---------
Yağmur
Biraz oturduktan sonra lavaboya gitmek için izin aldım. Bizim geleneğimizde vardır kafamız sıkışınca lavoboya gideriz.
Ben hemen lavoboya gidib yüzümü yıkadım ve makyajımı tazeleyip hemen çıktım.
Salondan konuşma sesi duydum Bulut telefonda birisiyle konuşuyordu konuşma aynen şöyle geçti:
Bulut: "Harbimi oğlum nasıl oldu"
"..."
Bulut: " ilk görüşte aşk diyosun "
"..."
Bulut: " şaşırdım doğrusu çapkınlığı bu kadar erken bırakacağını"
"..."
Bulut: " tabi sende doğru söylüyon aşk adama ne yapacağı belli olmaz "
"..."
Bulut: " Yağmur diye bir kız geldi ondan hoşlandım galiba "
- bir dakika ama belki ben senden hoşlanmamışımdır allah allah tamam iyi biraz konuşmaya devam-
"..."
Bulut: " bilmem ama tam aşık olunacak kız"
- 'ay çok sağol' bu neydi şimdi neyse-
"..."
Bulut: " tamam sanada başarılar Atlas"Diyip telefonu kapadı. Ben üstümü silkip sanki yeni geliyomuşum gibi yapıp içeri girdim. " şimdi daha iyimisin " evet benim lavoboya gitmemim sebebi bana ' muhteşem olmuşsun ' gibi şeyler söyleyip utandırmıştı.
Ben " evet sağol " "şey acaba bir şey sorabilirmiyim " "sor " " burayı yönettiğiniz arkadaşlarının adlarını sayarmısın " " tamam ben, Oğuz, Berk ve Atlas" evet ben bittim şuracıkda ölmeye razıyım lan nasıl aşık olur bu adam.
Aşık olabilirde ilk görüşte ne ya off acaba kime? Öğrenirim nasıl olsa.
"Peki planımız ne?" " ilk önce eve erken gidebilirsiniz hazırlanın sizi oteli gezdiribiliriz akşam yemeğe gidicez" akşam yemeği derken" sordum sonra anlattı bana detayları.
Hemen bizim kızlarla whatsaapta kurduğumuz guruba girdim gurubun adı Çılgın Kızlar 4/4 tü bu ad en normaliydi.
Yağmur: Kızlar akşam yemek varmış patronlarla
Canısı bebem : Evet patroncuğum banada söyledii
Zeki kızo : ay bu yine erkek peşinde ay yeter sevgili bulda kurtulak senden fenalık geliyo bana artık
Canısı bebem : ay bi sus sen be hem ben buldum tamammı bi kere
Zeki kızo : kim gene lan
Canısı bebem : Ege Ege bölgesine gidiyom benn Ah ege ah
Zeki kızo : şu çocuk artık herhangisi olsun bıktım be
Daş Ecom : ya tamam bende öğrendim tanışma yemeği haliylede ablamda gelcek Onur abiyide arkasından sürükler artık
Zeki kızo : Abime acıyom lan ne etmişte ablanı almış
Daş Ecom : benim ablam bir tanemdir bi kere hı
Yağmur : tamam kızlar eve go to erken beybiler hazırlancaz
Canısı bebem : alışverişede go to yaparız kopcaz kızlar we çılgın
GO END YIK ORTALIĞIİşte bizim ingilizcemiz böyleydi ingilizceyi mahvederdik. Kızları şöyle kaydetmiştim.
Canan : Canısı bebem
Azra : Zeki kızo
Ecem : Daş EcomDiye kaydettim biz illaki lakap takardık bunlar bana özeldi.
Bügün çok eğlenecez.Ben telefonla uğraşırken Bulutta yine telefonla konuşuyordu balkona çıkmıştı. Bende tam Baharı arayacaktımki telefonumda Bahar kokulum yazısı çıktı.
Bahar benim tek kız kardeşimdi başkada kardeşim yoktu. O yüzden ona fazlasıyla değer veriyordum ve koruyordum. Zaten öyle yapmam gerikiyordu.
Hemen bekletmeden açtım telefonu:
"Efendim ablası bir şeymi oldu?"
"Yok abla sadece alışverişe gidebilirmiyim diye sorcaktım"
"Niye planınmı var akşama "
"Hayır sadece bir şeyler allahım dedim akşam boşum"
" Bizim patronlar bir yemek düzenliyor akşama bizde alışverişe gidcez onun için sizide davet etti gelirmisin"
"Süper olur o zaman ben Elçinede söyleyim oda gelsinmi?"
" evet herkes gelcek sülalecek zaten zenginler adamlar"
" öyle deme la bizim gönlümüz zengin ablam "
"Tamam neyse bay bebişim öptüm yanaklarından"
"Bende ablaların en güzeli görüşürüz"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKIN 4 HALİ
ChickLitAşk her anda ,her yerde ,herkeste , her kalpte farklıdır. Bu kitapta , bu hayatta bizimle 4 hâlindeki bütün duyguları yaşayıcaz. Yerinde ağlıcaz yerinde gülücez , yerinde ölücez , yerinde yaşayacağız. Ama ne olursa olsun hep birlikte olucaz. Çünkü a...