1

492 30 0
                                    

Zrovna jsem slavila ten den, na který jsem se těšila snad nejvíc. 15-té narozeniny. Oslava sice nebyla nijak extra, ale mě to bohatě stačilo. Hlavně že je tady moje nejlepší kámoška Song. Dostala jsem to co jsem chtěla ze všeho nejvíc a to trika s k-pop skupinami. Když se už oslava blížila k večeru a rodina už odešla, tak moje mamka nějak zvážněla.
"Neul něco ti přišlo. Jenom jsme to nemohli přečíst,protože je to znakama" Vzala jsem obálku do ruky. Otevřela jsem jí a vyndala jsem dopis.
"Song tohle je" civěla jsem na dopis jako blbá.
"Hangul" řekla Song za mě. Hned jsme si sedly ke stolu a začaly překládat. Korejštinu se učíme jako samouci a myslím si, že nám to docela jde. Za chvíli byl dopis přeložen. Moje milá Neul, jsem ráda, že jsi konečně vyrostla do 15 let. Asi nevíš kdo ti píše, ale jsem tvá teta. Jak jses narodila, tak jsem se odstěhovala do Koreje. Vzala jsem si svého korejského přítele a už jsem tady zůstala. Tvoje mamka mi říkala, že se učíš korejsky a posloucháš k-pop, tak mě a mého přítele napadlo, jestli nechceš přijet za námi, a pokud bys chtěla můžeš tady i pak studovat. S mamkou je to všechno domluvené záleží jenom na tobě. Tvoje teta ♥ P.S- Všechno nejlepší k narozeninám ^^
Se Song jsme si vyměnily pohled.
"Mami já mám tetu v Korei a nic mi neřeknete?!" zakřičela jsem.

"Neul kdybychom ti to hned řekli, tak tam chceš hned letět" řekla mi mamka.
"To vám bylo jedno, že brečím kvůli toho, že nemůžu na žádný koncert?!" zařvala jsem znova. Song mě chytla za rameno.
"Neul můžeš být ráda, že tě tam teta vezme" řekl mi taťka. Povzdychla jsem.
"Tak chceš tam studovat?" zeptala se mě mamka.
"To se mě ještě ptáš? Samozdřejmě že jo! Ale Song jede se mnou" Vzala jsem Song kolem ramen.
"No pokud bude její mamka souhlasit" Song na mě mrkla.
"To víte že jo" řekla Song.

Uběhl necelý měsíc a my už jsme se Song balily na několika hodinovou cestu do Koreje. Větší sranda byla, že jsme volaly přes Skype, takže jsme komentovaly všechno co nám přišlo pod ruku.
"Neul mám si vzít podkolenky?" zeptala se Song mezitím co se přehrabovala ve skříni.
"Tak ne asi. Já je sbalila jako první!" Song pomlčela.
"Neul ty už máš sbaleno?" zeptala se najednou.
"No jo proč?"
"A máš kartáček?" pleskla jsem se do čela
"Bože já zapomněla!" zařvala jsem.
"Jako vždycky" Song se začala smát. Já běžela do koupelny a pak jsem hodila kartáček do kufru.

"Tak už mám sbaleno heč!" křikla jsem do noťasu.
"Fajn fajn nemusíš mi všechno říkat" Song si oddechla a balila dál. 'Tak tohle bude ještě na dlouho' pomyslela jsem si.

Po několika hodinovém letu jsem se zvedla ze sedadla a mířila si to přímo ven. Do očí mi zasvítily přímé sluneční paprsky.
"Sakra" sykla jsem a nasadila si rychle sluneční brýle. Slezla jsem schody a podívala se za sebe. Song se držela zábradlí a pomalu šla ke mě.
"Tak tohle už nikdy" prohlásila, když se postavila vedle mě.
"Taky si říkám, ale teď musíme hledat mojí tetu" Podívala jsem se do davu lidí.
"Fajn tak hodně štěstí" Vím o čem Song mluví. Milión lidí a každý drží v ruce cedulku.
"Tak mi pomož ne?" Song se o mě opřela, toho využívá od té doby, kdy jsem začala být menší než ona.
"Neul!" Slyšela jsem někde vedle sebe. Prudce jsem sebou trhla. Stála tam paní a na cedulce měla moje jméno.
"Fajn Song začínáme mluvit korejsky" Song začala tleskat. Přišli jsme k mojí tetě.
"Neulko ty jsi ale vyrostla!" Teta mě hned obejmula.

" a kdopak je tohle?" teta se podívala na Song a měřila si jí pohledem.
"No teto toto je moje nejlepší kámoška Song Ji Sun" Song se uklonila a teta taky.
"neměla jsi přijet sama?" Teta se šibalsky usmála.
"No měla ale Song je stejný fanoušek k-popu jako já" mile jsem se usmála.
"Tak to se schvaluje!" řekla teta a Song hnedka obejmula. Já si jenom hlasitě oddychla.

Přijeli jsme před velkou vilu.
"ehm teto nechtěla by jsi mi něco říct?" zeptala jsem se tety, když přijížděla na cestu před dům.
"No Neul to se dozvíš, až příjdeš dovnitř" teta se na mě usmála a já vystoupila z auta.
"Tak fajn" řekla Song když otevřela vchodové dveře.
"Vítejte!" Já a Song jsme sebou trhly. Za náma se objevil nějaký korejec a smál se jako zhulený Suga.
"ehm dobrý den?" řekla jsem nejistě.
"Ale Neul tohle je můj manžel klidně mu říkejte strejdo" Teta dala strejdovi pusu a usmála se na nás.
"Aha tak jo" řekla Song nejistě.
"Tak Song a Neul musíte mít hlad, tak pojďte se najíst a pak vám ukážeme váš pokoj" řekl strejda a vedl nás do jídelny. Sedla jsem si naproti tety a vedle mě si hned sedla Song. Po chvíli přišly služky? what?! Kde na to berou peníze?!
"dobrou chuť" řekly a odešly. Vzaly jsme do rukou hůlky a začaly se ládovat korejskými nudlemi.
"ale to jsem nečekal, že umí jíst hůlkami" řekl strejda a začal se smát.

K-POP LoverKde žijí příběhy. Začni objevovat