Mă îndrept spre bucătărie sperând ca Mike și Ariana sa nu își dea seama ca am ascultat ce au vorbit . Ei cred ca sunt singuri care pot fi malefici? Intru în bucătărie luând-o pe Zoey . Ajungem în camera de zi unde încep sa îi povestesc despre planul meu .
- Deci... Am o idee genială. Vrei sa te răzbuni pe Brad?
- Da ! Sa îl fac sa sufere.
- Nu o sa îl facem noi sa sufere. Ci Ariana. Am auzit-o când vorbea cu Michael. Este unul din planurile lui de a mă convinge sa fim împreună .
- Chiar nu mai înțeleg! Vrea sa te facă sa te cerți cu fratele tău , după tu sa îi povestești lui tot și sa te consoleze?
- Exact ! Ariana este complice.
- Tarfa!
- Diseară ne vom îmbrăca cât mai provocator posibil. Când Michael o sa ne vadă nu va rezista și sigur va țipa la Ariana fiindcă planul lor nu merge după Cum și-au propus. Atunci Brad va afla tot și va suferi , iar eu o sa îl încurc rău de tot pe Michael .
- Crezi ca o sa funcționeze?
- Sigur o sa funcționeze.
°•○●°•□■°•○●°•□■
- Zoey , te rog nu mă mai trage așa tare de păr! spun strângând din dinți.
- Taci și uită-te în oglindă!
O ascult privindu-ma . Arătăm exact ca Ariana , poate chiar mai bine decât ea . Rochia mulată , neagra cu mânecă din dantelă îmi scoate în evidență formele, iar tocurile foarte înalte îmi oferă un aer de diva . Zoey era la fel de aranjată. Eram geloasa pe trupul ei care e mult mai frumos decât al meu. Coborâm scările observând ca toți sunt în camera de zi.
- Băieți , noi ieșim , spun. Ariana poate vrei sa vi cu noi. Seara fetelor . Ce zici ?
- Unde crezi ca te duci ? întreabă Michael , umflătura din pantaloni fiind foarte vizibilă.
- Mergem să ne distram. Nu-i așa,Zoey?
- Da !
- În regula ! Venim cu voi, continua Mike zâmbind pervers .
- Poftim! Dar e seara fetelor.
- Nu de data asta , babe , nu de data asta.Toți se îndreaptă spre ieșire, eu și Zoey aruncându-ne câte o privire agitate . Nu am luat în calcul și aceasta variantă.
°•○●°•□■°•○●°•□■
Stau pe una din canapele aflate în club privind o mulțime de adolescenți mișcându-se lasciv . Muzica data la maxim îmi da dureri de cap . Zoey dansează cu Luke, Ashton și Calum s-au pierdut prin mulțime, Ariana e ocupată cu un tip și Michael .... Sincera sa fiu nu știu pe unde umblă.
De doua ore sunt înțepenită pe canapeaua asta . Am băut foarte mult suc , iar acum trebuie să găsesc toaleta. Din nefericire pentru mine toaleta e comuna și cam plina. Unii vomitau , alții se sărutau fiind aproape dezbrăcați.Văzând ce oribil e acolo prefer sa plec .
- Chiar credeai ca îmi poți veni de hac , așa-i?
- Ce vrei ,Mike?
- Pe tine . Nu e destul de evident? Și ... Chiar credeai că o să îmi dai planul peste cap ?
- Termină cu prostiile și lasă-ma sa plec !
- Ești așa amuzanta . În seara asta faci ce vreau eu.
Nu apuc sa spun vreun cuvânt căci Mike mă ia pe sus. Ajungem într-o cameră aflata într-o parte mai retrasă a clubului. Mă împinge în încăpere și încuie ușa în urma noastră. Îl văd cum se apropie de mine . Încerc sa mă dau cât mai în spate, dar mă lovesc de perete. Mike își pune mâinile în jurul taliei mele . Un fior îmi străbate tot corpul făcându-ma sa respir scadat. Știu ce urmează sa se întâmple și nu îmi place . Mâinile sale îmi mângâie trupul ceea ce mă face sa ma simt bine, într-un fel ciudat. Se apropie de gatul meu începând sa îl sărute .
- Spune doar "Michael , te vreau acum !" și totul se va sfârși mult mai repede , îmi șoptește la ureche .
În acest moment tot ce îmi doresc este sa scap de aici . Îmi place ce se întâmplă , dar în același timp știu ca este greșit . Isteațo! La facultate ai studiat și actoria . Intră-i în joc și în momentul în care vezi ca se lasă purtat de val fugi ! Mă las condusă de mișcările sale . Zâmbește satisfăcut și mă conduce spre pat. Cu ajutorul unei simple rotiri ajung sa conduc împingându-l pe pat . Se lasă pe spate așteptând ca eu sa îl urmez , dar îmi strecor mâna în pantalonii lui după cheie. Nici nu a simțit ca l-am atins . Fug spre ușa și o descui cât de repede pot . Alerg prin mulțime ajungând la ieșirea din club . Din fericire un taxi liber era în apropiere , așa ca îl iau pana acasă .
MICHAEL P. O. V.
O văd pe Chels cum se urcă
într-un taxi și pornește spre casa. Voi lua motorul lui Luke ca sa ajung înaintea ei .°•○●°•□■°•○●°•□■
Aștept ca Chels sa intre în camera ei , eu fiind în spatele ușii . O aud cum urcă scările . Deschide ușa ușor . Nici măcar nu observase ca sunt aici . Sta cu spatele la mine dându-si rochia jos . Lasă la iveală lenjeria intima de culoare roșie care îl face pe Mickey Jr. sa o dorească din ce în ce mai mult. Mă apropii de ea și îi acopăr gura cu mâna.
- Nu țipa , îi șoptesc cât mai pervers posibil .
Da din cap în semn afirmativ lăsându-ma să fac ce vreau cu ea. O simțeam cum tremură sub atingerile mele.
- Mmm... geme înfundat
Un zâmbet satisfăcut îmi apare pe chip. Îi dau încet chiloții jos lăsând la iveală feminitatea ei.
Salutare! Știu ca nu am postat de mult timp dar ... Clasa a 8a . -_-
Sper ca că plăcut ! Ne vedem în capitolul următor pe care nu știu când il pun . :'(
CITEȘTI
Filmul*Punk 5SOS*
FanfictionChelsea Pieters este studenta la "Academia de Teatru și Film". Visul ei este sa ajungă regizor și scenarist . Fiind o elevă foarte buna , directorul o ajută să își îndeplinească acest vis sponsorizand-o . Dar ce se întâmplă când planurile îi sunt d...