Otevřely jsme dveře do vily a vešly do předsíně. Hned na nás houkla teta.
"Ahojte holky! Pojďte rovnou do obýváku!" Podívala jsem se na Song. Ta jenom pokrčila rameny. Šly jsme teda do obýváku, kde seděl strejda a teta. Posadila jsem se na gauč a Song skočila hned vedle mě.
"Holky vy jste si ničeho nevšimly?" Zeptal se nás strejda.
"A čeho?" Řekla unaveně Song. Teta se začala usmívat a strejda? Ten hned pukl smíchy.
"Co zase?" Zeptala jsem se otráveně.
"Radši nic" řekl strejda vážně.
"To je vtip?" Song teď vypadala jako nájemný vrah.
"Ale měli jsme pro vás takový návrh."
Řekla teta už také s vážnou tváří.
"Jaký?" Song hned zpozorněla.
"No když je to léto, tak jestli by jste si nechtěly zajet někam na dovolenou" řekl strejda.
"Vždyť už tohle všechno je pro nás jako sen" řekla jsem, ale hned mi přišel pohlavek od mé milované Song.
"Její poznámky si nevšímejte. Kam že bychom jely?" Song vypadala jako andílek. Strejda měl co dělat aby znova nepukl smíchy.
"No víte. Různé skupiny mají teď hodně koncertů. Jak v Číně, Japonsku, tak i v Koreji a SHINee jedou i do Česka, tak by vás vzali s sebou" řekla teta s vážnou tváří.
"A jaké skupiny máte na mysli?" Zeptala jsem se.
"No popravdě si můžete vybrat" řekl strejda a ušklíbl se.
"Cože to jako fakt?" Křikla Song s úžasem v tváři. Podívala jsem se na Song, která dostala do tváře svůj úchylný výraz.
"A to tam budeš s náma?" zeptala jsem se. Výraz Song se změnil rázem na zabijácký.
"Ne nebudu. Musím zůstat tady v Soulu" Song se ušklíbla a podívala se na mě se zvednutým obočím. Já jsem vybuchla smíchy a začala jsem se válet po pohovce.
"Co se jí stalo?" zeptala se teta.
"ale nic. To jenom debilita útočí na její mozek" odpověděla Song.
"Aha, tak to je v pořádku" prohlásil strejda a pukl taky smíchy. Song mě skopla z gauče a já spadla přímo na prdel na zem.
"Za co?" zeptala jsem se a hladila si své pozadí.
"Ale jen tak" řekla mi Song a usmála se.
"Holky teď vážně" řekla teta přísným hlasem. Zvedla jsem se ze země a sedla si znova na gauč vedle Song.
"Dneska večer musíme oznámit SHINee jestli s nimi jedete, tak co?" Strejda se usmál.
"Jo pojedeme s nimi, stejně jsem si zapomněla pár věcí" řekla jsem a usmála se.
"Já nic nezapomněla" prohlásila Song a podívala se na mě nechápavým pohledem
"Ale zapomněla" řekla jsem jí. Song jenom pomalu kývla hlavou, ale naznačila že pořád neví o co jde.Když jsme to už všechno dořešili, tak bylo 11 hodin večer.
"A padejte spát, zítra jedete s BTS" řekl strejda, tleskl a my se rozběhly do pokoje. Šly jsme se umýt a převléct do pyžam.
"Stejně nechápu, jak se mám během hodiny sbalit." prohlásila Song s kartáčkem v puse.
"Vždyť tam jedeme na 1 den, ti stačí jenom nějaká taška ne?" řekla jsem jí.
"No to nevím" prohlásila Song a vyplivla pastu do umyvadla.
"Hlavně nebal s sebou nějaké hovadiny" řekla jsem jí, když se na mě znova podívala.
"Ale no jo. Neboj" jenom jsem mávla rukou a šla si lehnout do postele.
"Blbečku?" houkla na mě Song.
"Hm?" řekla jsem jí v polospánku.
"Zítra mě vzbuď jo?" Song na mě skočila a začala mě jemně lechtat.
"Mám tě vzbudit zítra nebo budíš ty mě?" zeptala jsem se jí.
"Já tě lechtám jenom pro to, aby jsi mě poslouchala." Song dala hlavu na stranu jako to dělá pes, když nechápe příkaz pánička.
"Aha. No tak běž už spát ráno tě budím v 5" řekla jsem a zavřela oči. Ale Song mi vzala moje víčka a otevřela mi oči.
"V 5?!" vykřikla.
"Jo v 5, tak běž spát."
"Počkej ale proč?!" křikla mi do ucha.
"Protože si musíš zabalit kufr?" otevřela jsem jedno oko a podívala se na ní.
"OKi tak já jdu spát. Dobrou" řekla, vstala a šla do své postele.
"Dobrou" řekla jsem jí přitáhla si peřinu více k sobě a usla.Ráno mi začal řvát budík na mobilu. Pohotově jsem vstala a šla k posteli od Song.
"Eonni vstávej" řekla jsem jí a sundala z ní peřinu.
"Nasrat" sykla Song a otočila se ke mě zády. Nevýhoda Song? Není vůbec lechtivá.
"Jak myslíš" prohlásila jsem a šla do koupelny. Vzala jsem ručník, který byl pověšený na sprše, namočila jsem ho ledovou vodou a šla zpátky k Song.
"Eonni vstávej" zopakovala jsem.
"už jsem ti řekla. Nasrat" sykla znova Song Vzala jsem ručník, který jsem držela v ruce a hodila ho Song na hlavu.
"Do háje co to je?!" Song byla hned na nohách a sahala si na hlavu. Když už ručník našla a sundala ho, hodila na mě pohled alá Jsi mrtvá na místě .
"No co ty jsi nechtěla vstávat, tak co jsem měla dělat?" zeptala jsem se osoby před mnou.
"Počkat až příjde Tae Tae" prohlásila Song.
"A co bych mu řekla? Tae běž vzbudit naši šípkovou růženku Song?" zeptala jsem se Song.
"Vidíš to mě nenapadlo. Neul má dobré nápady" řekla Song. Já se jenom pleskla do čela.
"Neul? Jdu teď do koupelny! Ty víš jak tě miluju" křikla na mě Song od koupelny a zavřela se v ní. Jenom jsem si povzdychla a šla si zabalit tašku na tu jednu noc v Busanu.O 2 hodiny později přijeli pro nás BTS. A Song? Ta neměla ještě ani zabalený kufr.
"Neul kde máš Song?" zeptal se mě Jimin.
"V pokoji. Balí ještě kufr." odpověděla jsem, když jsem dávala své zavazadlo do kufru auta.
"To jste vstávaly v 7?" zeptal se mě nechápavě Rap Monster.
"Ne v 5, ale Song vždycky všechno trvá" odpověděla jsem mu a podívala se na Jungkooka. Měl na sobě bílé tílko a kraťasy.
"Ale notak Neul, přece taková úžasná osoba jako Song nemůže být tak pomalá." prohlásil Suga.
"No to by ses divil" řekla jsem a podívala se k hlavním dveřím, kde už stála Song.
"Vidíš není tak pomalá!" prohlásil V a pomáhal Song s kufrem. Nasedli jsme všichni do auta a jeli jsme směr Busan. Naštěstí řídil nějaký řidič, vedle něho pak seděl Jin. Za nimi Jimin, Suga, Rap Monster a J-Hope. A úplně vzadu jsem seděla já, Song, V a Kookie. Auto nacpané k prasknutí, ale nám to byla jedno. J-Hope potom začal dělat kraviny a všichni jsme chytli bláznivou náladu, která nám vydržela až do cíle. Vystoupili jsme před hotel, kde kolem nás začali poskakovat poslíčci. Vzali nám všechny kufry a nesli je nám do pokojů. Bohužel přišlo jedno zjištění. Kluci měli pokoje spolu a já a Song jsme měly pokoj jenom pro sebe.
"ale já se budu bát" fňukla Song.
"My jsme taky mysleli, že budeme na jednom pokoji" řekl Rap Monster.
"Strejda" řekla jsem.
"Co je s panem ředitelem?" zeptal se mě Jimin.
"Ale nic s ním není, jenom to zařídil abychom měli pokoje rozdělené." prohlásila jsem.
"Dostal jsem bláznivý, ale účinný nápad" řekl Suga a prohrábl si své vlasy.
"Jaký?" zeptal se s nadšením V.
"To uvidíš" Suga se šibalsky usmál.
"Tak fajn ten plán vyřešíme potom, teď se půjdeme všichni chystat na koncert, který začíná za 2 hodiny" prohlásil Jin."To je času" řekla Song a mávla rukou.
"že to říkáš zrovna ty" Podívala jsem se na Song, která se na mě podívala nechápavým pohledem.
"Ale já nejsem pomalý člověk" řekla mi.
"Ne vůbec" Vzala jsem Song za ruku a táhla jí do našeho pokoje. Otevřela jsem dveře a když vlezla do pokoje Song, tak jsem je hned zavřela. Poté jsem vzala svou tašku a začala z ní vytahovat věci na koncert. Song se kupodivu začala taky oblíkat, ale to by nebyla ona, kdyby mi zase nezabrala koupelnu.
"Neul! Podej mi žehličku!" zařvala na mě z koupelny.
"Na co? Však máš rovné vlasy!" křikla jsem na zpátek.
"A jo vlastně! Tak kulmu!" Jenom jsem si povzdychla a šla jsem k její tašce. Vytáhla jsem z ní kulmu a šla jsem do koupelny.
"Tady máš" Song stála u zrcadla a zrovna se líčila.
"Jop děkuju" vzala mi kulmu z ruky a usmála se. Já šla zpátky a začala se oblékat. Bílé tílko, černé kraťasy, bílé kotníkové tenisky a tmavě červený světřík na přivlečení, kdyby mi byla zima. PO chvíli přišla Song zpátky na pokoje.
"Neul, dívej co se mi stalo" rychle jsem se otočila a podívala se na ní. Vlasy měla po celé hlavě a ještě je měla vlnité.
"Co jsi dělala?" zeptala jsem se jí a šla rychle k ní.
"No zpívala jsem si a kulmovala vlasy a dopadlo to takhle." Song vzala jeden pramen vlasů a podívala s na něho.
"pojď se mnou něco vymyslíme" popadla jsme jí za ruku a táhla do koupelny. " Vzala jsi s sebou lak?" zeptala jsem se Song.
"Ne nebrala" odpověděla mi.
"Tak chvíli počkej" běžela jsem na chodbu a mířila jsme si to přímo do pokoje kluků. Začala jsem bušit na dveře. PO chvíli mi otevřel Jimin.
"Co se děje?" zeptal se mě s úsměvem.
"Máte lak na vlasy?" Jimin se na mě podíval nechápavým pohledem.
"no jo" řekl Jimin nejistě.
"Tak mi ho rychle dej prosím"Nakonec to všechno dopadlo dobře. Song už neměla na své hlavě ptačí hnízdo, ale udělala jsem jí krásný účes. Projížděli jsme Busan. Krásné velkoměsto. Všude plno lidí. Moji pozornost ale připoutalo to, že naše auto brzdilo a jedné budovy.
"Holky jsme na místě" prohlásil V. Řidič zastavil na jednom parkovišti a my jsme vyskákali z auta přímo mezi ochranku. Ti nás potom doprovázeli do zákulisí. Kluci byli celou dobu potichu a ani J-Hope nic neřekl. Prostě jsme šli potichu do šatny, kde na kluky čekaly kosmetičky. Kluci sedli do křesel a my na gauč. V dáli jsme slyšeli fanoušky, kteří čekají na své idoly, ale musí si ještě chvíli počkat.PO dlouhé době jsem napsala novou kapitolu :D V poslední době jsem ztratila nápady a až včera mě něco napadlo :D Takže teď se budu snažit vydávat kapitoly nějak častěji ^^ Omlouvám se za případné chyby.
-Kim Hye Neul <3
ČTEŠ
K-POP Lover
FanfictionNeul a Song jsou už 5 let nejlepší kámošky, ale ani jedna nevěděla o tetě od Neul. Když Neul slaví své 15 -té narozeniny příjde jí záhadná obálka, ve které je dopis napsaný hangulem. Holky se korejštinu učily s jedním učitelem a podle všeho má Neul...