Chapter 6

68 8 0
                                    

Mike nu apuca sa își termine propoziția căci Brab și Zoey au intrat în cameră . Rămân socata când îi văd pe amândoi stand la câțiva metrii distanță de mine. Ei erau la academie . Ce căuta aici?

- Brad ! Zoey! spun îmbrățișându-i cât de tare pot. Cum ați ajuns aici ?

- Sa ști ca nu ești singura care are noroc , spune Zoey . Am primit roluri într-un film cu adolescenți.

- Mă bucur pentru voi , dar cum ați aflat ca stau aici ?

- Ne-a spus domnul director și ne-am gândit sa Îți facem o vizita, replică Brad . Cum merge cu filmul tău ?

- Grozav! Am început sa filmăm.

- Ce bine de tine . Mie îmi este frică să merg la filmări . Dacă o sa uit vreo replica ?

- Brad , nu îți mai face atâtea griji. Totul o sa fie bine .

- AAAAA .... vocea lui Zoey se aude din hol .

În secunda următoare merg în direcția indicată de strigatul ei.Nici nu am observat ca plecase de lângă mine și Brad . Ajungem în hol repede pentru a vedea ce se întâmplă . În momentul următorul încep sa rad incontrolabil când îi văd pe Ashton , Calum și Luke stand la ușă . Pe chipul lor se putea citi spaima . Zoey râdea ca o nebună repetând în continuu numele trupei , iar băieții s-au tot dat în spate pana s-au izbit de perete .

- Va iubesc atât de mult , spune ea îmbrățișându-i .

- Eu nu primesc îmbrățișări? întreabă Michael venind în hol.

- Nu . Din câte am văzut tu și Chels-

- Nu s-a întâmplat nimic ! o întrerup . Mai bine ați merge la hotel sau unde stați voi . E destul de târziu .

- Este abia 8:00 PM . Hai sa mai stăm puțin timp împreună . Te rog , Chels !

- În regulă , Zoey !

- Îmi suna a petrecere , replică Brad .

- Nu o sa fie nici o petrecere . Vom sta puțin timp împreună.

Le-am făcut semn sa mergem în camera de zi . Am început sa povestim , sa ne cunoaștem în cazul lui Brad și Zoey . La un moment dat cineva a propus sa ne jucăm adevăr și provocare. Nu am fost prea atentă la persoana care a spus asta deoarece mă tot gândeam la sărutul dintre mine și Mike. Privesc în jur încercând sa îmi revin observând ca și Ariana era printre noi . Cum a ajuns aici? Probabil au chemat-o băieții.

- Chels ! Ce alegi ? mă întreabă Ariana zâmbind .

- Provocare .

- Te provoc sa îl săruți pe Ashton.
- În regulă .

Toate privirile erau acum asupra mea . Ash se ridică de pe canapea eu făcând același lucru . Stăteam în fata tuturor privindu-l pe băiatul din fața mea . Înainte sa îmi îndeplinesc provocarea le mai arunc o privire tuturor . Mike era puțin încordat , cea ce mă făcea fericită . O sa îi arăt că nu îl plac și ca nu sunt jucăria lui . Îmi mut privirea spre Ash. Îmi pun mâinile în jurul gatului său . Nu apuc sa mai reacționez în vreun fel căci acesta mă prinde de mijloc sărutându-ma. Sărută bine . Nu pot nega . Ne desprindem din sărut mergând la locurile noastre .

Ne-am mai jucat câteva ture, după care Brad și Zoey au plecat. Ariana a insistat sa rămână peste noapte la noi , așa ca nu am refuzat .

Urc scările leneș încercând sa ajung până în camera mea. Vreau sa deschid ușa camerei mele , dar cineva mă oprește. Sigur e Michael . Oare ce mai vrea și acum ? Mă întorc pe călcâie rămând ușor surprinsă sa văd ca de fapt Ash mă căuta.

- Ce s-a întâmplat ? întreb .

- Voiam sa văd ce faci .

- Merg la culcare .

Îi zâmbesc încercând sa intru în cameră , dar mă prinde de încheietura mâini . Își lipește buzele de ale mele într-un mod calm și drăguț . Limba lui trece peste buza mea inferioara și fără sa apuc sa mai fac vreo mișcare , Ash începe sa exploreze fiecare centimetru al gurii mele . Nu mă retrag răspunzându-i .

- Mergeți și voi într-o cameră , spune Mike vizibil nervos.

- Pai ... Eu trebuie sa merg la culcare . Noapte buna , Ash! spun intrând repede în camera mea.

MICHAEL P.O.V.

Chelsea intră în cameră grăbită, lăsând în urmă un Ashton visător cu un zâmbet mare pana la urechi. Îi arunc o privire urâtă făcându-i semn sa mă urmeze. O sa îl distrug . Cum a putut sa se atingă de ea ? I-am spus ca îmi aparține . Sa vezi ce pățești Irwin. Ajungem în camera de zi.

- Ce a fost aia ? întreb nervos.

- Eu și Chelsea aveam treabă și tu ne-ai întrerupt.

- Parcă am spus ca e a mea .

- Frate , tu nu o placi . Vrei doar sa te culci cu ea . Cu toții știm ca încă mai simți ceva pentru Ariana .

Îi arunc o privire urata după care pleacă din încăpere . La scurt timp își face apariția Ariana .

- Bună ! Ce-

Nu apuc sa îmi termin propoziția căci ea se pune peste mine începând sa mă sărute . Prinde marginile tricoului pe care îl port îndepărtându-l . Îi urmez mișcările până ajungem sa rămânem în lenjerie intima. Știu ce urma sa se întâmple așa ca o iau în brațe mergând spre camera mea .

CHELSEA P.O.V.

Sunt trezita din cauza unor zgomote ciudate . Vin din camera alăturată . Nu știu a cui este acea cameră așa ca mă duc sa verific. Sunt obosită și vreau sa mă odihnesc . Mâine trebuie sa mergem sa filmăm . Ies din cameră obosită . Sunetele se auzeau și mai puternic . Fiind foarte obosită , nu îmi dau seama cine poate scoate acele sunete. Îmi poziționez mana pe clanța ușii deschizând-o ușor . Arunc o privire în încăpere surprinzându-i pe Mike și Ariana într-o ipostază indecentă. Închid usa fugind pana în camera mea. Mă simt oribil . De ce ? Nici măcar nu avem o relație , deci poate face ce își dorește. Trântindu-ma în pat încep sa plâng pana ce somnul mă răpește.

Am pus capitol nou . Ce părere aveți despre el ? ☆★★★

În imagine e Zoey .

Filmul*Punk 5SOS*Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum