Deel 9

619 29 2
                                    

Pov Justin Bieber

Chris wat heb je met Char gedaan schreeuw ik. Ja ze werkte niet me stamelt hij. Chris wat schreeuw ik. Verkracht fluistert hij. Je hebt wat. We moeten eerst hun vertrouwen krijgen. Ze zijn losaas niet hoeren die we gebruiken snauw ik. Als de jongens hier zijn schieten we Marloes en Chardonnay neer. Dan geven ze zich wel over lach ik.

Pov Brechje

Dioni wat doet die Justin precies vraag ik. Geen idee stamelt hij. Ze zitten op die boerderij schreeuwt Cassius die binnen komt rennen. Oke lets go schreeuwt Dioni. De meiden gaan ook mee. Ik ga eindelijk die andere meiden leren kennen. Er staat een meisje naast mij. Hee ik ben Brechje glimlach ik. Edisona glimlacht het meisje. Het andere meisje steekt haar hand uit. Charissa zegt ze vrolijk. Haihai Brechje lach ik. Edisona lacht Edisona. Meiden stoppen met praten maar lopen lacht Dioni en geeft een klap op mijn kont.

Pov Samuel Leijten

Hier is het zeg ik. Het is muis stil in de auto. Hoe gaan we naar binnen vraagt Edisona. Uh we splitsen op. Kaj en Edisona gaan rechts. Cassius en ik gaan links. Dan gaan Dioni en Brechje met Kaj en Edisona mee. Jai en Charissa gaan met ons mee. Iedereen knikt en we stappen uit. Ik geef Kaj, Edisona, Dioni en Brechje een pistool. Maar ik kan niet eens schieten zegt Brechje bang. Natuurlijk je hebt het in je bloed geruststel ik haar. De andere geef ik ook een pistool. Ik doe mijn shirt omhoog en steek de pistool in mijn broek. Lets go. We zien elkaar achter als we weten dat het veilig is. Daarna gaat Kaj zijn groep beneden en wij naar boven. Afgesproken. Schiet niet direct. Alleen als het nodig is spreek ik. Ze knikken. Kaj neemt de leiding bij die groep en ik de leiding bij mijn groep. Sst daar staat iemand fluister ik. Ik pak mijn pistool en houd hem tegen mijn borst. Ga je hem dood schiet vraagt Charissa bang. Ik schud mijn hoofd en laat iets zien. Eerst zijn been en dan geven we dit als drinken. Ze knikt en zucht. Ik schiet de man in zijn been en doe dan zijn mond open. Cass doe dit erin schreeuw ik. Niet veel later is de man vertrokken naar dromeland. We horen schoten van de andere kant. Snel snel zeg ik hard. We rennen naar achteren. Ik zie dat een man Edisona vast heeft. Ik schiet hem in zijn rug en Edisona rent naar Kaj. Guys we moeten snel zijn. Justin mag niet ontsnappen.
Ik loop de trap op met Cassius, Jai en Charissa achter me aan. Een deur staat op een kier en zie Chardonnay zitten met Chris. Ik trap de deur open. Ah daar hebben we Leijten lacht Chris. Hij pakt Chardonnay ruw op en houd een pistool tegen zijn hoofd. Cassius neem dit over sis ik en loop naar achteren. Cassius schiet Chris in zijn buik en Chris wil ook schieten maar zijn pistool is leeg. Ik open een deur en zie Marloes onder Justin liggen. Naakt. Samuel huilt Marloes hard. Laat haar gaan gast schreeuw ik. Charissa staat achter me. Justin staat op en trekt zijn broek aan. Marloes blijft stokstijf liggen. Ze doet niks alleen maar huilen. Justin springt uit het raam. Gotver vloek ik. Maar dan hoor ik een schot. Ik draai me om en zie Charissa vallen. Daarachter staat een man. Ik schiet hem door zijn borst..

Ontvoerd (B-Brave)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu