Görüşmeyeli bi sene olmuş!! Kendimi iğrendirme çabalarım ve ben geldik. Bide 16 gündür ocaktayız hala yanmadık! ( Y.N. Gülsenize...) Neyse. Veee bugünün önemli olayı: Kiyoteru bana çıkma teklif etti! Ama cevap veremedim çünkü onu incitmek veya boşuna umutlandırmak istemem. Ben de "Şey ya benim ödevim vardı" ayaklarına yatıp odama kaçtım, hoş odamdan da hayır gelmez çünkü yılbaşından kalma şeylerin hepsini odama yığmıştım. Ayrıca giderken Hetalia ülkelerinin bana hatıra olarak bıraktığı şeyler de vardı. Yatağımın tepesine koyduğum Çin'in verdiği Hello Kitty'yi görünce istemeden gülümsedim, sonra aklıma yılbaşında Kiyoteru'nun beni öptüğü gelince...Yine kıpkırmızı oldum O////O Herneyse. Sonuçta odamda da rahat edemeyince çalışma odasına gittim ve matematik çalışmaya başladım. Evet matematik çünkü o sınavdan (Y.N Soruları gördünüz...) 65 aldım ve mutluluktan içimde çalışma isteği uyandı. Çalışmaya ara vermeyi akıl ettiğim zaman saate baktım ve aman tanrım didim! Bi insan nasıl 4 saat matematik çalışabilir?! Çalışma odasını terk ederken aklıma birdenbire bi şarkı takıldı ve içimden lanet okuyarak söyleyebilirim ki bu şarkı Kiyoteru, Len, Kaito ve Gakupo'ya ait; fangirllerin bildiği isimle " Vocaloid Boys Band" yani beni sinir ediyor. Ama ben ordan uzaklaşmak yerine ne yaptım, biraz daha yaklaşıp eşlik ettim.
Güneş battıkça festivalin melodisi beni çağırıyor
Kalabalığa dalıyorumDur dur dur dur bi dakika! Ben niye sadece Kiyoteru'nun söylediği kısmı biliyorum? Bu şarkıyı ne zaman duydum ki? Kafam mı güzel? Teto böyle kek yapmayı nerden öğrendi?
Kendi içimde böyle saçma sapan bi monolog yaşarken yan tarafından fazlaca sarkarak kendimi tehlikeye attığım kapı bana ihanet etti ve yere düştüm hem de onlar nakaratı söylerken!
Karşımda bana sinirli bakan 3 kişi ve bir de kıpkırmızı bir Kiyoteru vardı. Dışarı atıldım ve bugün eve girmeme cezası aldım ;-; Aslında işime geldi diyebilirim. Çünkü evde sıkılmıştım ve biriyle gezmeye ihtiyacım vardı. Ben de evden son sürat çıkarken CUL'u aradım, alışverişe gidiyoruz! Herneyse, bi ara tekrar yazarım.
Selamlar selamlar selamlar bölüm kısa oldu farkındayım ve geleneksel bahane uydurma kısmına hoşgeldiniz! Ödevim vardı telefonun/bilgisayarın şarjı yoktu aklıma bişey gelmedi falan filan bunları bi kenara bırakırsak yazarınız matematikten son aldığı iki tane performans notu ile kurtarma sınavına görmekten kurtardı .d Bu yüzden 15 tatilde size yb atmaya çalışıcam ama siz de bana fikir verin özelden veya yorumdan çünkü bazen tıkanıp kalıyorum ve yazamıyorum. Mesela Kiyoteru ve SeeU çıksın mı? Medyada Vocaloid Boys Band'in Flower Blooms in the Night Sky Please Summer! Şarkısı var bunu atıp kaçıyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SeeU Günlükleri
FanfictionSeeU'yu ve VOCALOID'i çok sevdiğim için yazdım ●▼● Her türlü saçmalık içerir. İyi okumalar ^^