Nevěděla jsem jak, ale začala jsem ze sebe vydávat slova písničky. V ruce jsem pevně svírala mikrofon a snažila jsem se nevnímat řev fanynek. Jedním okem jsem se podívala na Song, která teď zpívala s Taeyangem. Byla celá bledá a měla vytřeštěné oči. Hm super za chvíli přijde zase na řadu TOP a jeho rap paráda. Pomyslela jsem si. Sevřela jsem mikrofon ještě pevněji. Teď. Začala jsem znova ze sebe vydávat slova, přičemž jsem pevně zavřela oči. Ucítila jsem na rameni dotek. Otevřela jsem jedno oko a podívala se na toho dotyčného, který měl svou ruku na mém rameni. Byl to TOP a smál se jako zhulený Suga. Hned potom co přišel na řadu G-Dragon, tak se Song dala do pohybu. Tím nemyslím, že by začala tancovat. Přisunula se k G-Dragonovi a snažila se za něho schovat. Písnička skončila. První reakce? Dostat se z pódia co nejdřív. Rozběhla jsem se směr zákulisí a při běhu jsem popadla i Song. Doběhly jsme do zákulisí, kde čekali kluci. Ti nás hned zastavili.
"Bože kdo vás naučil takhle zpívat?!" vykřikl Jin.
"Nikdo" řekla Song.
"No jasně" sykl Tao.
"No fakt" řekla jsem zase já. Kluci se na nás nechápavě podívali. Po chvíli přišli BIGBANG.
"to bylo úžasné!" zařval G-Dragon na celé kolo.
"jo to bylo" souhlasil Seungri.
"Holky jak se cítíte?" zeptal se nás Daesung.
"jak se cítím?" Song zvýšila hlas.
"asi tak, že vás zabiju! Moje vzácné nervy!" vykřikla Song.
"A jak se cítí Neul?" zeptal se TOP s úsměvem. Já nasadila jenom vražedný pohled.
"Úplně stejně jako Song" sykla jsem.
Jeli jsme domů asi kolem půlnoci. Soul zářil všemi světly a lidí bylo všude plno. V autě se mi pomalu zavíraly oči, ale Song do mě drkla.
"Nespi" řekla mi, ale sama usínala na sedadlu.
"Já nespím, jenom odpočívám" prohlásila jsem .
"Jo to známe, a pak se z tebe stane medvěd v zimním spánku" sykla Song.
"To není podstatné" řekla jsem a znova zavřela oči, ale Song mě začala lechtat.
"Song!" zapištěla jsem.
"Tak a máš po spaní" řekla Song s úšklebkem.
"Hele strejda spí" zašeptala jsem a ukázala na spící horu přede mnou.
"Tak počkej" Song se šibalsky usmála. Vytáhla z kapsy píšťalku.
"A to jsi vzala kde?" zeptala jsem se.
"No v zákulisí, byla na stole" řekla mi Song a silně foukla do píšťalky. Strejda vyskočil z křesla, přičemž se bouchl do hlavy.
"Bože co se to děje?!" křikl a hladil si svou hlavu.
"Nic jenom policajt na chodníku pískl" řekla Song svým sladkým hláskem a dala mi píšťalku do ruky. Já jí hned schovala do kapsy, aby si toho strejda nevšiml.
"Hele jestli jste to byly vy dvě, tak zítra žádné překvapení." řekl strejda a šibalsky se usmál.
"Jé jaké?" v tuhle chvíli se Neul probrala ze zimního spánku.
"No EXO vás pozvali k nim do zkušebny, ale vy děláte hovadiny a nevím jestli byste mi neudělaly ostudu"
"My už budeme hodné!" vykřikla Song a posadila se vedle mě.
"No to doufám" řekl strejda znova s úšklebkem a uvelebil se na sedadlu a znova spal.
Ráno byla Song první vzhůru, ale to by nebyla ona kdyby mě hned nevzbudila.
"Neul! Ty lední medvěde! Vzbuď se!" řvala mi přímo do ucha.
"Hubu drž!" dala jsem si polštář na hlavu, tak abych neslyšela její řev, ale ten nepřestával.
"Vstávej!" Song mi skočila na postel a začala skákat.
"Už jdu!" zařvala jsem nazpátek. Vylezla jsem ze své teplé postýlky a šla jsem do koupelny.
"Pohni zadkem! Za hodinu máme být u EXO!" řvala Song stále.
"Cože?! A proč jsi mě nevzbudila dřív?!" vykřikla jsem.
"Tak ty jsi spala jako zabitá!" křikla po mě Song a táhla mě do koupelny. "a pohni si!" křikla znova a třískla dveřmi. Začala jsem se pohybovat jako tornádo. Hodina je strašně málo. Asi budu snídat v autě. Dala jsem si rychlou sprchu a pak se šla upravit. S vlasy jsem nechtěla nic moc dělat, proto jsem je jednoduše stáhla do culíku. Běžela jsem zpátky do pokoje. Song seděla na posteli a cvakala něco na mobilu. Otevřela jsem rychle skříň a navlíkla na sebe černé legíny a tílko. Na to červenou mikinu a šla jsem se postavit před Song.
"Už můžeme jít?" zeptala se mě.
"No kupodivu" odpověděla jsem.
"Tak jdeme" řekla Song s úsměvem. Vstala z postele a šla ven z pokoje.
"Tak tohle bylo divné" řekla jsem si pro sebe a dala jsem se taky do pohybu.
Ani ne za 10 minut jsme byli před SM. Vešly jsme do budovy. Ochranka nás dovnitř pustila s úsměvem.
"Tak fajn ale jak je chceš najít?" zeptala jsem se Song.
"Však jsme tu už jednou byly, měla by sis pamatovat kde to bylo" odpověděla mi Song.
"Děláš si srandu? Byly jsme ve skříni." řekla jsem.
"Tak ty pořád říkáš že si pamatuješ cesty, tak mluv" Song se šibalsky usmála.
"No jasně" nemám si nastudovat rovnou celou mapu Pekingu?" zeptala jsem se nechápavě, když jsem mluvila, šla jsem pozpátku a máchala rukama kolem sebe. V tom jsem do někoho narazila. Song se začala nehorázně smát a mě bylo jasné, že jsem narazila do někoho z EXO.
"Jako klidně se můžeš naučit celou mapu Pekingu, zapomněl jsem co tam všechno je" řekl mi Kris.
"Promiň ale momentálně mám práci se naučit vůbec čínsky" otočila jsem se,a bych na něho viděla. Kris se smál jako debil. Pak to ale nevydržel a buchl smíchy jako Song.
"Proč jenom já se nesměju?" zeptala jsem se okolního světa.
"Radši pojďme kluci na nás čekají" řekl Kris s vážnou tváří.
"To je ten Kris, kterého znám" řekla jsem a usmála se na něho.
"Vážně?" Kris se šibalsky usmál.
"Jo" odpověděla za mě Song. Kris se zastavil u výtahu.
"Tak pojďte dámy"
Vyjeli jsme nahoru do patra, které mi připomínalo naše první setkání s EXO. Otevřela jsem dveře do zkušebny.
"Holky!!!" zařvalo 11 blbečků.
"Moje uši" naříkala Song, která stála vedle mě.
"Songie!" zařval Xiumin a hned objal Song. Já stále stála opuštěná.
" A liliputek jako nic?" řekla jsem nešťastně.
"Pandičko!" zařval Tao a hned mě objal.
"Oppa dusíš mě" řekla jsem do Tao-vé hrudi.
"Promiň" Tao mě pustil a usmál se na mě. Podívala jsem se na Song. Xiumin jí měl stále v obejmutí a ostatní se marně namáhali se k Song dostat.
"Xiumine jsou tady i ostatní" řekla Song s přidušeným hlasem. Xiumin jí pustil a k Song se hned nahrnul Chen. Já zase jenom stála s Taem vedle sebe.
"No jo náš malý liliput" řekl Lay a hned mě objal.
"Jsem ráda, že ještě nejsem tak malá" Lay se začal smát.
"Neboj se. Koupíme ti dostatečné podpatky, abych si tě příště všiml" řekl mi Sehun, který stál přede mnou a culil se.
"Oppa!" zařvala jsem a skočila mu kolem krku. Po chvíli se na nás nahrnuli i ostatní. Prostě objímání forever.
"A co budeme dneska dělat?" Zeptala se Song, že ona má vždycky chytré otázky.
"Tancovat" odpověděl Kai.
"Co že budeme?!" vykřikla jsem naráz se Song.
Takže po miliónech letech se hlásím s novou kapitolou. Omlouvám se, že je tak pozdě, ale měla jsem sádru a docela blbě se s tím psalo :DD No jo Neul je velmi šikovná při školním volejbale :D Ale teď už najíždím na můj režim, kdy budu vydávat kapitoly častěji :) Jinak se omlouvám za chyby ^^ Tak pa u další kapitoly ^^
-Kim Hye Neul ♥
ČTEŠ
K-POP Lover
FanfictionNeul a Song jsou už 5 let nejlepší kámošky, ale ani jedna nevěděla o tetě od Neul. Když Neul slaví své 15 -té narozeniny příjde jí záhadná obálka, ve které je dopis napsaný hangulem. Holky se korejštinu učily s jedním učitelem a podle všeho má Neul...