Chapter 2

131 15 1
                                    

Razele soarelui pătrund în încăpere făcându-ma sa mă trezesc . Merg leneșă spre baie unde îmi fac un duș și mă spăl pe dinți . Încep sa mă îmbrac cu hainele alese seara trecuta . Parul mi-l prind într-o coadă de cal. Iau telefonul de pe noptieră văzând ca mai am 15 minute sa ajung în biroul directorului . Norocul meu este ca drumul de la apartamentul meu pana la academie este de 5 minute . Îmi iau valizele , după care încui ușa și plec .

Bat la ușa biroului deschizand-o ușor . Domnul director vorbea la telefon. Își ia valiza de pe podea făcându-mi semn sa ieșim . Ajungem în fața instituției unde o mașină neagră elegantă ne aștepta . Șoferul mașinii respective ne pune valizele în portbagaj . Intrăm în mașină , domnul director încă vorbind la telefon .
- Domnisoara , spune acesta închizând celularul, am vesti foarte bune . Toți actorii au acceptat sa joace în filmul tău , inclusiv trupa acea de băieți . Dacă intri pe internet vei vedea ca toată lumea vorbește deja despre filmul tău .
- Este o veste minunată .
- Însă avem și o mica problemă. Bugetul nu ne-a permis sa închiriem o vilă doar pentru tine, ști doar ai nevoie de liniște și spațiu , așa ca vei fi nevoită sa locuiești cu trupa de băieți . Nu este nici o problemă , nu ?
- Bineînțeles !
Îmi zâmbește după care începe sa discute cu șoferul . Băieții ăia nu o sa îmi strice planurile . Visul meu o sa devină realitate. Nu o sa mă las distrasă de băieți.

Scot laptopul din ghiozdanul pe care îl aveam și încep sa scriu scenariul pentru film . În doua zile trebuie sa fie gata .

***

Mă aflu în avion scriind la scenariu. Nu mai am mult de lucru la el . Privesc ceasul observând ca mai sunt doar 15 minute pana la aterizare. Salvez ce am scris pana acum și îmi bag laptop în ghiozdan .

În fața aeroportului ne aștepta o altă mașină, mult mai spațioasă. Urc lăsând șoferul sa îmi ia bagajele . Îmi rezem capul de geam adormind .

AUTOR P.O.V.

Chelsea dormea liniștită când deodată ușa mașini a fost deschisă . Aceasta se trezește brusc în brațele unui băiat brunet cu ochii verzi .
- Ești bine ? întreabă acesta .
- D-da . E-eu .... Chels se da mai într-o parte lăsându-l pe brunet sa intre în mașină . După el alți trei băieții si-au făcut apariția. Atunci ea a înțeles că ei sunt 5 Seconds of Summer.

CHELSEA P.O.V

Nu îmi puteam lua ochii de la brunet . Michael . Parcă acesta era numele lui . Ochii lui sunt superbi. Cred ca el o sa fie personajul de care se îndrăgostește protagonista filmului meu. Îl priveam insistent cea ce l-a făcut sa își mute privirea spre mine. Ochii lui verzi erau fixați în ai mei .
- De ce mă privești așa ciudat ? Întreabă el chicotind .
- Nu te priveam ciudat . Eu doar...
- Copii am ajuns , ne întrerupe domnul director .

În acel moment am ieșit din mașină și mi-am luat valizele. Intru în vilă alegându-mi prima camera . Se află la etaj . Frumos mobilată , cu balcon . Priveliștea e minunată. Puteam vedea semnul Hollywood.

Îmi pun hainele în dulap. Când deschid ultima valiza rămân șocată . În ea nu se afla lenjeria mea intimă , ci niște tricouri cu Nirvana și blugi . Ușa camerei mele se deschide . Mă întorc pe călcâie observând în camera mea se află Mike . E drăguț.
- Cred ca ăsta e al tău , spune fluturând unul din sutienele mele.
- Ce căuta la tine ?
- Cred ca ai luat valiza greșită. Voiam sa îmi pun hainele în dulap și când am deschis valiza am găsit lenjerie intimă feminină. Mie nu îmi pare rău că am dat peste astea , spune zâmbind .
- Ți l-as da , dar nu ai ce sa bagi în el , replic mergând spre el și ii smulg sutienul din mână .
- Bine ca ai tu pentru amândoi.

Îl împing până la ușă după care i-o trântesc în nas . La scurt timp îmi aduce valiza terminând de aranjat lucrurile. Mâine am un program foarte încărcat . Trebuie sa merg la o emisiune sa vorbesc despre filmul meu . După voi merge pe platourile de filmare sa fac cunoștință cu echipa și sa le spun despre ce e vorba în mare parte.

La media sunt Luke și Mike. În următorul capitol Chelsea o sa îi cunoască pe băieți . Bye ! :)

Filmul*Punk 5SOS*Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum