Pov Chardonnay
Cassius ik verveel me snauw ik hem toe. Gefeliciteerd lacht hij en loopt naar een deur. Mag ik niet naar 1 van die meiden ofzo. Samuel komt hier zo met zn wijfie zegt hij en opent de deur. Pistolen. Jezus waar ben ik gil ik nu en sta op van het bed. Rusig zegt Cassius en sluit de deur en doet het slot erop. Hij loopt naar me toe en duwt me weer op bed. Cassius zeg het me gil ik weer. Hij komt boven op me zitten en houd mijn armen vast. Ik vertel niemand wat onder comando knijp dat in je oren ja sist hij. Jij bent echt zo erg he snauw ik en kijk van zijn hoofd weg. Er word geklopt en Cassius gaat van me af. Er komt een jongen binnen met een meisje die moeilijk loopt. Wat heb je met haar gedaan lacht Cassius. Straf snauwt de jongen. Samuel lacht de jongen naar me en steekt zijn hand uit. Chardonnay zeg ik kort en pak zijn hand niet aan. Bitch mompelt Cassius. Marloes zegt het meisje zacht en steekt haar hand ook uit. Chardonnay glimlacht ik voorzichtig en pak haar hand vast. Gaan jullie maar lekker pratem bitchjes zegt Samuel en duwt Marloes. Auu jammert Marloes. Wat is er vraag ik geschrokken. Hij heeft met hard op de grond geduwt. Nu heb ik enorme rug pijn snikt ze. Ik doe haar veel te grote shirt omhoog en zie een enorme blauwe plek. Woow. Ik loop boos naar de woonkamer. Zie je wel wat je dat meisje aan doet gil ik naar Samuel. Marloes staat achter me. Samuel kijkt langs me heen. Wat is er dan vraagt hij. Ik trek het shirt van Marloes omhoog en draai haar om. Dit. Hij schrikt en loopt snel hier heen. Sweetheart dit was de bedoeling niet fluistert Samuel naar Marloes.
Pov Brechje
Dioni valt best wel mee dacht ik tot vandaag. Hij heeft me hard getrapt omdat ik niet luisterde. Dioni vraag ik zacht. Wat moet je bitch snauwt hij. Ik uh heb zin aan eten fluister ik. Dioni komt op me af lopen. Ben je bang voor me zegt hij. Ik loop naar achteren. Kut de muur. Dioni zet zijn handen naast mijn hoofd zodat ik niet weg kan. Je bent bang voor me he fluistert hij. Ik knik langzaam. Hij streelt mijn wang. Dat hoeft niet zolang je luistert sweetie zegt hij. Hij drukt zijn lippen in mijn nek. Dioni stop fluister ik. Nee mompelt hij. Ik begin te trillen en hij begint te zuigen op een plekje. Dioni probeer ik. Ssst zegt hij alleen maar. Hij hij verleid mij? Asshole gil ik en duw hem weg. Blijf van me af schreeuw ik en de tranen lopen over mijn wangen. Probeer je me te verkrachten ofzo?! Gil ik recht in zijn gezicht. Dat zal ik nooit doen schreeuw Dioni. Hij wil slaan maar slaat hard tegen de muur. Het spijt me fluister ik. Nee het spijt mij fluistert hij.
JE LEEST
Ontvoerd (B-Brave)
Fanfiction5 meisjes. Ze kennen elkaar niet. Zijn onschuldig aan het winkelen als er een bende aan komt met geweren. Ze worden meegenomen door 5 jongens. Hebben de jongens geen hart of toch wel? Je leest het in Ontvoerd.