-Tu!! ce faci aici?
-Ai uitat? Astazi se fac 3 luni de cand ai plecat de la Teba, si ai spus sa vin aici. Ii raspunde printul in timp ce se apropia si ii privea insistent burta.
-Da ai dreptate, si nu te mai uita asa insistent.
-Nu te rusina, cred ca este foarte mandru fratele meu. Pot sa pun mana? Regina se uita in jur putin.
-Sigur!! Printul intinde mana si ii mangaie usor burta in timp ce zambea de parca era copilul lui.
- Vad ca ai gasit si aici un loc unde sa stai singura, dar fratele unde este?
-Este pe unde prin palat, planificand mormantul nostru.
-Mormantul? Are de gand sa te tina pentru el si in viata urmatoare? Glumi printul, dar reusi sa scoata un chicotit de la regina.
-Da asa pare, doar ca subiectul moarte nu este tocmai preferatul meu.
-Nici al meu, uite inca un lucru in comun.
-Dar ce ai facut? Spune-mi tot!!
-Am si vesti bune si rele, dar in starea ta este mai bine sa nu afli vestea rea.
-Stai linistit, imi poti spune, sunt destul de menajata de faraon nu o face si tu.
-Am reusit sa il gasesc pe cel care a incercat sa ne omoare, stii ca tu lai ranit cand tea atacat, dar nu a murit, era viu si tot el ma atacat pe mine, mi sa parut suspect ca a disparut din inchisoare fara sa fie anuntata moartea lui, generalul il eliberase, l-am gasit si sub tortura a marturisit ca generalul la platit, am mai gasit un martor, un servitor de la palat care ii spunea tot despre viata noastra, cand adormim si cate garzi avem.
-Bun mai facut mandra de tine. Ii spune regina in timp ce ii ia mana si se joaca cu bratara de la mana lui.
-Destul de mandra sa primesc o imbratisare?? Intreaba printul cu un zambet cald..
-Printe!!
-Am glumit regina mea.
-Dar vestea proasta?
-Generalul este liber.
-Poftim? Liber? Cum ai putut sa il lasi liber, nu ti-am spus ca este periculos? Acum toti sunt in pericol.
- Stiu dar...
-Nu iti poti gasi scuza, lasa-ma singura. Tipa regina la el.
Cu o expresie dezamagita printul pleca. Regina mai ramane putin timp si se retrage in dormitorul ei. Acolo Chavi o astepta.
- Unde ai fost?
-Putin in gradina.
-Dar ce este cu expresia asta?
-A venit printul.
-Si?? Asta nu explica de ce ai fata asta, ultima data cand te-am vazut asa a fost la balul de absolvire cand ti-am ars rochia.
-Ai dreptate, a trebuit sa merg in orasul urmator pentru alta rochie la fel....stai putin. Ce ai spus? Ce ai facut cu rochia mea? Tu ai arso?
-Eii, da ti-am spus ca mama ta a arso, dar defapt eu eram de vina, dar nu te folosi de acest lucru sa eviti subiectul, de ce esti asa?
-Printul a reusit sa il gaseasca vinovat pe general, dar a scapat nu la prins.
-Si ce? Il putem prinde, printul trebuie rasplatit ca a facut atat, cine stie prin ce a trecut pana aici, cat a indurat din partea generalului, cate nopti a stat cu frica sa nu fie omorat in timp ce noi eram aici in siguranta.
-Ai dreptate, am ceva de facut, stai aici si daca vine faraonul spunei sunt putin ocupata si revin repede.
Regina pleca si se indrepta catre camera printului, cand ajunge acolo si intra il vazu pe print ca se imbraca si cand se apropie vazu ca pe spate are 3 cicatrici, se apropie si il cuprinde cu bratele de talie si ii saruta cicatricile, printul tresari cand simti buzele reginei pe pielea lui.
-Imi pare rau, sincer, eram speriata si nu am realizat ce am spus si ca te-am ranit, tu ai facut atat de multe pentru mine, nu stiu daca voi reusi sa te rasplatesc vrodata, de unde ai aceste cicatrici? Sincer?
-Cand am incercat sa il prind pe general m-am ranit in lupta cu el dar a scapat.
-Foarte bine, multumesc pentru tot, si iarta-ma ca ti-am vorbit asa. Printul se intoarce si o cuprinde in brate.
-Stai asa putin, stiu ca nu e bine, dar am nevoie de asta. Asa totul va merita.
Regina isi rezema capul de pieptul lui.
-Bine, ai facut atat de multe pentru noi, asta este nimic in comparatie cu ce ai facut tu.
-Multumesc, Ankhe!!
-Ankhe!! Ce frumos suna, nimeni nu imi spune asa, nici pe numele meu de nastere, am si uitat cum este sa imi mai aud numele.
-Ankhe!! Ankhe!! Eu mereu iti voi spune asa.
-Stie cineva ca esti aici ? Adica la Amarna? Il intreba regina.
-Doar faraonul.
-Bine, acum gata, trebuie sa ma intorc.
-Bine, maine la acceasi ora ne vedem pe terasa sa imi spui ce fac in continuare.
-Bine.
Regina se desprinde din bratele lui si pleca, printul o privea din urma.
In dormitorul faraonului, Tut era deja in pat, o vazu ca intra si cobora.
-E bine? Sa intamplat ceva la Teba de a venit aici? Intreba faraonul in timp ce o lua pe regina in brate si o aseaza in pat.
-Nu sa intamplat nimic, eu l-am chemat, vreau sa organizez un banchet pentru copii din Amarna, asa voi primi binecuvantarile zeilor pentru o nastere usoara.
-Bine, maine vreau sa ma insotesti in sala tronului.
-Sa intamplat ceva?
-Nu, doar vreau sa discutam ceva cu guvernatorii.
Faraonul o saruta si o strange la piept si inchide ochii semn ca vrea sa doarma, regina intelege si nu il mai intreba nimic.
A doua zi cand se trezeste regina sotul ei nu mai era, regina cheama un servitor...
-Unde este faraonul?
-In sala tronului, va asteapta.
Regina cobora din pat si imbraca cu o rochie mai lejera, si se indrepta catre sala tronului, cand intra il vazu pe General in dreapta tronului langa faraon si printul legat in genunchi in mijlocul camerei....
-Bine ai venit regina mea.
Striga faraonul.( Se apropie finalul!! Si scz pt greseli.)
CITEȘTI
Blestemul
Romansa,,Moartea va atinge cu aripile ei pe cel care îl va tulbura pe faraon.,, La prima vedere a acestui blestem cele doua fete se amuza. dar calatoria inapoi in timp in timpul faraonului Tutankhamon, le face sa realizeze ca blestemul se adevereste, vor...