cu lenjerie de panz alba si multe pernute, langa pat doua statui de aproximativ 2 metri din aur care o reprezentau pe Zeita Hathor, pazeau patul de energiile negative.
3 luni trecura fara sa se intample ceva semnificativ, printul conducea cu intelepciune la Teba, faraonul avea grija de regina, si ii pregatea un cadou care avea sa o sperie.
Intr-o zi cand regina se afla in gradina palatului admirand florile de lotus din iaz, faraonul veni fericit.
-Regina mea, te simti bine? O intreba faraonul in timp ce ii cuprindea burta deja proeminemta cu bratele.
-Da regele meu, de ce?
- Am un cadou pentru tine, vrei sa mergi cu mine sa il vezi?
-Da, sigur ce vreau. Tutankhamon o ia de mana si o conduce in sala tronului, acolo pe masa era o machieta a unui complex in miniatura.
-Iti place?
-Da imi place, este foarte frumos, dar ce este? Intreba Regina curioasa si intrigata de frumuseatea si marimea complexului, din ochi reusi sa numere 29 de camere de o parte si de alta a unui coridor lung care se termina la intratea unei cladiri mult mai mare decat toate celelalte, peretii pictati.
-Mai am o surpriza si dupa iti spun ce este.
O conduce in alta incapere, cand regina intra acolo ramane muta de umuire, era plina de comori, statui, paturi, scaune, cufere pline de bijuterii, altare, toate din aur, camera era plina multe din ele erau, in alta camera doua sarcofage din aur pur de o frumusete iesita din comun, la prima vedere regina se minuna de toate bogatiile de acolo, dar cand vazu o camera plina de suluri de panza fina si intoarse ochii la sarcofage, imediat se schimba la fata.
-Te rog nu imi spune ca toate astea sunt, ceea ce cred eu ca sunt.
-Macheta pe care ai vazuto este , macheta mormantului nostru si toate aceste lucruri ne vor insoti in mormant.
-Cum poti vorbi despre moarte si mormant asa usor.
Pentru o secunda regina uita, ca pentru egiptenii antici moartea era ceva normal si credeau ca toate acele lucruri ii vor ajufa sa renasca in paradis, ca mumia lor va inviat si va intra in lumea de apoi, dar ea stia ca toate acestea erau doar fantezii, ca mare parte din tot ce ei ingroapa cu ei vor ajunge pe mainele hotilor, ca mumiile lor vor fi distruse, ca nu a inviat si nu o va face niciodata nici o mumie.
-Moartea este ceva normal, nu trebuie sa te sperii, tu vei fi inmormantata impreuna cu mine si vom renaste amandoi in paradis.
Regina stia ca nu poate si nu trebuie sa le schimbe gandirea, asa ca renunta, se scuza, pe motiv ca nu se simte bine si pleca.
Cateva ore mai tarziu regina era pe terasa palatului cand auzi iar pasi in spatele ei.
-Chavi! Ce ti-am spus eu, sa nu te mai furisezi!!! Rosti regina fara sa se oboseasca sa se intorca sa vada cine este.
-Imi pare rau ca nu sunt Chavi!!
Regina intorce brusc capul si fata i se lumina cand vazu cine este...Va urma!!!(Scz pt greseli, nu am avut timp si m- am grabit!!)
CITEȘTI
Blestemul
Romance,,Moartea va atinge cu aripile ei pe cel care îl va tulbura pe faraon.,, La prima vedere a acestui blestem cele doua fete se amuza. dar calatoria inapoi in timp in timpul faraonului Tutankhamon, le face sa realizeze ca blestemul se adevereste, vor...