21 Eylül

46 7 6
                                    

Bugünün konusu basitçe;
VOCALOID & UTAULOID İN DA KREŞ!

İngiltere'yi hatırlayan var mı? Yılbaşında gelmişlerdi. Hah işte o. Bana bugün bi paket yollamış. İçinde tatlı bi sihirli değnek vardı. Gerçekten. Üzerindeki not;

★Dikkatli kullanırsan oldukça eğlenceli ama gerisine karışmam tabi★

Bendeki de merak ya, açtım ve salona inerek ilk kurbanımı aradım. Aha, Miku. Değneği çizgi filmlerde gördüğüm gibi salladım ve işe yaradı! Miku küçük kawaii bi çocuk oluverdi.
"SEEU!" Miku'yu öyle gören Kiyoteru bana bağırınca telaş yapıp değneği ona çevirdim. Ya... Ama. Niye bu kadar tatlı oldun sen? Çocuğu tek elimle rahatça kaldırıp kucağıma oturttum. "Aww sen çok mıncık bi çocuksun! Teru-chan seni evlat edinmek istedim şuan! Bana öyle bakma, korkutucu değil tatlı görünüyor."
Kısa sürede evdeki herkes küçük çocuklara dönüşmüştü. En yaramaz olan abimi kovaladım, mutfağı batırmış ve etrafa çikolata saçarak çocukların kudurmasına sebep olmuştu.
"Hadi evcilik oynayalım!" Ortaya atılan zekalı fikirle şeytani gülümseme time yaptım. Aklımda kötü şeyler vardı. Sonuçta ben bir hard shipper'dım.
"Şimdi, IA sen annesin ve Valshe sen de baba, USee sen doktor ol, Miku aşçı, Len ve Rin siz Ia'yla Valshe'nin çocukları olun, Luka tasarımcı olsun, Gakupo sende polis tipi var, büyükannemiz Lily olacak, Oliver tatlım sen de-" Bana yavaşça yaklaşan çocuklar neden ürkütücü görünüyordu?

《♡》♡《♡》

TAMAM. BANA SALDIRMALARINI BEKLEMİYORDUM.
Üzerime geldiler tamam, küçük çocukların küçük yumrukları acıtmıyordu ama sonra sihirin etkisi geçti ve hepsi normal boyutuyla dalınca zarar büyük oldu. Üstüne bir de abimden kaçtım, "Bin sinin ibinim bini kiçik titli şiy diyimizsin."
Bacaklarım ağrıyor.
Kollarım çok deli ağrıyor.
Ve IA kafama çalıştı, başım var ya müthiş çılgın ağrıyor.
Valshe anne olmakla ilgili bişeyler söyledi, IA yüzünden duymadım gerçi, o da tekme atıyordu, böğrüme vurdular böğrüm ağrıyor.
Kanadımı kırdılar uçamadım anneğ.
Of annağ, Ankara'da deniz yok annağ.
Bi de
CHEEEĞEĞEĞEN DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN BEBEEM
Öpüldünüz.

sa bölüm için üzgünüm, çok sık yazamıyorum artık. Hem 28'ine ne kaldı, telefon ve bilgisayarımı alacaklar =○= Final yakındır dostlar, hepinize iyi geceler.

SeeU GünlükleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin