Yağmur
Yeni bir gün ve bu gün ilk iş günü ve ben nedense uyumaya direniyorum. Niye çünkü sabahın altısı. Neyse erkenden hazırlanıyım bari.
Yataktan kalktım ve hemen alarmı kapattım. Alarmın sesine gıcık oluyom. Ama uyandırma konusunda iyi valla. Afferin benim alarmıma.
Esnedim ve gözlerimi odamda gezdirdim. Valla hiç anlatamıyacam çok üşeniyorum. Beyaz ve altın sarıldı renklerinden oluşuyor bunu bilmeniz yeterli bence.
Odamdaki lavobaya girdim. Ve aynaya baktığım an yere kapak lanmam bir oldu. Tövbe yarabbim ya o ne biçim yüz. Galiba kendinden korkan ilk insanım alkışlayın.
Şunu bırakında popom benim gitti ya çok pis ağrıyor zaten yere kapaklandığım an inledim. Bu Baharda ne kadar derin uyuyor bilmiyorum bağırdım halde uyanmadı.
Zaten horlamasından hiç bir şey duyulmazki. Kovcam zaten evimden uyuyamıyorum valla. Zar zor kalktım yerden popomu tutarak. Ve yine aynadaki o korkunç yüzüme baktım cin kızlara benziyodum.
Yüzümün rengi açılmış gözlerim şişmiş dudaklarımda öyleydi . Hemen gözlerimi aynadan ayırıp musluğu açtım. Güzelcem yüzümü yıkadım.
Tekrar aynaya baktığımda yüzüm biraz olsa düzelmişti. Ha bu arada size kendimi tanıtmadım ben Yağmur bana yumo diyebilirsiniz daha kısacık.
Baharda benim kardeşim olmaz olsaydıda oldu işte. Bahar allahın bellası ben ise allahın lütfü of çok egoistim öyle değilimde şuan oldu.
Böyle konuştuğuma bakmayın Baharımı severim ben ama bazen gıcık oluyo.
Sonracığıma sevgilim yok zaten o konulara girmiyek en iyisi. Evet kankacıklarıma gelelim Ecem, Azra ve Canan bunlar benim biriciklerim.
Ruh öküzümler saçmalık ustalarım soğuk espiri krallarım. Biraz işsizdik tembeliz ama çok tatlıyız. Biraz övünelim deme ama.
Neyse mutfağa geçtim. Şeftali parçacıklı yoğurtumu aldım ve yedim hemncecik. Malesef arkadaşlar diyetteyim o kadar güzel çikolata varken ben yoğurt yiyordum. Acıyın bana bende diyette olan herkese kolaylıklar diliyorum.
Yine lavoboya gidip dişlerimi güzelcem fırçaladım. Yüz temizleme kremlerimi kullanıp yüzümü yıkadım. Odacığıma geçtim. Lan burayı seviyorum ne kadar çok anımız oldu lan.
Dolabın karşısına geçtim şöyle bi baktım. Kot şort, beyaz bir tişört ve beyaz nike ayyakabılarımı alıp giyinmeye koyuldum.
Sonra telefonum çalmaya başladı.
Ekrana baktığımda Azracık arıyordu. Hemen bekletmeden açtım." Ee Azra hanım ilk iş günü bügün heycanlımısınız " " Hehe hemde çok sabah sabah çok iyi olucam " dedi memnuyetsiz bir şekilde.
"Hemen kötü düşünme be hem belki taş erkekler görürüz " " nerden görücez be bizim şansımıza sıçmışlar afedersin ama yani bulsak bile sevgilileri oluyo lan "
"Düzgün konuş bakalım terbiyesiz pürsük ne olduğunu sorma bilmiyom neyse belki şimdi yaver gider ha ?" " yok kanka bence unut o işi "
" ah aptal kafam ben niye düşünemedim senin Mertin vardı deme " ah dalga geçmeyi severim ama fazla kaçırmadan.
" döverim seni ya bi git utandırıyon beni hem biz sevgili değiliz " "yakında oda olursunuz merak etme sen "
" of seninle uğraşamam cadolos " " ne diyon sen bana ya kapatıyorum telefonu hayvolos beyinli pezevenek " diyip suratına kapattım.
Çok güzel isim takma kabileyetim vardır bu işte mastır yaptım. Yataktan kalktım ne ara oturduğumu bile hatırlamıyorum.
Makyaj masasına oturdum bir eyeliner çekip saç işlemlerimi yapıp ve son olarak parfümümü sıkarak bütün işlerimi bitirdim.
Çantamı hazırlayınca evden çıktım. Ve güzel minik bebeğime bindim yani araba yanlış anlamayın be.
Otelin adresini telefonumdaki navigasyon yardımıyla bulup arabadan indim. Ha bu arada otele birisini ve buda galiba patron olabilir oda servisi yapmak için geldik. Kadınlar bir şeyler zırvaladılarda dinlemiyoduk o sırada.
Ve garip bir şekilde hepimizin işi aynıydı . Bizim için hava hoşta merak ettik ve garipsedik. Neyse arabadan tabiki havalı bir şekilde indikten sonra kızları görmüş el sallamış ve hemencecik yanlarında biti vermiştim.
" günaydıncıklar size " diye 32 şiş sırıttım. Onları bir güzel sulu sulu öpüceklere boğdum. " ıyy yavşama yavaş gel lan " dedi Ecem bende cevabımı yapıştırdım.
" sana yavşayılmayacak gibi değilsin güzellik daş Ecemim benim"
" eh tabi oda var bebişim " dedi saçlarını savurarak. " eee heycanlımısınız " ben " eveağat " diye anırdm.
Gelen geçen bana tip tip baktı. Utanmadım ben tabi yüzsüzüm maselef .
"Ne hayvan gibi öğürüyon lan girin içeri hadi be " dedi hepimizi çekiştire çekiştire yürütürken Canan.
Biz tabi havalı havalı girdik. Be böyle diyo giriyorsak resmen oda servisi yapmak için geldik sanki tatil yapcaz ah olsada rahatlasakta yok işte ne zaman olduki.
Dur bir dakika ohaaaaaa.
Ağzım açılmış daş erkeklere bakıyordum resmen daş değil büyük kaya parçasıydı. Hzshdkdk espiri yaptım.Nerdeyse ağızımdan salyalar akacaktı allahım bize neden nasip etmedin böyle kardeş yada kuzen neden diye ağlardım lan. Bu kadarıda fazla lan böyle yakışıklılıkmı var.
'Mankafa sen buraya iş için geldin la ne diye sapık gibi ağzın bir karşı açık bakıyosun biraz sonrada salyan akacak ıyy '
Iç sesum sanada merhaba... çok gevezedir bu herşeye burnunu sokar terbiyesiz.
Hemen toparlandım. Kızlara baktığım zaman kızlar benden daha beterdi valla düşünün. Ah bizim bu halimiz ne olucak ya.
Arkadaşlar bölümü silip tekrar yazdım bence daha güzel oldu. Vote ve yorumlarınızı eksik etmeyin sakın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKIN 4 HALİ
ChickLitAşk her anda ,her yerde ,herkeste , her kalpte farklıdır. Bu kitapta , bu hayatta bizimle 4 hâlindeki bütün duyguları yaşayıcaz. Yerinde ağlıcaz yerinde gülücez , yerinde ölücez , yerinde yaşayacağız. Ama ne olursa olsun hep birlikte olucaz. Çünkü a...