Merhaba arkadaşlar. Ben Şeyda ŞAHİN. Üşürsen Sarıl Bana isimli hikayemle aranıza katıldım. Bu notu hikayemle ilgili bilgi vermek için paylaşıyorum.
Üşürsen Sarıl Bana benim ilk hikayem. Dolayısıyla bu konuda uzman değilim. Bu alanda yeni olduğum için yazma konusundaki hatalarımı normal karşılamanızı bekliyorum.
Üşürsen Sarıl Bana'ya yaptığınız bütün yorumlar benim için çok önemli. Övgüden çok eleştiri görmek beklentinizi karşılamama yardımcı olur. Hikayeye yaptığınız eleştiriler ve önerilerinizi dikkate alarak kendimi geliştireceğim. Gerekli olmadıkça hikayeme not eklemeyeceğim. Ama bu notu okumanızı -hikayeyle tanışmanız açısından- tavsiye ediyorum.
Hikayede, bazı bölümlerin başında küçük notlar görebilirsiniz. Ama bunun sizi sıkmayacağına emin olmanızı istiyorum. Bölümleri fazla uzatmamaya çalışacağım. Her bölümün sonunda, diğer bölümden -ipucu amaçlı- bir paragraf ekleyeceğim.Yeni bölümün gelmesi için beğeni ve yorum yapılması gibi isteklerde bulunmayacağım. Ama bunu yapmanızın yazma isteğimi artıracağını bilmenizi istiyorum :) Bölüm hazır olduğunda sizlerle buluşturacağım. Vize, final ve hayatımda ilgili diğer konularda sorun olmadığı taktirde bölümler en geç bir hafta içinde sizinle olacak.
Üşürsen Sarıl Bana'nın bazı bölümlerine ait tanıtım videoları olacaktır. Bu videolara
İnstagram : usursensarilbana
ve
Facebook : Üşürsen Sarıl Bana
hesaplarından ulaşabilirsiniz. Hikayenin Facebook hesabında bölümlerle ilgili fotoğraflar ve eğlenceli paylaşımlar olacak.
Hikayenin içeriğini ve olayları değiştirmemeyi düşünüyorum. Mekan tasvirlerinde fazla ayrıntıya girmeyerek hikayedeki yerleri hayal ettiğiniz gibi şekillendirmenizi istiyorum. Ama bu yorumlarınıza açık olacağım gerçeğini değiştirmiyor.Eminim ki bu sizin için de eğlenceli olacak.
Benim söyleyeceklerim bu kadar. Bu notu sonuna kadar okuduğunuz için teşekkür ederim.
Bir sorunuz olursa buralardayım. Keyifli okumalar :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Üşürsen Sarıl Bana
Ficção GeralYalnızlık soğuktur. Kendisine alışan kişiyi buzdan kanatlarının arasına alarak dış dünyadan korumaya çalışır. Ama bu kanatlar esir aldığı kişiyi dondurarak her gün biraz daha güçlü olmaya zorlar. Ve gün gelir her yalnızlık tehlikeye düşer. Kanatları...