Deel 2 Hoofdstuk 6

248 16 7
                                    

Pov Brechje

Ik ben zo bang.. Ik loop over straat om boodschappen te doen. Mijn moeder weet van niks wat er is gebeurd. Ik zei dat ik gewoon bij Samuel enzo was. Ik wil haar niet bang maken. Misschien had ik het wel moeten vertellen.. Marloes belde me gisteren en zei dat ik moest uitkijken omdat ze weten dat het nep geld is. Ik hoor een auto langzaam achter me aan rijden. Ik versnel mijn loop. Ik kijk langzaam naar achteren. Iets komt hard tegen mijn hoofd. Zwarte stipjes zie ik, maar snel word alles al zwart.

Pov Marloes

De moeder van Brechje belt me. Brechje is nou al 5uur boodschappen aan het doen. Ik hoor niks van haar roept haar moeder in paniek door de telefoon. Heeft ze haar moeder niks vertelt? Kunt u naar het huis van Samuel komen. We moeten u denk ik wat vertellen. Samuel kijkt me aan. Ik hang op. Brechje is weg zeg ik zacht. Tranen ontstaan in zijn ogen. Ze is gepakt door David he vraagt hij en kijkt weg. Ik weet het niet maar ik denk het wel. Haar moeder weet volgens mij van niks zeg ik. De bel gaat. Ik open langzaam de deur. De moeder van Brechje staat met betraande ogen bij de deur.

Na alles vertelt te hebben aan de moeder van Brechje huilt ze nog harder. Ik ga naast haar zitten. Op dat moment word Samuel gebeld. Hij zet hem direct op de luidspreker. Samuel jongen je vriendinnetje is hier. Breng haar terug schreeuwt Samuel door de telefoon. Helaas jongen maar je hebt weer een fout gemaakt. Brechje haar mooie armen zijn nu niet zo mooi meer lacht David. We weten inmiddels dat David de ontvoerder is. Jij bent niet goed schreeuwt Samuel huilend. Of jij bent niet goed lacht David weer. Wat moet ik doen vraagt Samuel. Echt geld brengen en het belangrijkste je zusje en vriendinnetje voor onze ogen vermoorden. Succes Samuel lacht David. Samuel barst voor het eerst in huilen uit waar ik bij ben. De moeder van Brechje staart voor zich uit. Ik weet niet wat ik moet denken. Het enige wat ik kan denken is. Brechje haar armen. Wat bedoelde david?

Ontvoerd (B-Brave)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu