-Faraonul si-a revenit vrea sa va vada.
Anippe nu astepta alte cuvinte si pleca spre dormitorul faraonului.
In dormitorul faraonului, Anippe intra si se opri ca capul plecat la distanta de patul faraonului.
-Vino mai aproape, faraonul vrea sa te vada.
Anippe se apropie de patul faraonului si ii zambi.
-Nu esti fata din desert? O intreba faraonul in timp ce incerca sa se ridice intr-o pozitie mai confortabila.
-Ba da eu sunt, aveti grija, daca va miscati prea brusc rana va sangera. Ii raspunde Anippe pe un ton mai slab.
-Generale, a fost rasplatita?
-Am asteptat sa va treziti.
-Este ceva ce iti doresti? O intreba faraonul.
-Vam salvat fara vreun gand materialist, dar cum satul nostru a fost distrus, eu si sora mea nu avem un loc unde sa stam.
-As fi fericit sa te ajut, poti sa ramai la palat cat timp vrei.
-Va sunt recunoscatoare.
-Acum te poti retrage.
Anippe se retrage, la usa Chavi o astepta.
-Ce sa intamplat? Intreba Chavi curioasa.
-Nimic, doar putem sta aici la palat un timp, pana imi dau seama cum putem pleca.
-Pana la urma ai reusit sa iti dai seama in ce perioada suntem?
-Ai vazut ceva ciudat?
-Stai sa vad, sunt inapoi in timp cu 3 mii de ani, tocmai mi-a trecut securea pe langa gat, ma intreb la care parte te referi.
-Ca de obicei sarcastica, faraonul langa pat avea o statuie, si avea un cartus pe ea.
-Si, ce scria?
-Nebkheperure. Raspunde Anippe cu greu.
-Stai putin, imi suna cunoscut, nu este un alt nume a lui Tutankhamon?
-Ba da. El este, Dar mai este o problema. Testele pe mumia lui Tutankhamon arata ca avea probleme la un picior si nu era chiar inalt, dar acesta este inalt, foarte frumos si nu are nici o problema la picior
-Si cum explici asta?
-Nici eu nu stiu ce sa spun.
Cand fetele ajung in camera la ele, servitoarele le asteptau, pe mai multe platuri aveau rochii, bijuterii, peruci, sandale.
-Ce sunt astea? Intreaba Chavi in timp ce se minuna .
-Sunt daruri din partea faraonului.
-Nu este nevoie....inainte sa termine de vorbit Chavi o intrerupe
-Ba sigur ca este nevoie, lasati-le aici. Si transimteti faraonului multumirile noastre. Interveni Chavi.
-Ce tot faci, Chavi?
-Astazi aproape mi-am pierdut viata, scuza-ma daca vreau sa ma bucur de ceva, si oricum nu putem sta aici in palat in hainele astea.
A doua zi, Anippe imbracata cu o rochie albastra si cu bijuterii trimise de faraon se plimba prin palat cand il vazu pe faraon vorbind cu Chavi , se grabi sa ajunga la ei.
-Chavi!! Ce faci aici? Intervine Anippe.
-Vorbeam si eu putin cu faraonul.
-Scuzati-mi sora, uneori poate fi indrazneata si nu tine cont de protocol.
-Stai linistita, mi-a facut placere sa vorbesc cu ea, acum trebuie sa ma intalnesc cu generalii dar diseara este in banchet va astept pe amandoua. Faraonul le zambi scurt si pleca.
-Ce ai vorbit cu el?
-Doar l-am intrebat cat aur primeste palatul anual.
-Tu vorbesti serios? Chavi, inca nu stim cum am ajuns aici si este foarte important sa ramanem in umbra. Nu ne permitem sa ne amestecam in istorie sau sa ne facem dusmani. Fii mai atenta te rog.
-Bine, voi avea grija stai linistita, acum hai sa vedem cu ce ne imbracam diseara la banchet.
Cand veni seara Anippe si Chavi imbracate cu rochii de panza alba si bijuterii de aur se indreptau spre sala in care se organiza banchetul. Faraonul si generalii, impreuna cu multe doamne de la curtea regala, erau deja acolo, Anippe si Chavi sunt intampinate de un serivitor si conduse la masa faraonului, faraonul cand le vazu le zambi, ele ii raspund inapoi tot cu un zambet scurt si se aseaza pe scaunele lor. In timpul banchetului, in timp ce toti invitatii erau captivati de muzica si dansatoarele, Anippe abserva ca faraonul se ridica cu greu si insotit de general pleaca, se ridica si ea fara sa fie observata si il urma, cand ajunge la el in dormitor, era intins adormit in pat, dar transpira si se zvarcolea intra si se apropie de patul lui.
-Acum vroiam sa trimit pe cineva dupa tine, ce are? O intampina generalul cand o vazu.
Anippe se apropie de faraon si ii da bandajul jos de la rana.
-Asa cum ma asteptam rana sa infectat si trebuie tratat.
-Il poti trata?
-Da, dar am nevoie de trusa din camera de la mine.
-Voi trimite pe cineva sa o cheme pe Chavi. Ii raspunde generalul.
-Nu, daca pleaca si ea oamenii isi vor pune intrebari ma duc eu si vin repede, pana atunci porunciti sa fie aduse bucati de panza alba si un vas cu apa rece. Anippe se grabi si in cateva minute este inapoi cu trusa, ii facu o injectie iar apoi ii pune comprese pe frunte.
-Eu raman in noapte asta aici, Puteti pleca sa va odihniti..ii spune Anippe, generalului in timp ce se aseza jos langa pat...in timpul noptii Anippe ii schima compresa, spre dimineata adormi asezata pe podea cu capul razamat de masa de langa patul faraonului, cand faraonul o vazu se ridica din pat si se apropie de ea, ea se trezi atunci.
-Ce faceti? Nu trebuia sa va ridicati din pat, asezativa inapoi in pat.
-Sunt bine, iar mi-ai salvat viata.
-Este o onoare pentru mine sa va servesc.
-Acum dute sa te odihnesti, eu voi avea grija de mine.
-Bine.
Anippe se indrepta catre camera ei cand vazu ca......va urma!!
CITEȘTI
Blestemul
Romance,,Moartea va atinge cu aripile ei pe cel care îl va tulbura pe faraon.,, La prima vedere a acestui blestem cele doua fete se amuza. dar calatoria inapoi in timp in timpul faraonului Tutankhamon, le face sa realizeze ca blestemul se adevereste, vor...