Pov Marloes
We lopen de man achterna. We gaan naar een bos.. Samuel komt jullie halen. Hij geeft ons wat we willen zegt hij. Naar een maand hier zitten worden we bevrijd?
Samuel staat er. Ik zie hem. Ik zie Kaj. Tranen schieten in mijn ogen. Oh my god. Ik kan dit niet. Ik zit alleen in de auto. Iedereen zit appart. Tranen lopen over mijn wangen. Wijf niet janken maar uit stappen zegt iemand en trekt me uit de auto. Kaj zijn ogen worden groot. Wat wil je ook. Geen kleren alleen ondergoed. Het is ijskoud. En daar sta je. Hier heb je het geld zegt Samuel en geeft een envelop aan de man die voor ons staat. De mannen rennen naar hun auto en gassen weg. Ik val op de grond door de kracht die ik niet heb. Brechje en de andere rennen naar de jongens toe. Ze hebben me verkracht.. Niemand komt dit te weten alleen ik zelf. Kaj komt naar me toe. Het was nep geld we zijn niks kwijt zegt Kaj. Hij helpt me overeind. Ik knuffel hem stevig. Zoenen doe ik ook. Ik hou van je Kaj huil ik.
Eenmaal thuis stap ik direct onder de warme douche. Samuel heeft Brechje, Jade en Tiffany thuis afgezet bij hun ouders. Ze komen er sowieso achter dat het nep geld is. We worden dan weer gepakt. Ik voel het gewoon. Ik voel een hand op mijn schouder. Ik verstijf. Houd mijn adem in. Denk aan de pijn toen ze mij verkrachten en zoenden. Baby ik ben het maar zegt Kaj. Zijn blote lichaam druk ik tegen die van mij. Hebben ze je pijn gedaan vraagt hij zacht. Verkracht krijg ik er alleen uit. Kaj moet het weten. Zijn lichaam verstijft dit keer. Alleen ik druk hem nog steviger tegen me aan.
Pov Kaj
Verkracht.. Ze is fucking verkracht. Ze drukt me tegen zich aan. Haar borsten drukken tegen mijn buik aan. Ze is klein. Kaj vraagt ze dan. Ja schat zeg ik en kijk haar aan. Laat je me nooit meer alleen zegt ze en een traan verlaat haar oog hoek. Natuurlijk niet! Nooit! Maak ik haar duidelijk.
Slechtste hoofdstuk ooit..
JE LEEST
Ontvoerd (B-Brave)
Fanfic5 meisjes. Ze kennen elkaar niet. Zijn onschuldig aan het winkelen als er een bende aan komt met geweren. Ze worden meegenomen door 5 jongens. Hebben de jongens geen hart of toch wel? Je leest het in Ontvoerd.