Chapter 8

70 7 2
                                    

Ceasul indica ora 8:00 PM  . Mă uit pentru ultima data în oglindă așezându-mi rochia. Dacă merg la întâlnire cu Ash la un restaurant de lux nu trebuie sa mă fac de ras . Pana la urma ies la întâlnire cu un star , sigur fotografii ne vor urmării.

Ajung în camera de zi observându-l pe Ashton, care era îmbrăcat la patru ace. Arăta bine cu toate ca mi-ar fi plăcut sa fie Michael în locul lui. Ce tot spun aici ? Nu e in regula sa îl plac . El nu e de încredere.

Mă aflam cu Ashton în fața vilei așteptând ca limuzina sa vina sa ne duca la restaurant. Mi se pare puțin exagerat sa mergem la restaurant cu limuzina, dar suntem în Hollywood. Aici orice e posibil.

-AAAA.... eu și Ashton tipam la unison . O mașină tocmai trecuse printr-o baltă plina cu apa murdară și noroi , iar din nefericire noi stăteam chiar lângă.

- Scuzați-mă! Nu am văzut ca sunteți acolo, se făcu auzită vocea lui Mike.

Îmi întorc privirea spre el observându-i rânjetul imens de pe chip.

- Ești un nesimțit ! Mi-ai distrus întâlnirea! strigă Ashton către Michael.

- Nu ! Gata! Lasă-l! spun prinzându-l de braț pe Ash. Putem vedea un film și în vila. O sa fie la fel de drăguț.

Își întoarce privirea spre mine și zâmbește. Mergem fiecare în camerele noastre pentru a ne curăța de noroi . Încui ușa în urma mea intrând în baie. Îmi dau rochia jos și intru în duș lăsând picăturile fierbinți de apă sa îmi mângâie trupul.

****

- Te rog ! Lasă-ma pe mine sa aleg filmul ! se milogeste Ash.

- Bine . Te las cu o condiție. Tu te ocupi de gustări .

- Poftim?

- Nu pofti ca ți se apleacă . Acum du-te și ocupate de film și gustări.
Oftează scurt după care se îndreaptă spre bucătărie. Zâmbesc după care îmi verific telefonul. O mulțime de adolescente , fane ale trupei acesteia de băieți , îmi mulțumeau pentru faptul ca voi face un film cu ei . Cred ca numărul lor de fani a crescut de 10 ori de când am început filmările.

- Ti-am distrus planurile , nu-i așa? spune Mike venind lângă mine .

- Nu ai distrus nimic . Totul e în regulă . Eu și Ash încă avem întâlnire . Aici .

- Ești tu așa sigură ?

- Da .

- Du-te până în bucătărie.

Vocea lui mă înspăimântă puțin. Înainte sa intru în bucătărie îi arunc o ultimă privire lui Michael care stătea pe canapeaua din camera de zi încă rânjind ca un idiot. Deschid cu teamă ușa bucătăriei rămânând șocată. Ash săruta altă fata . Nu știam cine e. Îi privesc câteva clipe după care fug până în camera mea. Câteva lacrimi mi-au alunecat pe obraji nestiind care e motivul . Nu îl plac pe Ash , nici măcar nu formăm un cuplu , dar totuși eram la "întâlnire" și el se săruta cu o altă fata .

Cioc-cioc! O bătaie în ușă mă întrerupe din gândurile mele . Deschid ușa însă regret repede ca am făcut asta .

- Ce vrei ? spun rece către Ashton.

- Sa vorbim .

- Nu avem ce discuta .

- Dar nu e cea ce pare . Fata aia pur și simplu a sărit pe mine. Nici măcar nu o cunosc .

- Și totuși i-ai răspuns gestului.

- Te rog....

Nu îl mai ascult și îi închid ușa în nas .

MICHAEL P. O. V.

Ash coboară furios scările semn ca Chels nu i-a ascultat scuzele patetice.

- E vina ta ! țipă el la mine. Sigur tipa aia e vreo fufa de a ta pe care ai plătit-o ca sa facă ce a făcut .

- Eu te-am avertizat .

- Frate , tu vrei fete ca sa le ai în pat o singura noapte . Sa ști ca ea nu o sa se lase atât de ușor .

- Și asta face jocul și mai interesant.

- TU NU ÎNȚELEGI? TOT CE FACI ESTE SA ÎȚI BAȚI JOC DE FETE.

- Nu mai urla . Alții încearcă sa doarmă . Mâine avem filmări , ai uitat ?

- Uite . Nu e frumos ce faci . Îți bați joc de ea .

- Dar cine a zis ca îmi bat joc de ea ? Poate chiar o plac .

- Ce amuzant ești . Tu nu ai inimă. Toate prietenele tale au fost doar o aventură.

- Pai Chels nu o sa mai fie .

- Sigur . Dacă o rănești vei suferi. Nu din cauza mea . Nu . Dar o vei avea pe conștiință. Nu e ca toate panaramele tale. Spune-mi câtor fete le-ai luat inocența la 20 de ani . Cate ?

- Nici una .

- Exact ! O vei răni . Ea probabil o sa ajungă sa te iubească și tu doar o sa te culci cu ea . Îi vei lua inocența și tu vei trece peste , iar ea o sa sufere .

- Nu îmi da tu mie lecții de viață.Nu o voi răni.

- Fie !

Înainte sa plece îmi aruncă o privire ucigătoare . Vorbește numai prosti. Chels e fata mare. Nu cred ca ar plânge după unul ca mine . Cert este ca eu nu voi ajunge sa țin la ea . Nu am făcut-o pana acum și nici nu o voi face.


Scuzeee ! Nu am postat de doua săptămână , dar la școală e mult mai dificil ținând cont ca sunt clasa a 8a . În Fine. Sper sa va placa și ne vedem în capitolul următor . :) :) ;)

Filmul*Punk 5SOS*Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum