Deel 15

502 29 2
                                    

Pov Brechje

Ik hoor een harde schot. Een brandende pijn gaat door mijn been. Ik val hard op de grond. Dioni komt op me af gerent. Blijf bij me Brechje. Mijn ogen worden zwaar. Brechje blijf bij me schreeuwt Dioni. Ik probeer mijn ogen open te houden maar toch vallen ze dicht.
In haar droom:
Ik sta in een donkere kamer. Het licht springt aan. Dioni staat daar maar ver weg. Er staat ook een meisje van mijn leeftijd. Brechje vraagt de lief. Wie ben jij reageer ik. Dat doet het niet toe. Luister goed. Wil je terug naar Dioni en je vrienden zegt ze bot. Ik knik gehoorzaam. Je moet springen in dit water zegt ze. Er verschijnt ineens water tussen Dioni en mij. Maar dat is diep dat haal ik niet. Geloof in jezelf zegt ze, en ze verdwijnt. Ik wil wel maar durf niet. Hier is het zo... Wit. Ik kijk nog eens naar Dioni. Ik zie hem huilen.. Ik haal diep adem en spring in het water.

Ze beweegt hoor ik iemand ver weg roepen. Rustig meneer ze word wakker zegt er weer iemand. Ik kan mijn ogen openen. Een vel licht brand in mijn ogen. Babe hoor ik een lieve stem zeggen. Probeer nog eens zegt de stem. Ik doe mijn ogen weer open. Gelukkig is het nu niet zo erg. Dioni breng ik uit. Ja? Ik hou van je snik ik.

Ontvoerd (B-Brave)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu