Chapter 5

112 7 0
                                    

- Nu pot sa cred m-am putut lăsa păcălit de un băiat de bani gata.

- Eu sunt cel care a greșit ? Nu tu mi-ai ascuns faptul ca ești asasin?

- Dar eu o făceam ca sa te protejez.

- Sa ști ca eu prefer adevărul . Ai de ales . Ori îmi spui ce se întâmplă ori am terminat-o.

- Și.... Tăiați ! V-ati descurcat de minune . Felicitări Michael , Ariana ! spun dând mâna cu fiecare în parte . Ne vedem mâine !

- Ok ! replică Ariana sărutându-i scurt obrazul lui Mike .

Știți acel sentiment care te face sa pocnești pe cineva deoarece s-a atins de un lucru care îți aparține? Ei bine ... asta simt eu în acest moment fata de Ariana.Nu prea înțeleg de ce. Adică nu simt nimic pentru Mike. Încerc sa evit contactul vizual cu vreunul din ei . Îmi adun lucrurile cât de repede pot și plec spre casa .

Stand liniștită în pat , caut pe internet informații despre Michael. Fanii vorbesc des despre ei cea ce înseamnă ca îi cunosc cât de cât . Tot căutând găsesc o poveste în care apare "personajul meu preferat " . Erau imagine-uri cu One Direction , 5 Seconds of Summer și alte trupe . Aleg la întâmplare acea poveste , încep sa o citesc încercând sa îmi dau seama ce fel de persoana e . De obicei în aceste scurte povestioare sunt evidențiate trăsături morale cât și fizice ale personajului principal . Cel puțin așa știu eu . Nu apuc sa citesc 2 cuvinte căci Luke intra în camera mea și îmi spune .

- Noi ieșim în oraș , vrei sa vi ?

- Nu. Mulțumesc ca ai venit sa mă întrebi ! Vreau sa rămân sa studiez . După ce termin filmul o sa mă întorc la academie .

- Cum vrei . Cred ca vom ajunge târziu .

- Aveți grija cât de târziu ajungeți. Mâine iar avem filmări.
- Bine , MAMĂ! spune zâmbind.

Iese din cameră lăsându-ma cu "studiile "mele pentru academie. Încep sa citesc scurta povestioara cu Michael .

***

Nu pot sa cred ! A fost îngrozitor! Cum a putut sa îi facă fetei aceleia așa ceva ? A drogat-o și după a violat-o . Deci e clar. Mike e o persoană periculoasă. Nu o spun numai eu . Se pare ca și fanii lui sunt de aceeași părere.

Ies din cameră asigurându-ma ca nu este nimeni . Priveam speriată în stânga și în dreapta . Parcă îmi făcuse mie acele lucruri , așa de îngrozitor mă simt . Nu cred ca Mike e atât de rău , dar dacă prietenii lui mint ? Dacă e o persoana periculoasa ? Mergeam din încăpere în încăpere încercând sa dau de cineva . Constat ca sunt singură. Minunat! Noi mâine avem treabă și derbedeii ăia se plimba prin oraș. Beau un pahar cu apa rece când simt ca o mana se așează pe umărul meu . Pun paharul pe marginea chiuvetei încercând sa nu țip. Îmi întorc trupul observând ca în spatele meu se afla Michael. În secunda următoare îmi amintesc de scurta poveste pe care am citit-o .

- Se pare ca avem toată vila la dispoziție , spune apropiindu-se de mine .

- C-ce v-vrei s-sa s-spui ?

- Ca ai putea sa mă ajuți sa învăț replicile .

- Da . Te ajut , spun ușurată.

Mergem în camera de zi dând la pagina 5 a scenariului . Citesc replicile observând ca vrea sa repetam partea cu sărutul . Trebuia sa mă aștept la asta. Sunt ușor speriată de faptul ca el vrea sa repetam acea parte ținând cont ca suntem singuri . De la un simplu sărut pornesc toate .

- Stai ! Trebuie sa vorbim , începe Mike .

- Nu avem ce discuta ! Du-te la tarfulița ta ! Am treburi mult mai importante . Înțelege! Sunt un asasin ! Nu am timp de prosti.

- Să îți pese de cineva nu este o prostie .

- Ție nu îți pasa de mine ! Îți pasă de Sharone . De bani , frumusețea ei . Tot ! Eu sunt doar o simpla angajată a tatălui ei care îl scoate din belele .

- Pentru mine însemni mult ! Nu înțelegi ca Sharone a fost doar o aventura .

- Pentru voi băieții totul este o aventură . Nu va pasă de nimic!

- Crezi ca dacă nu mi-ar fi pasat as fi făcut asta?

Michael încearcă sa mă sărute , dar îl resping . Îmi mulțumește pentru ajutor după care plec. Eram pe punctul de a părăsi încăperea însă sunt lovită cu putere de perete . Ochii lui verzi îmi scanau fiecare particica a corpului . Îmi prinde mâinile poziționându-le deasupra capului . Nu mă mai puteam misca . În următoarea fracțiune de secundă buzele sale se aflau peste ale mele . Se întâmplă ! Primul meu sărut ! Ciudat sa spun asta abia la vârsta de 20 de ani . Limba lui trece ușor peste buza mea inferioară , iar din instinct îmi separ buzele lăsându-l pe Michael sa se joace cu mine. As putea sa mă retrag , dar nu vreau . Sincera sa fiu îmi cam place . De ce nu am făcut asta pana acum? Dar ce tot fac ? Tipul e un nesimțit care , probabil , are chef de prosti , iar eu sunt singura lui jucărie .

Ne desprindem din sărut . Un zâmbet satisfăcut îi apare pe chip.

- Recunoaste ca din clipa în care m-ai văzut ai vrut sa fac asta , spune eliberându-mi mâinile .

- Ba nu am vrut sa faci nimic .

- Și pe mine Shakira .

- Te rog ! Lasă-ma ! De o săptămână stăm împreună și nu îmi dai pace . Ce urmărești?

- Nimic . Absolut nimic .

- Atunci de ce m-ai sărutat ? De ce nu te duci sa te culci cu Ariana Grande ? Păreati destul de apropiați azi la filmări .

- Te-am sărutat pentru ca sunt atras de tine și ... ești geloasă pe Ariana ?

- Nu sunt geloasă , cretinule! Vreau doar sa mă lași sa îmi văd de treabă . Ok? Filmul ăsta e o șansă unica în viață . Mă poate ajuta foarte mult . Nu vreau sa strici totul . Te rog !

- Dar-

Mike nu apuca sa își termine propoziția căci ...

Am mai pus un capitol ! Sper ca va place povestirea . În imagine e Brad ,fratele lui Chelsea . ♡♥♡♥

Filmul*Punk 5SOS*Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum